Kobiecie si" ust"puje

Data: 2014-06-09 11:21:50
Autor: Grzegorz
Kobiecie si" ust"puje
Ale jak z daleka rozpoznać, że za kółkiem kobieta ??? I na dodatek średnio urodziwa ...

http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

Może np. na masce wielka różowa kokardka, albo taka miła różowa świnka Piggy ???

:-D !!!

Pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-06-09 11:30:21
Autor: Myjk
Kobiecie si" ust"puje
Mon, 09 Jun 2014 11:21:50 +0200, Grzegorz
http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

Nieźle. Też na taką kiedyś trafiłem, w tym miejscu:
https://goo.gl/maps/3dnxL
Przejechałem już prawie całą długość i pani drogi się pojawiła -- i kazała
mi cofać żeby ona mogła przejechać. Mnie się nie śpieszyło, więc czekaliśmy
sobie. W końcu baba zrezygnowała i się usunęła, ale jak ją mijałem to
zebrała flegmę i nacharchała mi na szybę. :/ Masakra.

PS a ten pacjent co mało komuś lusterka nie urwał co tam nawijał do Ciebie?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-09 16:09:56
Autor: Artur Miller
Kobiecie si" ust"puje
W dniu 2014-06-09 11:30, Myjk pisze:
[...]

bo baby sa jakieś inne. swoich przygód z babami za kółkiem przytaczac nie będe, szkoda klawiatury.

ale one naprawdÄ™ sÄ… jakies inne...

@

Kobiecie si" ust"puje