Kobiecie sie ustepuje

Data: 2014-06-09 11:28:13
Autor: Grzegorz
Kobiecie sie ustepuje
Ale jak z daleka rozpoznać, że za kółkiem kobieta ??? I na dodatek średnio urodziwa ...

http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

Może np. na masce wielka różowa kokardka, albo taka miła różowa świnka Piggy ???

:-D !!!

A teraz na poważnie :

Dot. zapytania nr OI/S/11/14/6719897 z dnia 2014-06-09

Zapytanie: Zapytanie o pokrycie ubezpieczenia.

Cel zapytania: Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym.

Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze rejestracyjnym SK4374V posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-06-09?"

Treść odpowiedzi:
BRAK DANYCH

Odpowiedź negatywna "Nie odnaleziono danych" lub "BRAK DANYCH" może być udzielona z wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana odpowiedź negatywna:

Czyżby brak OC ???

Pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-06-09 11:36:44
Autor: Myjk
Kobiecie sie ustepuje
Mon, 09 Jun 2014 11:28:13 +0200, Grzegorz
Czyżby brak OC ???

Tak zmasakrowane to nagranie, że może źle odczytałeś. :>

Czasem jednak pojawia się później. Ja dla przykładu miałem w zeszłym roku dwa wpisy. :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-09 11:47:08
Autor: Grzegorz
Kobiecie sie ustepuje
Hello Myjk !:

Tak zmasakrowane to nagranie, że może źle odczytałeś. :>

Nie - oryginał jest idealny, ja skompresowałem, celowo żeby trochę nieczytelne było.

Na oryginale widać, że ani urodą ani inteligencją nie grzeszą :-D !

Czasem jednak pojawia się później.
Ja dla przykładu miałem w zeszłym roku dwa wpisy. :D

Bywa i tak, odczekam a potem do UFG najwyżej doniosę.

http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

Nieźle. Też na taką kiedyś trafiłem, w tym miejscu:
https://goo.gl/maps/3dnxL
Przejechałem już prawie całą długość i pani drogi się pojawiła -- i kazała
mi cofać żeby ona mogła przejechać. Mnie się nie śpieszyło, więc czekaliśmy
sobie. W końcu baba zrezygnowała i się usunęła, ale jak ją mijałem to
zebrała flegmę i nacharchała mi na szybę. :/ Masakra.

Szkoda że kamerki nie miałeś ....

PS a ten pacjent co mało komuś lusterka nie urwał co tam nawijał do Ciebie?

No że niby to ja miałem się grzecznie schować w tej zatoczce wcześniej - oczywiście ostro hamując ...

Pies z nimi, ale buractwo niestety jest wszędzie.

pzdrw.

Data: 2014-06-09 12:07:06
Autor: Myjk
Kobiecie sie ustepuje
Mon, 09 Jun 2014 11:47:08 +0200, Grzegorz
Szkoda że kamerki nie miałeś ....

To było ze 12 lat temu... i kamera i tak by tego nie objęła, bo ufajdoliła
mi bocznÄ… szybÄ™ kierowcy. ;) Tak czy inaczej moja mina na widok takiej
obleśnej świni była bezcennna i to by się przydało uwiecznić. ;>

PS a ten pacjent co mało komuś lusterka nie urwał co tam nawijał do Ciebie?
No że niby to ja miałem się grzecznie schować w tej zatoczce wcześniej - oczywiście ostro hamując ...

Z grzeczności mogłeś. Ale to jej pas był zajęty przez parkujące pojazdy i
to ona powinna manewr omijania wykonywać upewniając się, że ma gdzie
jechać. U mnie było "podobnie" -- jechałem przy prawej krawędzi (przy lewej stały
pojazdy, oczywiśnie bezprawnie, bo tam była droga pożarowa dla osiedla --
ale to jakby bez znaczenia w sytuacji), nie wspominając o tym, że
przejechałem już ponad 40m od momentu gdzie miałem możliwość sięzatrzymać i
nawet nie miałem gdzie uciekać. A przepraszam, ta "królowa" chciała, żebym
się schował po lewej stronie (przy klatce). Zbawiłoby ją odczekanie aż
przejadę te 4-5m. Eh... Ewidentnie ją coś swędziało, ale była tak obleśna
(co później przypieczętowała), że nic dziwnego że ją frustracja
ogarniała... :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-09 12:20:15
Autor: Grzegorz
Kobiecie sie ustepuje
Hello Myjk !:

No że niby to ja miałem się grzecznie schować w tej
zatoczce wcześniej - oczywiście ostro hamując ...

Z grzeczności mogłeś.

Ale ja jednak dość szybko jechałem (na pewno ok. 40-45, dopiero pod koniec zwalniam w tym miejscu do max 20 - nie ma widoczności jadąc od drugiej strony) - a tam jest trochę i dziur i syfu - co najwyżej na wjazd na parking.

Ale to jej pas był zajęty przez parkujące pojazdy i
to ona powinna manewr omijania wykonywać upewniając się, że ma gdzie
jechać.

I wystarczyło żeby zwolniła - miejsca było dość.

[...]

Niestety takie też bywają, byle ... nie przed obiadem, bo z apetytu nici :-D !

pzdrw.

Data: 2014-06-09 12:16:23
Autor: Miroo
Kobiecie sie ustepuje
W dniu 2014-06-09 11:28, Grzegorz pisze:
[...]

Mogła ubezpieczać niedawno i jeszcze do UFG nie dotarło, trwa to 2tyg do miesiąca.
Ja ubezpieczyłem na początku marca i nadal jest BRAK DANYCH.
Jak dzwoniłem do PZU to powiedzieli, że wysłali, a jak chcę, to mogę sobie napisać reklamację do UFG :)

Za to przez ostatnie kilka lat na moim numerze rejestracyjnym wisiał inny samochód. W końcu w wolnej chwili wypełniłem jakiś formularz na stronie MTU i zaskoczyli mnie - posprzątali w UFG i przeprosili.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-09 12:45:20
Autor: Grzegorz
Kobiecie sie ustepuje
Hello Miroo !:

Mogła ubezpieczać niedawno i jeszcze do UFG nie dotarło, trwa to 2tyg do
miesiÄ…ca.
[...]

stronie MTU i zaskoczyli mnie - posprzÄ…tali w UFG i przeprosili.

Jak to w PRL-u ;-) !

Poczekam trochÄ™ i ew. info do UFG dam.

pzdrw.

Data: 2014-06-09 14:35:23
Autor: MichaelData®
Kobiecie sie ustepuje
Grzegorz wydumał(a) w news:ln4482$e71$1mx1.internetia.pl :
Hello Miroo !:
[...]

Możesz dłużej czekać. Jesli kupiła "wczoraj" i przerejestrowała, to poczekasz rok zanim na nowe numery bedzie nowa polisa.

--
Michael________â„¢

Data: 2014-06-09 18:05:05
Autor: Arbiter
Kobiecie sie ustepuje

U¿ytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ln3vne$vck$1mx1.internetia.pl...
Ale jak z daleka rozpoznaæ, ¿e za kó³kiem kobieta ??? I na dodatek ¶rednio urodziwa ...

http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

o co chodzi w tym filmie? Bo na moje oko to faktyczniebez sensu jecha³e¶

Kobiecie sie ustepuje