Kobiecość to zakamuflowana opcja feministek.

Data: 2011-07-09 19:09:20
Autor: pluton
Kobiecość to zakamuflowana opcja feministek.
 - Kobiecość i męskość to są dwie formy tego samego fenomenu, jakim jest
człowieczeństwo. Albo inaczej - człowieczeństwo przejawia się jako
kobiecość
i męskość. I ten podział (...) wynika z natury, a nie z kultury, (...) jak
próbuje się dzisiaj wmawiać. Ale ten podział jest podziałem w odmienności
równości - mówił, dodając, że "w dziejach ludzkości ta równość była
podważana".

czy ktos wie, o co wariatowi chodzilo ?

Nullification

Data: 2011-07-10 03:22:51
Autor: cirrus
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iva2dd$l7n$1inews.gazeta.pl...
[...]

O głosy w wyborach.

--
stevep

Kobiecość to zakamuflowana opcja feministek.