Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??

Data: 2009-05-27 16:05:45
Autor: Piotr Rezmer
Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??
Glexu pisze:
Witam,

żona zapragnęła PJ na motor. Wszystko było by OK, gdyby nie to że jest dość drobna - 160cm wzrostu i 47kg wagi. Na plus jest to że ma dużo więcej siły niż  kobiety o podobnej budowie.

I teraz pytanie: czy taka kobietka będzie w stanie nauczyć się jeździć na egzaminacyjnej yamaszce 250ccm i zdać na niej egzamin? Chodzi mi czy taki motor nie będzie dla niej za wysoki (i ciężki)?

Moja kobita (150cm/4x kg) jeździła na sr250, co prawda podpierała się koniuszkami palców ale dawała radę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-05-27 16:06:23
Autor: Glexu
Piotr Rezmer pisze:
Moja kobita (150cm/4x kg) jeździła na sr250, co prawda podpierała się koniuszkami palców ale dawała radę.

No to cieszy mnie to co piszesz. poczekam jeszcze na opinie innych.

Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??