Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??

Data: 2009-05-27 16:19:40
Autor: Monster
Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??
Glexu pisze:
Witam,

żona zapragnęła PJ na motor. Wszystko było by OK, gdyby nie to że jest dość drobna - 160cm wzrostu i 47kg wagi. Na plus jest to że ma dużo więcej siły niż  kobiety o podobnej budowie.

I teraz pytanie: czy taka kobietka będzie w stanie nauczyć się jeździć na egzaminacyjnej yamaszce 250ccm i zdać na niej egzamin? Chodzi mi czy taki motor nie będzie dla niej za wysoki (i ciężki)?
Nie przesadzaj,kumpla żona sporo niższa i drobna latała i lata na takich sprzętach-żaden do małych nie należy: Intruz 1500,R1200C,Bandit,Dniepr,Sportster,zazwyczaj dotykając ziemi końcówkami palców:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-27 16:29:07
Autor: Glexu
Monster pisze:
Nie przesadzaj,kumpla żona sporo niższa i drobna latała i lata na takich sprzętach-żaden do małych nie należy: Intruz 1500,R1200C,Bandit,Dniepr,Sportster,zazwyczaj dotykając ziemi końcówkami palców:-)

no to czad, wyśle ja na prawko i nich robi :)

Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??