Kobieta do Jarka...

Data: 2011-07-05 22:37:48
Autor: Lorn
Kobieta do Jarka...
.... panie premierze pan się mnie nie boi ja pana kocham ;-p

Co robi Jaryś? 'dziękuję, dziękuję - w domyśle uciekam' Hehe

Data: 2011-07-05 22:52:39
Autor: u2
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-05 22:37, Lorn pisze:
... panie premierze pan si mnie nie boi ja pana kocham ;-p

Co robi Jary? 'dzikuj, dzikuj - w domyle uciekam' Hehe

No pewnie, Hadry ucieka od pedalstwa. Woli bosk Antenk z Poznania :)

Data: 2011-07-05 22:53:27
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-05 22:37, Lorn pisze:
... panie premierze pan się mnie nie boi ja pana kocham ;-p

Co robi Jaryś? 'dziękuję, dziękuję - w domyśle uciekam' Hehe

Dlaczego mówisz o nim w tak pieszczotliwy sposób? Podoba ci się?

Data: 2011-07-05 14:48:16
Autor: Antenka
Kobieta do Jarka...
On 5 Lip, 22:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-07-05 22:37, Lorn pisze:

> ... panie premierze pan si mnie nie boi ja pana kocham ;-p

> Co robi Jary? 'dzikuj, dzikuj - w domyle uciekam' Hehe

Dlaczego mwisz o nim w tak pieszczotliwy sposb? Podoba ci si?

Ojejku, jak jest zakochana... :-o

Antenka

Data: 2011-07-05 23:55:14
Autor: Lorn
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-05 23:48, Antenka pisze:
[...]

Musiaa by prawdziw moher chick, by wyzna Jrusiowi mio. :> Jak wida powodzenie *mini* ma. :>

Data: 2011-07-06 00:01:03
Autor: raff
Kobieta do Jarka...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:c0bbe40a-66be-446a-8724-dbd1218a2744j15g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> Co robi Jary? 'dzikuj, dzikuj - w domyle uciekam' Hehe

Dlaczego mwisz o nim w tak pieszczotliwy sposb? Podoba ci si?

Porn nie jest zakochana.

To stara rura.

R.

Data: 2011-07-07 21:00:36
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
[...]

Tak, ale raczej w portfelu pana Jarosława. :-D

Data: 2011-07-05 23:07:06
Autor: Lorn
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-05 22:53, jadrys pisze:
[...]

Bo to taki mały Jaruś... Nieprzystosowany do życia w społeczeństwie, jak dziecko... Ani prawa jazdy, konto w banku pewnie bujda, drzewka które posadził uschły... Mały Jaruś co się w politykę bawi jak w piaskownicy... :>

Data: 2011-07-05 14:47:22
Autor: Antenka
Kobieta do Jarka...
On 5 Lip, 23:07, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
... Ani prawa jazdy, konto w banku >

Tobie juz prawko odebrali, kiedy parkowalas nielegalnie w lesie.

Antenka

Data: 2011-07-06 00:21:12
Autor: Lorn
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-05 23:47, Antenka pisze:
On 5 Lip, 23:07, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
... Ani prawa jazdy, konto w banku>

Tobie juz prawko odebrali, kiedy parkowalas nielegalnie w lesie.

Chyba aresztowali ciebie podczas "jak to określi" uprawiania nierządu :-) Gdybym wiedział, że to ty... Dałbym tobie więcej niż pięć dyszek za laskę...

Data: 2011-07-06 02:27:41
Autor: Antenka
Kobieta do Jarka...
On 6 Lip, 00:21, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Chyba aresztowali ciebie podczas "jak to okreli" uprawiania nierzdu
 :-) Gdybym wiedzia, e to ty... Dabym tobie wicej ni pi dyszek
za
 lask... <

Wasna projekcja lalo-lorn?  :-?

Antenka

Data: 2011-07-08 22:21:17
Autor: Lorn
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-06 11:27, Antenka pisze:
[...]

..

Wasna projekcja lalo-lorn?  :-?

Twoja teraniejszo i niestety przyszo trans.

Data: 2011-07-05 23:09:37
Autor: u2
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-05 23:07, Lorn pisze:
[...]

Bo to taki may Jaru... Nieprzystosowany do ycia w spoeczestwie, jak
dziecko... Ani prawa jazdy, konto w banku pewnie bujda, drzewka ktre
posadzi uschy... May Jaru co si w polityk bawi jak w
piaskownicy... :>

Porn przypomina mi "stylem" bekona vel cwela ano daja :)

Data: 2011-07-07 21:01:02
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
[...]

  Nie wiem jak tobie, ale mnie znacznie bardziej ciekawią takie indywidualności jak J. Kaczyński, niż ktoś z prawem jazdy, kontem w banku i takim któremu drzewka nie usychają.

Data: 2011-07-08 22:20:17
Autor: Lorn
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-07 21:01, jadrys pisze:
Nie wiem jak tobie, ale mnie znacznie bardziej ciekawią takie
indywidualności jak J. Kaczyński, niż ktoś z prawem jazdy, kontem w
banku i takim któremu drzewka nie usychają.

Jaruś, który gubi się w sklepie i szuka pomocy jak dziecko zagubione w markecie jest wyłącznie obiektem godnym pożałowania... Niepowtarzalna indywidualność, która aspiruje do miana Premiera, a nawet Prezydenta RP. Tak było za czasów PRL`u gdy byle hurtownik słodyczy zostawał prezesem firmy... Oo ups czy to nie miało miejsca również za rządów PiS`u?

Data: 2011-07-09 08:28:00
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-08 22:20, Lorn pisze:
[...]

Jednak polecanie kumpli od okrągłego stołu wykonywał wzorowo. Samoobrona i LPR sprowadzone do parteru. Lepper uziemiony. Nikt z SLD czy PO nie zrobiłby tego skuteczniej.

Data: 2011-07-09 08:38:55
Autor: [he®sk]
Kobieta do Jarka...
On Sat, 09 Jul 2011 08:28:00 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Jaru, ktry gubi si w sklepie i szuka pomocy jak dziecko zagubione w > markecie jest wycznie obiektem godnym poaowania... Niepowtarzalna > indywidualno, ktra aspiruje do miana Premiera, a nawet Prezydenta > RP. Tak byo za czasw PRL`u gdy byle hurtownik sodyczy zostawa > prezesem firmy... Oo ups czy to nie miao miejsca rwnie za rzdw > PiS`u?

Jednak polecanie kumpli od okrgego stou wykonywa wzorowo. Samoobrona i LPR sprowadzone do parteru. Lepper uziemiony. Nikt z SLD czy PO nie zrobiby tego skuteczniej.

 jak sie okazuje metody stalinowskie wciaz sa skuteczne.
 prezes jest pojetnym uczniem...
--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-09 11:42:38
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 08:38, "[he®sk]" pisze:
[...]

Zawsze były, są i będą, dopóki będzie przyzwolenie społeczeństwa na takie łajdactwa.

Data: 2011-07-10 11:30:11
Autor: [he®sk]
Kobieta do Jarka...
On Sat, 09 Jul 2011 11:42:38 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   jak sie okazuje metody stalinowskie wciaz sa skuteczne.
>   prezes jest pojetnym uczniem...

Zawsze byy, s i bd, dopki bdzie przyzwolenie spoeczestwa na takie ajdactwa.

 mam rozumiec, ze spoleczenstwo daje przyzwolenie na lajdactwo
 prezesa, rydzyka, macierewicza i kilku innych? ty tez?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-09 10:31:16
Autor: u2
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 08:28, jadrys pisze:
Jednak polecanie kumpli od okrgego stou wykonywa wzorowo. Samoobrona
i LPR sprowadzone do parteru. Lepper uziemiony. Nikt z SLD czy PO nie
zrobiby tego skuteczniej.

Lepper i SO sama si uziemia afer kow.

Data: 2011-07-09 11:42:28
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 10:31, u2 pisze:
W dniu 2011-07-09 08:28, jadrys pisze:
Jednak polecanie kumpli od okrągłego stołu wykonywał wzorowo. Samoobrona
i LPR sprowadzone do parteru. Lepper uziemiony. Nikt z SLD czy PO nie
zrobiłby tego skuteczniej.

Lepper i SO sama się uziemiła aferą łóżkową.

Samoobronę zniszczył sam Kaczyński. A jej lidera - Leppera - Kaczyński na spółkę z GW..

Data: 2011-07-09 13:34:51
Autor: cirrus
Kobieta do Jarka...
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv97qo$ee7$2news.onet.pl...
[...]

I chwala mu choć za to i na pohybel kretynom jak Lepper.

--
stevep

Data: 2011-07-09 21:09:01
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 13:34, cirrus pisze:
[...]

Tak tak, zawzięty wróg szefa staje się wrogiem dobrego, wiernego pracownika.. Co ty masz osobistego do Leppera, okradł cie, okradł kogokolwiek, zaprzedał kraj imperialistom czy coś w tym stylu? Czy tylko nazwał pewną znaną gazetę - "kłamliwym szmatławcem"?

Data: 2011-07-10 03:24:50
Autor: cirrus
Kobieta do Jarka...
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iva90d$jc5$1news.onet.pl...
[...]

Nie przepadam za kretynami, a ty z racji podobnego poziomu widzisz w nim bratnia duszę.

--
stevep

Data: 2011-07-10 09:48:44
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-10 03:24, cirrus pisze:
[...]

Zdażyłem zauważyć. Ale czy tego kretyna  z lustra też nie lubisz?  Natomiast co do Leppera, to facet zasługuje na szacunek Polaków a nie wyzwiska.

Data: 2011-07-10 14:39:57
Autor: cirrus
Kobieta do Jarka...
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivblt2$p7o$2news.onet.pl...
[...]

Nie jestem pensjonarką, żeby wdzięczyć się przed lustrem, ale muszę się ogolić i uczulenia nie mam. Zasłaguje na szacunek w postaci kopa.

--
stevep

Data: 2011-07-09 13:46:24
Autor: u2
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 11:42, jadrys pisze:
[...]

Samoobron zniszczy sam Kaczyski. A jej lidera - Leppera - Kaczyski
na spk z GW..

Bzdury opowiadasz, ywa i spka sami si wykoczyli. Podejrzewam, e
wkrtce przyjdzie czas na mylionerw z PSL.

Data: 2011-07-09 21:08:33
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 13:46, u2 pisze:
[...]

Bzdury opowiadasz, Łyżwa i spółka sami się wykończyli. Podejrzewam, że
wkrótce przyjdzie czas na mylionerów z PSL.

Prawdę opowiadam. Nie pamiętasz już ile było podchodów w uziemianiu Leppera?

Data: 2011-07-09 21:16:57
Autor: u2
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 21:08, jadrys pisze:
Bzdury opowiadasz, ywa i spka sami si wykoczyli. Podejrzewam, e
wkrtce przyjdzie czas na mylionerw z PSL.

Prawd opowiadam. Nie pamitasz ju ile byo podchodw w uziemianiu
Leppera?

Ale nie ze strony pisiorow. To bylo w graj dla esbeckich partyjek typu
pelobanda czy PSL. Kaczka przejechal sie na Lyzwie & co., ale zachowal
godnosc i honor, a to jest najwazniejsze.

Data: 2011-07-10 09:55:03
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 21:16, u2 pisze:
[...]

Cały obóz okrągłostołowy (łącznie z PiS-em) uczestniczył w tej nagonce na Leppera.  Nie pamiętasz obraźliwych i szkalujących  słów jakie wypowiadał ten zakłamany złamas  o swoim zastępcy wicepremierze przed kamerami  TV? Godność i honor??? Ciebie to już najwyraźniej pokręciło do końca!

Data: 2011-07-10 09:58:44
Autor: u2
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-10 09:55, jadrys pisze:
[...]

Cay obz okrgostoowy (cznie z PiS-em) uczestniczy w tej nagonce
na Leppera.  Nie pamitasz obraliwych i szkalujcych  sw jakie
wypowiada ten zakamany zamas  o swoim zastpcy wicepremierze przed
kamerami  TV? Godno i honor??? Ciebie to ju najwyraniej pokrcio do
koca!

Afera gruntowa to byl pikus przy aferze lozkowej, seks za prace. A
obrazliwych okreslen PiS wobec Leppera nie przypominam sobie. Moze mi
przypomnisz ? :)

Data: 2011-07-10 11:30:11
Autor: [he®sk]
Kobieta do Jarka...
On Sat, 09 Jul 2011 11:42:28 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Lepper i SO sama si uziemia afer kow.

Samoobron zniszczy sam Kaczyski. A jej lidera - Leppera - Kaczyski na spk z GW..

 pamietacie kto leppera wprowadzil na salony?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-10 14:41:08
Autor: cirrus
Kobieta do Jarka...
Uytkownik ""[heRsk]"" <euro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:bbqi17pt464qupvnniflp8bkna32t5o5k44ax.com...
[...]

Ciekawe czy jadrys pamita jak mu powiedzia, e "Wersalu nie bdzie"?

--
stevep

Data: 2011-07-09 13:33:40
Autor: cirrus
Kobieta do Jarka...
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv8sdf$7m9$1news.onet.pl...
[...]

I wypromował PO, nikt nie zrobiłby tego skuteczniej.

--
stevep

Data: 2011-07-09 21:08:39
Autor: jadrys
Kobieta do Jarka...
W dniu 2011-07-09 13:33, cirrus pisze:
[...]

Przecież to normalka - kolesie okrągłostołowi cały czas wzajemnie się promują.

Kobieta do Jarka...