Kobieta kierowca:)

Data: 2018-09-25 14:07:17
Autor: Janusz
Kobieta kierowca:)
Była ostatnio dyskusja na temat Pani która wyprzedzała na 3-go bo
"pierszeństwo się kobietom należy"
a teraz mamy kolejny przykład damskiej pychy za kierownicą:
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Jestem-dyrektorka-i-staje-kiedy-chce-n120915.html

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-09-25 06:06:02
Autor: przemek.jedrzejczak
Kobieta kierowca:)
https://www.tvn24.pl/poznan-zarzuty-dla-kierowcy-porsche-jest-areszt,870991,s.html

taki klimat ale to chyba najwyzszy czas aby wprowadzic w Polsce MPU bo debili na drogach przybywa

http://wypadeksamochodowywniemczech.pl/idiotentest-zmora-kierowcow/

Data: 2018-09-26 08:29:38
Autor: Janusz
Kobieta kierowca:)
W dniu 2018-09-25 o 15:06, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Niestety, także uważam że nie wszyscy muszą być kierowcami, a dla podpadniętych co grubo przekroczyli przepisy MPU powinno być obowiązkowe.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-09-26 02:37:35
Autor: Bolko
Kobieta kierowca:)
Niestety, także uważam że nie wszyscy muszą być kierowcami
Kiedyś też tak uważałem.
Ale byłem w USA.
Tam się nie da bez samochodu. A ludzie jakoś żyją i to mimo faktu że są tam kierowcy od 16 do 90 roku życia.
A do tego jeszcze pochodzący z innych kultur, mentalności itd.
Tam jest znak stop ograniczednia prędkości i światła.
I dzieki tym znakom są w stanie ogarnąć ruch w 10 mln mieście.
A w PL????

Zdanie prawo jazdy jest trudniejsze niż matura.
Chyba że chodzi o to że tam są skrzynie automatyczne a u nas manualne.:)
Ostatnio dowiedziałem się że można mieć PJ tylko na automat.

A może problem jest w infrastrukturze.
No bo taki Kraków ma 1000 lat a takie Chciago czy Nowy Jork 200.
Tylko teraz niech ktoś popatrzy jak wygląda układ dróg na ruczaju
w Krakowie który powstał w ciągu ostatnich 20 lat
i dowolnym miejscu amerykańskiego miasta.

Data: 2018-09-26 11:51:09
Autor: J.F.
Kobieta kierowca:)
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:545f5d26-c07f-4460-bd89-3369eaac1a21@googlegroups.com...
Niestety, także uważam że nie wszyscy muszą być kierowcami
Kiedyś też tak uważałem.
Ale byłem w USA.
Tam się nie da bez samochodu.

Zalezy gdzie. Na Manhattanie chyba mozna i to lepiej niz z samochodem

[...]

Fakt, ze tych przepisow mamy duzo, to i egzamin jest potrzebny szczegolowy.
A potem i tak nikt tych szczegołów nie pamieta :-)

Ale jakos istotnie inaczej ?

J.

Data: 2018-09-26 03:07:15
Autor: Bolko
Kobieta kierowca:)
W dniu środa, 26 września 2018 11:51:55 UTC+2 użytkownik J.F.. napisał:
>Kiedyś też tak uważałem.
>Ale byłem w USA.
>Tam się nie da bez samochodu.

Zalezy gdzie. Na Manhattanie chyba mozna i to lepiej niz z samochodem
Popatrz ile zajmuje Manhattan w porównaniu do całej aglomeracji.

> [...]

>w Krakowie który powstał w ciągu ostatnich 20 lat
>i dowolnym miejscu amerykańskiego miasta.

to jest ruczaj w Krakowie powatał po 1989 roku
https://www.google.pl/maps/@50.0192402,19.8994906,15z

A tu masz nowy jork https://www.google.pl/maps/place/Nowy+Jork,+Stany+Zjednoczone/@40.695232,-73.9533907,15z/data=!4m5!3m4!1s0x89c24fa5d33f083b:0xc80b8f06e177fe62!8m2!3d40.7127753!4d-74.0059728

znajdź różnice

sorry ale nie dam sobie wmówić że wszystkie wypadki to wina kierowców

Data: 2018-09-27 12:46:56
Autor: Adam
Kobieta kierowca:)
W dniu 2018-09-26 o 12:07, Bolko pisze:
W dniu środa, 26 września 2018 11:51:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup
(...)
[...]

W Polsce jest jeszcze inny problem w większych miastach: jakieś duże osiedla, do których prowadzi tylko kilka dróg. Chociażby Warszawa-Ursynów. A potem kilka czy kilkanaście tysięcy aut musi się "przesączyć" np. z Doliny Służewieckiej na KEN :(
W przypadku amerykańskiej "szachownicy" tego typu problem raczej nie istnieje. Ruch rozkłada się na dziesiątki mniejszych (niekoniecznie) ulic.

Zawsze mnie wkurzały polskie ulice które biegną tak, jakby po nocy szedł pijany architekt i szczał :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-09-27 07:03:19
Autor: sczygiel
Kobieta kierowca:)
W dniu czwartek, 27 września 2018 05:46:56 UTC-5 użytkownik Adam napisał:

> [...]

Zawsze mnie wkurzały polskie ulice które biegną tak, jakby po nocy szedł pijany architekt i szczał :(

Nie generalizuj.
Niektore miasta maja sie tak jak opisales i rzeczywiscie mozna sie tam poruszac po residential streets. Tyle ze czesto tam po prostu co kawalek jest szkola, na kazdym skrzyzowaniu znak stop a potem i tak musisz przejechac przez most i korkuje sie na wjezdzie.

A inne miasta sa tak pogmatwane jak europejskie:
Boston:
https://www.google.com/maps/@42.3579077,-71.0924416,13.25z
Charlotte:
https://www.google.com/maps/@35.2011367,-80.858862,13.25z

https://geoffboeing.com/2018/07/comparing-city-street-orientations/

A w praktyce oni tam maja duzo mniejsza gestosc zaludnienia i dlatego duzo wiecej asfaltu. A mimo to korki podobne jak w wawie...

Data: 2018-09-26 19:40:30
Autor: kk
Kobieta kierowca:)
[...]

Czekaj czekaj, może po prostu nie chciał poddać się kontroli trzeźwości

Data: 2018-09-26 19:38:11
Autor: kk
Kobieta kierowca:)
W dniu 2018-09-25 o 14:07, Janusz pisze:
[...]

To jest śmieszne :-)

Kobieta kierowca:)