"Kobieta na motocyklu"

Data: 2010-06-14 07:35:50
Autor: newrom
"Kobieta na motocyklu"
On Mon, 14 Jun 2010 01:22:22 +0100, "T.F." <tom_fed@usunto.wp.pl>
wrote:

http://czytelnia.onet.pl/wideo/283,6910779,odtwarzaj.html

Ja rozumiem, ze to byla fajna wycieczka.
Ale zeby od razu pisac o tym ksiazke ...

Jesli dobrze napisana i ciekawa to warto poczytac. Niedawno wpadla mi w rece 'Rzeka krwi', miala byc o wyprawie
motocyklowej, a motocykl to tylko epizodzik. Ale i tak warto bylo
przeczytac :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-06-14 10:03:47
Autor: duddits
wrote:

http://czytelnia.onet.pl/wideo/283,6910779,odtwarzaj.html

Ja rozumiem, ze to byla fajna wycieczka.
Ale zeby od razu pisac o tym ksiazke ...

Jesli dobrze napisana i ciekawa to warto poczytac.

No i czasem też warto postarać się by choć w części koszty poniesione w
podróży się zwróciły :) Wydanie książki jest całkiem naturalne w tej
sytuacji. Inna sprawa jaki jest jej poziom.

--
duddits

"Kobieta na motocyklu"