[piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)

Data: 2010-02-07 15:41:55
Autor: Artur Miller
[piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hkmgmf$2dsb$1news2.ipartners.pl...

Google mówi, że nie było

http://www.sadistic.pl/amerykanska-blondynka-vt2008.htm

niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących, w jaki sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień. potem się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym niebieskim światku ...

@

Data: 2010-02-07 12:09:14
Autor: Andrzej
[piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samocho dzie i polskie komentarze do kawału

[...]

Lubię czytać polskie grupy i opinie na polskich forach bo pokazuja jacy jesteśmy ale warunek trzeba mieć do siebie dystans i troche wyjść z tego zaściankowego świata. Dziwne, że wszyscy wiedzą o co biega a Polacy no cóż nie na darmo jest o nas tyle kawałów ale nie ma to jak wyższe mniemanie o sobie.

Cytat " niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących, w jaki
sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień ...."

Odpowiedź : Bo ma poczucie humoru i często jest normalniejszy niż myślisz.

I dla słabiej kojarzących " tu operator Blonde Star" całkiem fajnie im to wyszło.

Pozdrowienie użytkownik  systemów OnStar i  BlueStar.

Data: 2010-02-07 21:21:35
Autor: Przemek V

Użytkownik "Andrzej" <aibpl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkmvkb$6ph$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bingo - kilka odpowiedzi i nikt nie zauważa, że ktoś, gdzieś, kiedyś, coś dla jaj sobie zrobił, tylko nosi głowę wysoko i duma słowiańska go rozpiera, że amerykanie to stado debili.

Data: 2010-02-07 21:54:46
Autor: J.F.
[pištek] Kobietka zatrzaœnięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
On Sun, 7 Feb 2010 12:09:14 -0600,  Andrzej wrote:
niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących, w jaki sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień.

[...]
Odpowiedź : Bo ma poczucie humoru i często jest normalniejszy niż myślisz.
I dla słabiej kojarzących " tu operator Blonde Star" całkiem fajnie im to wyszło.

Ale w bagazniku na wszelki wypadek maja podswietlona raczke z napisem
"tu otwierac" :-)

J.

Data: 2010-02-08 06:44:10
Autor: kml
[pištek] Kobietka zatrza?nięta w samocho dzie i polskie komentarze do kawału

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:03aum5d1dla4q2e71va5tthttgapnc3bap4ax.com...

Ale w bagazniku na wszelki wypadek maja podswietlona raczke z napisem
"tu otwierac" :-)

I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

kml

Data: 2010-02-08 09:25:42
Autor: Mikolaj Rydzewski
kml wrote:
I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

Nie amerykanie a niemcy, nie w stanach a pod stalingradem, i nie w autach a w czolgach. Dlatego bo po mroznej nocce by ich nie uruchomili drugi raz.

Data: 2010-02-08 17:08:52
Autor: kml

Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> napisał w wiadomości news:hkohq6$c6s$1news2.ipartners.pl...
kml wrote:
[...]

Amerykanie, amerykanie.

kml

Data: 2010-02-08 09:43:50
Autor: J.F.
On Mon, 8 Feb 2010 06:44:10 +0100,  kml wrote:
Ale w bagazniku na wszelki wypadek maja podswietlona raczke z napisem
"tu otwierac" :-)

I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

Przy czym .. to objaw glupoty czy sprytu ? :-)

J.

Data: 2010-02-08 17:09:20
Autor: kml
[pi?tek] Kobietka zatrza?nięta w samocho dzie i polskie komentarze do kawału

Dla nich sprytu, dla nas głupoty :)

kml

Data: 2010-02-09 00:04:11
Autor: J.F.
On Mon, 8 Feb 2010 17:09:20 +0100,  kml wrote:
I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było
przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

Przy czym .. to objaw glupoty czy sprytu ? :-)

Dla nich sprytu, dla nas głupoty :)

Ciekawe co oni o nas sadza .. pomijajac oczywiscie "polish jokes", ale
- zaluje taki Polak 2 $ i potem ocieka potem w upale :-)

P.S. Ile taki 3.8l silnik moze palic na jalowym biegu ? Bo cos mi sie
wydaje ze sporo moze przez 8h wypalic. Predzej jakies zdalne
uruchamianie.

J.

Data: 2010-02-09 07:58:16
Autor: kml

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pq51n5pab0jvk3gsipgaj86v9obhdcuqoi4ax.com...
Ciekawe co oni o nas sadza .. pomijajac oczywiscie "polish jokes", ale
- zaluje taki Polak 2 $ i potem ocieka potem w upale :-)

Ostatnio znajoma była w USiA celem poznania przyszłych zięciów i jego matka jak już przetrawiła, że Polska to kraj coś tam pyta się "A po jakiemu wy mówicie w Polsce? Po angielsku?" Przeciętny amerykanin zaczyna rozumieć różnice w pewnych kwestiach jak przyjedzie do nas i zobaczy ile kosztuje LITR a nie galon benzyny :)

P.S. Ile taki 3.8l silnik moze palic na jalowym biegu ? Bo cos mi sie
wydaje ze sporo moze przez 8h wypalic. Predzej jakies zdalne
uruchamianie.

Przy tak niskich cenach wachy to co ich to nie obchodzi :) Nie wypada generalizować, ale oni poza wielką wiarą, że w Iraku się walczy "o ich wolność i bezpieczeństwo" to mało wiedzą o świecie zewnętrznym a jeszcze mniej ich to obchodzi. Jest tania benzyna to nawet nie myślą kategoriami takimi "ile to pali etc". Po prostu chcą mieć rano chłodno w samochodzie i okazuje się, że najprostszym sposobem jest zostawienie pracującego silnika i włączenie A/C ;-]

kml

Data: 2010-02-09 07:42:44
Autor: Massai
kml wrote:

> [...]

ich wolność i bezpieczeństwo" to mało wiedzą o świecie zewnętrznym a
jeszcze mniej ich to obchodzi. Jest tania benzyna to nawet nie myślą

Ależ owszem, myślą...

Czasy kiedy benzyna była tania jak woda już dawno minęły.
Jakiś czas temu w stanach była akcja przerabiania/wymiany części
starych dystrybutorów na stacjach, bo się okazało że nie da się ustawić
ceny wyższej niż bodajże 3.99 za galon.

4 dolce za galon to około 3.20 pln za litr, trochę taniej niż u nas,
ale bez przesady.

Wie ktoś ile teraz kosztuje? Te 4 dolce to zdaje się było w szczycie...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-09 09:12:14
Autor: kml
[pi?tek] Kobietka zatrza?nięta w sam ochodzie i polskie koment arze do kawału

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkr3lk$tll$1news.onet.pl...

Ależ owszem, myślą...

Racja, ale to nie znaczy że poza myśleniem coś robią - pisze bez złośliwości. To jest kraj gdzie w małych miastach nie ma chodników bo wszędzie jeździ sie samochodem ;)

Wie ktoś ile teraz kosztuje? Te 4 dolce to zdaje się było w szczycie...

Będę wiedział za 2 czy 3 tyg bo wtedy znajomy leci do USiA ;)

kml

Data: 2010-02-09 10:03:46
Autor: Mikolaj Rydzewski
Massai wrote:
Wie ktoś ile teraz kosztuje? Te 4 dolce to zdaje się było w szczycie...

Pierwszy link z googla: http://www.seattlegasprices.com/
$2.54 / galon
Wyraźnie taniej.

Data: 2010-02-09 11:07:35
Autor: J.F.
On Tue, 9 Feb 2010 07:58:16 +0100,  kml wrote:
[...]

Tylko cos mi sie wydaje ze przez noc to on pare galonow moze wypalic.
A to juz nie jest tanio, i na stacje trzeba jechac ..

J.

Data: 2010-02-09 15:21:31
Autor: kml

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7sc2n558le2k6841a9lk7e7msu12h33moa4ax.com...

Tylko cos mi sie wydaje ze przez noc to on pare galonow moze wypalic.
A to juz nie jest tanio, i na stacje trzeba jechac ..

Ale jest zimno w samochodzie. Nie ma co wnikać czym sie kierują. Stać ich na to :)

kml

Data: 2010-02-09 16:10:26
Autor: J.F.
On Tue, 9 Feb 2010 15:21:31 +0100,  kml wrote:
Tylko cos mi sie wydaje ze przez noc to on pare galonow moze wypalic.
A to juz nie jest tanio, i na stacje trzeba jechac ..

Ale jest zimno w samochodzie. Nie ma co wnikać czym sie kierują. Stać ich na to :)

Ale zachodzi pytanie czy zdaja sobie z tego sprawe ile to kosztuje :-)
A byc moze calkiem drogo, nawet jak na ich kieszen  :-)

J.

Data: 2010-02-09 16:11:51
Autor: kml

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mku2n5pl17n9s2jautr5m7jbbuni1lkiid4ax.com...
Ale zachodzi pytanie czy zdaja sobie z tego sprawe ile to kosztuje :-)
A byc moze calkiem drogo, nawet jak na ich kieszen  :-)

Chyba nie zadają sobie tego pytania :) Zapewne nie widzą związku :)))

kml

Data: 2010-02-09 14:30:47
Autor: Piotrek
[...]

Racja. Poczytajcie oferty używanych aut w USA, nie podają tam pojemności silnika czy spalania, bo nikogo to nie obchodzi, jedyna info o silniku to czy jest V6, V8 czy V12.

P.

Data: 2010-02-10 00:55:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 09 Feb 2010 00:04:11 +0100, J.F. napisał(a):

P.S. Ile taki 3.8l silnik moze palic na jalowym biegu ? Bo cos mi sie
wydaje ze sporo moze przez 8h wypalic. Predzej jakies zdalne
uruchamianie.

Tak 2-3 litry na godzinę. --
     ___________ (R)

Data: 2010-02-10 10:19:41
Autor: Marcin Stankiewicz
[pi?tek] Kobietka zatrza?nięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
Dnia Wed, 10 Feb 2010 00:55:48 +0100, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
napisał(a):

[...]

Raczej bliżej 1.5-2. Ale to i tak nie ma znaczenia, bo nikt nie zostawia
tam samochodu na całą noc z pracującym silnikem. Mają zdalnie sterowane
startery, i zimą sobie grzeją, a latem chłodzą wnętrze samochodu -
wystarczy 15 min. --

Data: 2010-02-08 12:43:31
Autor: Maciek
W dniu 2010-02-07 19:09, Andrzej pisze:
Odpowiedź : Bo ma poczucie humoru i często jest normalniejszy niż myślisz.
I dla słabiej kojarzących " tu operator Blonde Star" całkiem fajnie im to wyszło.
Pozdrowienie użytkownik  systemów OnStar i  BlueStar.
Poczucie humoru, poczuciem humoru, ale gdy moja (wtedy jeszcze nie) żona
pracowała w assistance obsługującym kilka ekskluzywnych marek, zdarzały
się (może nie tak debilne), ale podobne, a przy tym całkiem poważne
telefony. Np. w bardzo drogim (co sam klient oczywiście podkreślił)
samochodzie zaczęło coś szurać. Po dłuższej diagnozie okazało się, że
problemem jest prawdopodobnie brak asfaltu na szutrowej drodze. Klient
miał sprawdzić i oddzwonić. Nie oddzwonił. :->

Maciek

Data: 2010-02-08 17:45:11
Autor: Lagod
[...]

"Skąd jesteś? Z Polski? To gdzieś koło Kanady?"
(oczywiście autentyk)

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-09 01:27:26
Autor: Matt
On 8 Lut, 17:45, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
"Skąd jesteś? Z Polski? To gdzieś koło Kanady?"
(oczywiście autentyk)

Nie to co przeciętny Polak, który na każde zawołanie wie gdzie leży i
jakim językiem mówi się np. w Kiribati (które dla przeciętnego Polaka
ma takie samo znaczenie jak dla przeciętnego Amerykanina Polska).

--
Regards
Matt

Data: 2010-02-09 10:36:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Matt pisze:
[...]

Dlatego aby porównać wiedzę, należało by chyba kazać Polakowi pokazać kraje w Europie a Amerykańcowi na przykład stany w USA. I to by miało chyba większy sens.

Seco

Data: 2010-02-09 13:00:27
Autor: J.F.
On Tue, 09 Feb 2010 10:36:18 +0100,  Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Dlatego aby porównać wiedzę, należało by chyba kazać Polakowi pokazać kraje w Europie a Amerykańcowi na przykład stany w USA. I to by miało chyba większy sens.

Rowne szansze: wymiencie kraje w Afryce na poludniowej polkuli i ich
stolice :-)

Albo np - z jakim krajami graniczy Tajlandia.

J.

Data: 2010-02-09 22:15:03
Autor: Bydlę
Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
Skoro dyskusja sobie płynie radośnie, to się włączę.

Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
> Dlatego aby porównać wiedzę, należało by chyba kazać Polakowi pokazać
> kraje w Europie a Amerykańcowi na przykład stany w USA. I to by miało
> chyba większy sens.

Nie mam zielonego pojęcia gdzie leżą i jak się nazywają województwa (*) w Polsce.
Czyli  - wg tej teorii - będę gorzej wykształcony niż Amerykanin.

Choć mam większą tzw. wiedzę ogólną.
:-)

(*-i nie zależy mi na tym, by wiedzieć coś więcej o trzecim znanym mi,
podziale administracyjnym naszego kraju. ta informacja jest mi absolutnie zbędna)

--
Bydlę

Data: 2010-02-09 10:36:50
Autor: kml

Użytkownik "Matt" <mateusz.wojcik@gmail.com> napisał w wiadomości news:7706e248-cfdd-47f9-9acf-6ff9503f7aa3r24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy kontynenty i większość państw a oni nie.

kml

Data: 2010-02-09 04:29:06
Autor: Matt
On 9 Lut, 10:36, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy kontynenty i większość państw a
oni nie.

To wymień z pamięci kraje w Afryce na zachodnim wybrzeżu.

--
Regards
Matt

Data: 2010-02-09 15:26:04
Autor: kml

Użytkownik "Matt" <mateusz.wojcik@gmail.com> napisał w wiadomości news:d9b3f75a-3ad0-4f52-a45c-ceec462b421aw16g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

Rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kontynentem a państwem?

kml

Data: 2010-02-09 07:00:32
Autor: Matt
On 9 Lut, 15:26, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kontynentem a państwem?

Mówiłeś, że rozpoznajesz większość państw, więc w czym problem?

--
Regards
Matt

Data: 2010-02-09 16:12:31
Autor: kml

Użytkownik "Matt" <mateusz.wojcik@gmail.com> napisał w wiadomości news:b282fed0-4ec8-4880-aaf2-d375ee610501v25g2000yqk.googlegroups.com...
On 9 Lut, 15:26, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kontynentem a państwem?

Mówiłeś, że rozpoznajesz większość państw, więc w czym problem?

--

W cytowaniu selektwynym "Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy kontynenty i większość państw a oni nie."

kml

Data: 2010-02-11 10:00:59
Autor: Lagod
W dniu 2010-02-09 10:27, Matt pisze:
[...]

Czy aby napewno to jest prawda?
Czy wiesz ile państwa jest w Ameryce Północnej (połowa tego co w Europie)? Czy wiesz z iloma państwami graniczy Kanada? (odpowiedź: 1)
To tak jakbyś usłyszał o Brazylii i zastanawiał się czy to gdzieś koło Niemiec.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-02-07 14:52:35
Autor: Michał
[...]

tak juz jest, i nie jest to dziwne :)

Data: 2010-02-07 15:48:53
Autor: Fishman
[pi�tek] Kobietka zatrza�ni�ta w samochodzie ;-)
W dniu 2010-02-07 15:41, Artur Miller pisze:
niech kto� mi wyt�umaczy wi�c, tak w wersji dla s�abiej kojarz�cych, w jaki
spos�b ten nar�d w og�le jest w stanie przetrwa� d�u�ej ni� tydzie�. potem
si� zapytam w jaki spos�b osi�gn� dominuj�c� pozycj� na tym ma�ym niebieskim
�wiatku ...

Erm... jest o parę tysięcy kilometrów od Rosji, Niemiec, Chin i Japonii? ;)

Fishman

Data: 2010-02-07 15:52:08
Autor: DoQ
Artur Miller pisze:

[...]

Myslisz ze u nas nie ma takich?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-07 16:11:49
Autor: to
[piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)
Artur Miller wrote:

niech ktoÂś mi wytÂłumaczy wiĂŞc, tak w wersji dla sÂłabiej kojarzÂących, w
jaki sposĂłb ten narĂłd w ogĂłle jest w stanie przetrwaĂŚ dÂłuÂżej niÂż
tydzieĂą. potem siĂŞ zapytam w jaki sposĂłb osiÂągnÂą dominujÂącÂą pozycjĂŞ na
tym maÂłym niebieskim Âświatku ...

Może znają podstawy interpunkcji?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-07 20:03:48
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "Artur Miller" <armi@nigdzie.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ekhmm, no więc jedna z wersji:
- rządzą tam ci, którzy wyemigrowali, Niemiec, Palestyny, Rosji, Polski
i wielu innych krajów. Oni już wiedzą jak zrobić interes na blondynkach ;)

Szymon

Data: 2010-02-07 20:12:20
Autor: JanKo
[piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodz ie ;-)
Agent Artur Miller nadaje:
niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących,

ale wiesz że to jest reklama? ;-)

Data: 2010-02-08 07:49:17
Autor: Katanka
Artur Miller wrote:
[...]

To tak jest:

im tam owiedza rób to i to i robią bez zastanowienia. w Polsce pwoiedzą rób to i to, to zamiast robić, to sie zastanawiamy "dlaczego?" :)

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-02-09 19:50:19
Autor: JAM
On Feb 7, 9:41 am, "Artur Miller" <a...@nigdzie.pl> wrote:
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz...@seco.maupa.tlen.pl> napisał w
> [...]

się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym niebieskim

To proste. Cale to nagranie to dowcip. W USA nie ma takiego serwisu
jak "Blond Star". Jest to przekrecenie dla dowcipu autentycznego
serwisu "OnStar" fonetycznie w jezyku angielskim podobnie brzmiacego,
ktory uzywa GM i Honda. Juz samo uzycie w nazwie "Blond ..." pozwala
znajacemu realia amerykanskie zorientowac sie, ze chodzi o dowcip. Czy
jest to dowcip "wysokich lotow" ? Pozostawiam te ocene kazdemu
indywidualnie.

@

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

[piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)