Kobieto puchu marny

Data: 2012-03-09 12:03:38
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Czy A. Mickiewicz napisałby ten wiersz o Annie Grodzkiej?

Kobieto! puchu marny! ty wietrzna istoto!
Postaci twojej zazdroszczą anieli,
A duszę gorszą masz, gorszą niżeli!...
Przebóg! tak ciebie oślepiło złoto!
I honorów świecąca bańka, wewnątrz pusta!
Bodaj!... Niech, czego dotkniesz, przeleje się w złoto;
Gdzie tylko zwrócisz serce i usta,
Całuj, ściskaj zimne złoto!

Ja, gdybym równie był panem wyboru,
I najcudniejsza postać dziewicza,
Jakiej Bóg dotąd nie pokazał wzoru,
Piękniejsza niżli aniołów oblicza,
Niżli sny moje, niżli poetów zmyślenia,
Niżli ty nawet... oddam ją za ciebie,
Za słodycz twego jedynego spojrzenia!

A teraz komentarze do artykułu o kobiecości Annie Grodzkiej
źródło
http://kobieta.dziennik.pl/moda-na-topie/galeria/381636,1,kobiecosc-rozkwita-wiosenna-przemiana-anny-grodzkiej-galeria-zdjec.html

~mary2012-03-05 09:52
Skoro ta osoba jest kobietą, a ma genotyp i fenotyp męski to kim jestem ja,
która niczego sobie nie obcinałam, nie doklejałam,mam dwa chromosomy x oraz
urodziłam dziecko???
Czy ktoś z nas przypadkiem nie robi idiotów?
Odpowiedź brzmi : Oczywiście,że robi !

~antipasti2012-03-05 09:03
"Piekna kobieta, ma taki delikatny typ niemieckiej urody.
Poza tym jest bardzo podobna do pani Prezydentowej.
Wyglada jak jej siostra blizniaczka."
Wspaniały komentarz!
Subtelna jak kowadło!

~habmar2012-03-05 08:56
....kiedys straszono dzieci Babą Jagą...
teraz jest Baba Ania

~Miki2012-03-05 08:39
Piękna, wdzięczna, powabna aż po sam ch...

~Jan Stańczyk2012-03-05 08:38
Ktoś tu chyba oszalał , żeby promować takie COŚ ! i na dodatek prawić
komplementy , bardzo niesmaczne drodzy dziennikarze.

~Litości2012-03-05 08:36
Przestańcie straszyć dzieci ! ! !

~pani nieposła i nie ministra2012-03-04 10:57
 właśnie z szacunku do człowieka należałoby wytłumaczyć niektórym, że
szczytem cynizmu jest wmawianie ludziom, że na zdjęciu jest "pani poseł".
Brakiem szacunku dla czytelników jest wmawianie im, że to, co widzą, nie
jest tym, co widzą.
Przyjrzyjcie się ludzie tym delikatnym kobiecym rysom, tym rączkom
delikatniuśkim i tym nóżkom.
Dziwię się, że jeszcze nie ukazały się zdjęcia w bikini i że tej "pani" nie
zgłoszono jeszcze do konkursu miss polonia.

~Abuk.2012-03-04 11:23
Akurat jak niektórzy transseksualiści potrafią całkiem sprawnie udawać
kobietę to akurat Grodzka(?) wygląda okrutnie dla oka.
Smutne jest to, że AG jest znany w tv nie dlatego, że prezentuje charyzmę,
intelekt czy potrafi dyskutować na tematy polityczne.
Znany jest z tego, że wywlókł swe bardzo intymne sfery życiowe na wierzch co
dla mnie jest obrzydliwe i obniżające poziom polityki w tym kraju.

~pani nieposła i nie ministra 2012-03-04 11:13
Może my po prostu nie dajemy się robić w balona i nie ulegamy politycznej
poprawności, więc nazywamy rzeczy takimi jakimi są.
Dla mnie, to Wy możecie przekonać Playboya, by na pierwszej stronie umieścił
zdjęcie Waszej idolki bez peruki, topless i w stringach.
Nic mi do tego.
Nie wmawiajcie mi jednak, że mam wzrok gorszy niż mam lub jestem tak
narąbany, że nie potrafię rozróżniać płci.

~zbyszek2012-03-04 21:56
 Te zdjęcia nie wymagają komentarza, same mówią wystarczająco dużo.
W związku z tym tylko kilka słów osobie, która odsyła to kuriozalne monstrum
do Biedronia w roli narzeczonej omawianego przypadku.
Niestety z tego co mi wiadome, Pan Biedroń też uważa siebie za dziewczynkę

~Normalny, nie zbok2012-03-04 21:25
Jeżeli ktoś wstydzi się swojego imienia, nazwiska, a nawet płci, to rodzi
się naturalnie tylko jedno pytanie.
Cóż ma takiego na sumieniu ten pan Krzysztof, który obecnie przemaglował aż
tyle mózgów, że został polskim posłem na sejm, ubranym w kobiece ciuszki?
Facet przerobił na idiotów poważną grupę, podobno szanowanych postaci, które
do tego gościa mówią per pani.
Dla mnie ten ktosio, to nikt inny, tylko totalnie porąbany psychicznie
mężczyzna, któremu odwaliło pod deklem na maxa.
A co gorsza, jak widać i słychać, odwaliło też połowie sejmu.

~johoho2012-03-05 01:09
Może by Nadredaktor Lis zainteresował się planowanym potomstwem pięknej
Anny.
Marzec + 9 miesięcy .
To by dopiero był gwiazdkowy EVENT .
A jako matka chrzestna Środa Magdalena.
Prawdziwa rewia kaszalotów. ( mam na myśli drapieżność charakteru).
No i mogłyby wystąpić w jasełkach ( oczywiście świeckich, feministycznych i
postępowych)

Data: 2012-03-09 17:58:29
Autor: pluton
Kobieto puchu marny
o panu kurwanie napisal by, ze poleci w gowna.

Nullification

Kobieto puchu marny