Kobieto puchu marny

Data: 2012-03-09 12:06:55
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Czy A. Mickiewicz napisałby ten wiersz o Annie Grodzkiej?

Kobieto! puchu marny! ty wietrzna istoto!
Postaci twojej zazdroszczą anieli,
A duszę gorszą masz, gorszą niżeli!...
Przebóg! tak ciebie oślepiło złoto!
I honorów świecąca bańka, wewnątrz pusta!
Bodaj!... Niech, czego dotkniesz, przeleje się w złoto;
Gdzie tylko zwrócisz serce i usta,
Całuj, ściskaj zimne złoto!

Ja, gdybym równie był panem wyboru,
I najcudniejsza postać dziewicza,
Jakiej Bóg dotąd nie pokazał wzoru,
Piękniejsza niżli aniołów oblicza,
Niżli sny moje, niżli poetów zmyślenia,
Niżli ty nawet... oddam ją za ciebie,
Za słodycz twego jedynego spojrzenia!

A teraz komentarze do artykułu o kobiecości Annie Grodzkiej
źródło
http://kobieta.dziennik.pl/moda-na-topie/galeria/381636,1,kobiecosc-rozkwita-wiosenna-przemiana-anny-grodzkiej-galeria-zdjec.html

~mary2012-03-05 09:52
Skoro ta osoba jest kobietą, a ma genotyp i fenotyp męski to kim jestem ja,
która niczego sobie nie obcinałam, nie doklejałam,mam dwa chromosomy x oraz
urodziłam dziecko???
Czy ktoś z nas przypadkiem nie robi idiotów?
Odpowiedź brzmi : Oczywiście,że robi !

~antipasti2012-03-05 09:03
"Piekna kobieta, ma taki delikatny typ niemieckiej urody.
Poza tym jest bardzo podobna do pani Prezydentowej.
Wyglada jak jej siostra blizniaczka."
Wspaniały komentarz!
Subtelna jak kowadło!

~habmar2012-03-05 08:56
....kiedys straszono dzieci Babą Jagą...
teraz jest Baba Ania

~Miki2012-03-05 08:39
Piękna, wdzięczna, powabna aż po sam ch...

~Jan Stańczyk2012-03-05 08:38
Ktoś tu chyba oszalał , żeby promować takie COŚ ! i na dodatek prawić
komplementy , bardzo niesmaczne drodzy dziennikarze.

~Litości2012-03-05 08:36
Przestańcie straszyć dzieci ! ! !

~pani nieposła i nie ministra2012-03-04 10:57
 właśnie z szacunku do człowieka należałoby wytłumaczyć niektórym, że
szczytem cynizmu jest wmawianie ludziom, że na zdjęciu jest "pani poseł".
Brakiem szacunku dla czytelników jest wmawianie im, że to, co widzą, nie
jest tym, co widzą.
Przyjrzyjcie się ludzie tym delikatnym kobiecym rysom, tym rączkom
delikatniuśkim i tym nóżkom.
Dziwię się, że jeszcze nie ukazały się zdjęcia w bikini i że tej "pani" nie
zgłoszono jeszcze do konkursu miss polonia.

~Abuk.2012-03-04 11:23
Akurat jak niektórzy transseksualiści potrafią całkiem sprawnie udawać
kobietę to akurat Grodzka(?) wygląda okrutnie dla oka.
Smutne jest to, że AG jest znany w tv nie dlatego, że prezentuje charyzmę,
intelekt czy potrafi dyskutować na tematy polityczne.
Znany jest z tego, że wywlókł swe bardzo intymne sfery życiowe na wierzch co
dla mnie jest obrzydliwe i obniżające poziom polityki w tym kraju.

~pani nieposła i nie ministra 2012-03-04 11:13
Może my po prostu nie dajemy się robić w balona i nie ulegamy politycznej
poprawności, więc nazywamy rzeczy takimi jakimi są.
Dla mnie, to Wy możecie przekonać Playboya, by na pierwszej stronie umieścił
zdjęcie Waszej idolki bez peruki, topless i w stringach.
Nic mi do tego.
Nie wmawiajcie mi jednak, że mam wzrok gorszy niż mam lub jestem tak
narąbany, że nie potrafię rozróżniać płci.

~zbyszek2012-03-04 21:56
 Te zdjęcia nie wymagają komentarza, same mówią wystarczająco dużo.
W związku z tym tylko kilka słów osobie, która odsyła to kuriozalne monstrum
do Biedronia w roli narzeczonej omawianego przypadku.
Niestety z tego co mi wiadome, Pan Biedroń też uważa siebie za dziewczynkę

~Normalny, nie zbok2012-03-04 21:25
Jeżeli ktoś wstydzi się swojego imienia, nazwiska, a nawet płci, to rodzi
się naturalnie tylko jedno pytanie.
Cóż ma takiego na sumieniu ten pan Krzysztof, który obecnie przemaglował aż
tyle mózgów, że został polskim posłem na sejm, ubranym w kobiece ciuszki?
Facet przerobił na idiotów poważną grupę, podobno szanowanych postaci, które
do tego gościa mówią per pani.
Dla mnie ten ktosio, to nikt inny, tylko totalnie porąbany psychicznie
mężczyzna, któremu odwaliło pod deklem na maxa.
A co gorsza, jak widać i słychać, odwaliło też połowie sejmu.

~johoho2012-03-05 01:09
Może by Nadredaktor Lis zainteresował się planowanym potomstwem pięknej
Anny.
Marzec + 9 miesięcy .
To by dopiero był gwiazdkowy EVENT .
A jako matka chrzestna Środa Magdalena.
Prawdziwa rewia kaszalotów. ( mam na myśli drapieżność charakteru).
No i mogłyby wystąpić w jasełkach ( oczywiście świeckich, feministycznych i
postępowych)

Data: 2012-03-09 12:49:10
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-09 12:06, mkarwan pisze:
Czy A. Mickiewicz napisałby ten wiersz o Annie Grodzkiej?

Gdyby żył w czasach gdzie możliwe są takie operacje to na pewno napisałby.

Denerwuje cie że ta kobieta pewnie niedługo znajdzie partnera, poślubi go i będzie szczęśliwa?

Data: 2012-03-09 14:31:35
Autor: Lorn
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-09 14:25, mkarwan pisze:

[...]

Rozumiem, że ty z tych, którzy nierodzące drzewo ścinają. :> Wczytaj się uważnie... W moim poście jest odpowiedź na twoje pytanie. :>

Data: 2012-03-09 23:44:29
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jjd0np$hqu$2inews.gazeta.pl...
[...]

Moje pytanie jest proste a odpowiedź na nie tez jest prosta, tak albo nie, jeśli nie to dlaczego.

Data: 2012-03-09 23:52:51
Autor: pluton
Kobieto puchu marny

Moje pytanie jest proste a odpowiedź na nie tez jest prosta, tak albo nie,
jeśli nie to dlaczego.

Ja tez mam proste pyanie do ciebie, gdzie mozesz prosto odpowiedziec: tak
lub nnie.

Czy przestaniesz byc idiotą ?

Nullification

Data: 2012-03-10 00:36:04
Autor: Lorn
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-09 23:52, pluton pisze:
Czy przestaniesz byc idiotą ?

To jest bardzo trudne i złożone pytanie... Odpowiedź na nie nie jest jednoznaczna, albowiem mkarwan używa swego pseudo-intelektu w celu odwrócenia uwagi od jego samego czyt,. pytającego. Działa na zasadzie: Znam odpowiedź ale zapytam :> Czepia się jedynie skrajności... Ogólnie pisząc hmm... Taki Troll.

Data: 2012-03-10 07:05:40
Autor: pluton
Kobieto puchu marny
 hmm... Taki Troll.

A niech sobie bedzie nawet sroll, byle rozrywkowe teksty pisal.

Nullification

Data: 2012-03-10 11:07:43
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jje1i2$m9o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nie poradzę na to, że nie potrafisz zrozumieć prostego pytania i nie potrafisz na nie prosto odpowiedzieć.
To twój problem.

Data: 2012-03-10 12:45:52
Autor: pluton
Kobieto puchu marny
> [...]
> lub nnie.
> Czy przestaniesz byc idiotą ?

Nic nie poradzę na to, że nie potrafisz zrozumieć prostego pytania i nie

Pewnie nie zauwazyles, to  wyjasnie, ze to JA zadalem pytanie, a ty miales
je zrozumiec i odpowieziec.

Ale to szczegol.

Nullification

Data: 2012-03-10 00:26:32
Autor: Lorn
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-09 23:44, mkarwan pisze:
[...]

Jednak nie zrozumiałeś, co mnie akurat nie dziwi ;>

Data: 2012-03-10 13:15:56
Autor: sofu
Kobieto puchu marny

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f5a04c2$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- --

Ja ci odpowiem, bo widać żeś tępy.
Nie urodzi podobnie jak ileś tam procent bezpłodnych kobiet  urodzonych z żeńskimi narządami rodnymi i czujących się kobietami.
Zastanawiam się co cię tak wkurwia w tej Grodzkiej? Chyba najbardziej to, że jest w Sejmie i jej głos się liczy jak każdego posła.
Chciałbyś kasować kobiety z wyciętymi macicami z powodu nowotworów? Przecież one też nie są patrząc po katolicku kobietami.
Jakie to ma znaczenie, czy ktoś zmienił płeć czy nie? To jego życiowy problem i jego sprawa. Nie możesz pojąć w swym skalanym religijnie mózgu, że w populacji ludzkiej rodzą się i tacy, którzy mając narządy jednej płci czują się osobnikiem płci przeciwnej.
Czują się kobietą, a tragedią dla nich jest to, że z pomiędzy nóg zwisa im penis i na odwrót. Miej o to pretensje nie do tych ludzi, a do twojego wymyślonego przez watykańską sektę boga Trójwida. Przyjrzyj się jemu, niby powinien być jeden, a jest ich aż trzech w jednym. To jest dopiero pokręcone, przy tym Pikassowska "kobieta z pizdą za uchem" to coś jak najbardziej normalnego o Grodzkiej nie wspominając. I to cię nie dziwi i nie wkurwia.  Że każą ci docierać do "twojego" boga za pomocą pośredników. Zapewne dla tego, że zwykły śmiertelnik nie jest w stanie się z tak "złożonym" bogiem porozumieć? Może tak ukształtowany bóg po prostu popełnia fuszerki tworząc ludzi takich jak Grodzka?

sofu

Data: 2012-03-10 17:40:49
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jjfglp$l1q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli ty jesteś tępy, nie musi oznaczać, że inni też są tępi.
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

Nie urodzi

I to jest oczywiste.
W związku z tym następne pytanie.
Dlaczego nie urodzi?

Zastanawiam się co cię tak wkurwia w tej Grodzkiej? Chyba najbardziej to, że jest w Sejmie i jej głos się liczy jak każdego posła.

Robisz z siebie idiotę, przecież nie masz pojęcia czy cokolwiek mnie wk..

Data: 2012-03-10 19:44:57
Autor: sofu
Kobieto puchu marny

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f5b8414$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Jednak jesteś tępy jak żyletka Extra Łódź. I nie porównuje ciebie ze sobą, raczej musiałbym cię porównywać z amebą.
Fakt, nie wiem co cię wkurwia, a co cię rajcuje? Ale to na jedno wychodzi, bo nuty tego są takie same jak z katarynki.
Ja mogę z siebie robić idiotę lub nie, a ty musisz, bo nim jesteś zadając wciaż głupie pytania?

sofu

Data: 2012-03-10 22:06:48
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jjg7fd$dma$1node2.news.atman.pl...
[...]

Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie, kimże jesteś?
Robisz z siebie idiotę czy nim jesteś?

Data: 2012-03-10 22:16:45
Autor: pluton
Kobieto puchu marny
Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie, kimże jesteś?
Robisz z siebie idiotę czy nim jesteś?

Wez kurwan napisz cos smiesznego, bo sie nudny zrobiles.

Nullification

Data: 2012-03-10 23:29:36
Autor: sofu
Kobieto puchu marny

--

Zacięła się płyta w tej szafie grajacej........

sofu

Data: 2012-03-11 11:16:02
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jjgkkd$s1p$1node2.news.atman.pl...
Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie, kimże jesteś?
Robisz z siebie idiotę czy nim jesteś?
Wez kurwan napisz cos smiesznego, bo sie nudny zrobiles.
Zacięła się płyta w tej szafie grajacej........

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2012-03-10 20:02:06
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
[...]

Całkiem możliwe że zaadoptuje jakieś odrzucone dziecko, i tym samym poczuje się spełniona również jako matka. I tego właśnie życzę temu człowiekowi który wreszcie znalazł swoja ścieżkę w życiu.

Data: 2012-03-10 22:07:30
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjg8fl$epd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli, ze nie urodzi.
Dlaczego nie urodzi?

Data: 2012-03-10 22:17:20
Autor: pluton
Kobieto puchu marny

Czyli, ze nie urodzi.
Dlaczego nie urodzi?

bo uzywa prezerwatyw.

Nullification

Data: 2012-03-11 11:20:07
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjggal$8ff$1inews.gazeta.pl...
Czyli, ze nie urodzi.
Dlaczego nie urodzi?
bo uzywa prezerwatyw.

Ona używa prezerwatyw? Czy to znaczy, że jest mężczyzną?

Data: 2012-03-11 13:04:53
Autor: pluton
Kobieto puchu marny
> bo uzywa prezerwatyw.

Ona używa prezerwatyw? Czy to znaczy, że jest mężczyzną?

To znaczy, że jest motylkiem Endromis versicolora.

Nullification

Data: 2012-03-11 09:08:54
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-10 22:07, mkarwan pisze:

[...]

Idź, przyczaj się gdzieś i ją opluj, a nie zapomnij rzucić w nią kamieniem, ale przestań wylewać swoje żale na psp. Czy ty wogóle zdajesz sobie sprawę że te twoje teksty brzmią jak bełkot debilnego paranoika owładniętego nienawiścią.
Pytam się - co ona takiego zrobiła że jej nienawidzisz? Ksiądz-oszołom ci powiedział że ona jest bee?

Data: 2012-03-11 11:18:55
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjhmit$tfv$2node2.news.atman.pl...
[...]

Czemu robisz z siebie idiotę?
Przecież nie masz pojęcia co ja myślę.
Miast steku idiotycznych kłamstw wystarczyło odpowiedzieć na proste pytanie.
Dziwne, ze masz problem z odpowiedzią na proste pytanie.

Data: 2012-03-11 12:53:33
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-11 11:18, mkarwan pisze:

[...]

Ty nie musisz jak widzę robić z siebie durnia,  wystarczy jak napiszesz coś o swoich fobiach.

Data: 2012-03-12 22:21:28
Autor: mkarwan
Kobieto puchu marny
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jji3o3$bfm$1node2.news.atman.pl...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie , nie mam fobii

Data: 2012-03-12 22:48:53
Autor: Lorn
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-12 22:21, mkarwan pisze:

Ty nie musisz jak widzę robić z siebie durnia, wystarczy jak napiszesz
coś o swoich fobiach.

W przeciwieństwie do ciebie , nie mam fobii

Muszę zgodzić się z jadys`em... Piszesz wyłącznie o swoich fobiach. :>

Data: 2012-03-12 23:39:37
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny
mkarwan napisał:

[...]

Wcale a wcale. A już na pewno nie na punkcie swojego pochodzenia.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-13 18:09:43
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-12 22:21, mkarwan pisze:

W przeciwieństwie do ciebie , nie mam fobii

To czego się czepiasz kogoś kto nie robi ci, ani nigdy nie zrobił nic złego? A może ci jednak zrobiła, może zazdrość przez ciebie przemawia?

Data: 2012-03-10 23:00:13
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny
jadryś napisał:

[...]

O ile mi wiadomo samotna kobieta nie może adoptować.

MSPANC

Data: 2012-03-11 09:08:23
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-10 23:00, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Czuję satysfakcję w twoim tekście, Grzegorzu.

Data: 2012-03-12 09:34:22
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-11 18:20, Grzegorz Z. pisze:

[...]

I to całkiem sporą satysfakcję.

Data: 2012-03-12 15:20:29
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny
jadryś napisał:

[...]

Z tego że nie dość że wziąłeś go za kobietę to jeszcze myślałeś że sobie
adoptuje? --

Data: 2012-03-12 19:45:21
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-12 15:20, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Nie, z tego że samotna kobieta nie może adoptować.

Data: 2012-03-12 19:52:40
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny

jadryś napisał:

[...]

No bo nie może. Samotny facet też. Przebrany za babę tym bardziej. --

Data: 2012-03-13 18:09:00
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny

jadryś napisał:

[...]

Zaraz osiągniesz orgazm spowodowany rozkoszą wykazywania swojej wyższości nad nią.

Data: 2012-03-13 19:35:20
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny

jadryś napisał:

[...]

Uszminkowany facet w sukience jest nadal tylko facetem.

Data: 2012-03-14 11:34:31
Autor: Jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-13 19:35, Grzegorz Z. pisze:

Zaraz osiągniesz orgazm spowodowany rozkoszą wykazywania swojej
wyższości nad nią.
Uszminkowany facet w sukience jest nadal tylko facetem.

Już wiem co jest przyczyną twojej frustracji,..

Data: 2012-03-14 16:14:30
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny
Jadryś napisał:

[...]

Proszę! Proszę! Podziel się swoją wiedzą! Proszę!

Data: 2012-03-14 22:27:36
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-14 16:14, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś napisał:

[...]

Sorry, ale pozostanie to twoja tajemnicą. Jak chcesz to sam to rozwieść, ja w tym udziału nie wezmę.

Data: 2012-05-01 22:23:51
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-03-16 21:17, Grzegorz Z. pisze:

Sorry, ale pozostanie to twoja tajemnicą. Jak chcesz to sam to rozwieść,
ja w tym udziału nie wezmę.
roz...co?

Rozwieść = rozpowszechnić.

Data: 2012-05-02 19:38:32
Autor: jadryś
Kobieto puchu marny
W dniu 2012-05-02 17:48, Pamelo pisze:

Rozwieść = rozpowszechnić.
Niedouk!

Aż tak Grzegorza nie oceniam.

Data: 2012-03-10 22:57:50
Autor: Grzegorz Z.
Kobieto puchu marny
mkarwan napisał:

[...]

W wieku 55 lat raczej się dzieci nie rodzi, nawet jeśli jest się prawdziwą
kobietą a nie tylko przebierańcem. Argument o d.... potłuc.

Poza tym od kiedy fakt urodzenia dziecka decyduje o byciu lub nie byciu
kobietą?