Kobiety chcą być bezkarne.

Data: 2013-05-18 19:53:08
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
Odbył się marsz przeciwko gwałtom. Kobiety chcą móc prowokować seksualnie mężczyzn ale mężczyznom nie wolno ich dotykać nie mówiąc o uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-18 20:09:38
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-18 19:53, LeoTar pisze:
[...]

I słusznie, żadnych gwałtów i pobłażania gwałcicielom... także tym płci żeńskiej.

Data: 2013-05-18 20:13:08
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sat, 18 May 2013 20:09:38 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
publiczny i budzi pożądanie.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie BĂłg."  Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Data: 2013-05-18 20:16:34
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sat, 18 May 2013 20:13:08 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Nie mówiąc o tym, żeby (jak pisze LeoTar) ktoś śmiał wyciągać swoją łapę po
kobietę tylko dlatego, że odsłoniła dekolt. Wara!.
Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara, bo pisze bzdury jak stąd na
księżyc - ale jakoś wiem, ze nie wolno :->

Data: 2013-05-18 16:53:20
Autor: outside
Kobiety chcą być bezkarne.
On 18 Maj, 20:16, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
  zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Co ci, nagle katolicyzm ci się nie podoba że kobieta jest winna jak ją
zgwałcą, to prawdopodobnie pedofilny ksiądz z twojego kościółka..

Data: 2013-05-18 20:15:15
Autor: witek
Kobiety chcą być bezkarne.
Ikselka wrote:
Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara,

jestes pewna ze bys chciala ?

Data: 2013-05-19 12:02:59
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sat, 18 May 2013 20:15:15 -0500, witek napisał(a):

Ikselka wrote:
Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara,

jestes pewna ze bys chciala ?

Owszem. Ale mi obrzydzenie nie pozwala - nie wiem, czy ma umytego, bo bym
mu chętnie ukręciła. ot tak po prostu, bo prowokuje :-]

Data: 2013-05-18 20:36:07
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-18 20:16, Ikselka pisze:
[...]

Myślę że LeoTar może był kobietą. Taką jakąś babską retoryka się posługuje. Oczywiście nie piszę tego w ramach krytyki, ot tylko takie spostrzeżenie.

Data: 2013-05-18 21:06:23
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kn8hmo$t95$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odsłonięcie dekoltu to czy krótka spódniczka to jeszcze nie prowokacja. Prowokacja to zachowanie, które mówi : jestem gotowa, spróbuj mnie wziąć.A za chwilę potem odmowa, która jest poniżeniem faceta,pokazaniem mu że jest tylko psem, którego można pogonić. I zapisania tego w prawie chcą demonstrujący. To ma być usankcjonowanie lekceważenia mężczyzn przez kobiety. Więc na takie coś zgody byc nie może.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-18 22:24:07
Autor: RadoslawF
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia 2013-05-18 21:06, Użytkownik LeoTar napisał:

[...]

Źle interpretujesz to co cię spotkało i zachowania kobiet.
Kobieta zachowując się zalotnie bp wabi potencjalnego partnera.
Ale jak zwabiony okazuje się być idiotą to jest odrzucany. I dziwi
czy obraża to tylko odrzuconego idiotę.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-20 09:10:56
Autor: Andrzej Lawa
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 18.05.2013 22:24, RadoslawF pisze:
[...]

Pytanie: po co karmicie tego psychopatycznego trolla?

Data: 2013-06-01 21:08:50
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
On May 18, 10:24 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
Kobieta zachowując się zalotnie bp wabi potencjalnego partnera.
Ale jak zwabiony okazuje się idiotą to jest odrzucany. I dziwi
czy obraża to tylko odrzuconego idiotę.

To nie wiedziała wcześniej, że ma do czynienia z "idiotą"?

Przepraszam, ale WSZĘDZIE, na każdym kroku wymaga sie od nas
ODPOWIEDZIALNEGO podejmowania decyzji.
Jeżeli kobieta NAJPIERW decyduje, że CHCE tego mężczyzny (i chce seksu
z nim), całkowicie DOBROWOLNIE mu POZWALA na rozpoczęcie czynności
seksualnych i stosunku seksualnego - a NAGLE W POŁOWIE jego trwania
ODRZUCA GO i mówi nagle, że NIE!

To w ogóle sprawa bardzo delikatna, i łatwo można wykazać naukowo, że
meżczyzna którego zmusza się BRUTALNIE przerwać stosunek płciowy tuż
przed orgazmem może się nabawić NERWICY SEKSUALNEJ, oraz innego
rodzaju traumy wynikającej np. z PONIŻENIA.

Tak więc "coś jest na rzeczy", kobiety chyba chcą ZBYT wielkiej
"ochrony" swoich "WIDZI MI SIĘ" i unikania ODPOWIEDZIALNOŚCI za swoje
czyny, decyzje, deklaracje słowne które one wypowiadają, komunikują
itp.

Data: 2013-06-02 09:50:50
Autor: RadoslawF
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia 2013-06-02 06:08, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

[...]

Jesteś taki głupi że chcesz jej zabrać prawo do zmiany decyzji ?

Prosty przykład: jestem w delegacji, rozmawiam z miłą kobitką,
rozmawia nam się całkiem miło, jest lato i pani zdejmuje sweterek
zostając w czymś przypominającym koszulkę bez rękawów.
Pierwsze na co zwracam uwagę do ładny kolorowy tatuaż z delfinkiem
na ramieniu przez tracę zainteresowanie panią a zgodnie z twoją
teorią ona ma prawo mnie zgwałcić bo przedtem okazywałem
swoje zainteresowanie.

W twoim przypadku było podobnie, nagle powiedział, pokazał czy
zrobił coś co panią od niego odrzuciło.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-03 16:22:05
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 2, 6:08 am, Yerine Ictimai <yerine.icti...@gmail.com> wrote:
> [...]

> czy obraża to tylko odrzuconego idiotę.

To nie wiedziała wcześniej, że ma do czynienia z "idiotą"?

Ależ wiedziała! Tylko potem w trakcie realizacji swej decyzji nagle
odkryła, że ma lepszą ofertę :)
Tak więc niczym się to nie różni od nieuczciwych zachowań w biznesie
itp.

Przepraszam, ale WSZĘDZIE, na każdym kroku wymaga sie od nas
ODPOWIEDZIALNEGO podejmowania decyzji.

Otóż to. Ale kobiety wywalczyły sobie immunitet od odpowiedzialności
za swe decyzje :)

[...]

To tak jakbyś w miesiąc po podpisaniu umowy biznesowej nagle ją zerwał
bo zauważyłeś, że masz lepszą okazję.

[...]

W sumie mężczyźni mają delikatniejsze zdrowie i fizyczne i psychiczne
od kobiet. Tak więc to oni już raczej muszą otrzymać specjalne
traktowanie od wymiaru sprawiedliwości jeżeli ktokolwiek...

Ano :-|

Data: 2013-05-19 09:30:53
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-18 21:06, LeoTar pisze:

[...]

No dobra, widzę że czujesz się w jakiś sposób pokrzywdzony przez prowokatorkę, a więc czego oczekujesz, jakiejś zmiany prawa która by ci pozwoliła żądać zadośćuczynienia za takie potraktowanie. Czy może prawa wyegzekwowania siłą obiecanek prowokatorki?
Bo ja nie widzę sensownego rozwiązania tego problemu, chyba jedyne co nam pozostało to się z tym pogodzić. I tak nawiasem - Pamiętasz sprawę europosła Samoobrony, któremu zarzucono zgwałcenie prostytutki zamówionej do hotelowego pokoju?

Data: 2013-05-19 12:26:40
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kn9v3c$6ln$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nic na siłę, bez przemocy.

Bo ja nie widzę sensownego rozwiązania tego problemu, chyba jedyne co nam pozostało to się z tym pogodzić.

Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

I tak nawiasem - Pamiętasz sprawę   europosła Samoobrony, ktĂłremu zarzucono zgwałcenie prostytutki  zamĂłwionej do hotelowego pokoju?

I skończyło się chyba tylko na wielkim hałasie...

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-19 12:51:43
Autor: Krzysztof Jodłowski
Kobiety chcą być bezkarne.
Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób
postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

W niektórych krajach islamu rozwiązali ten problem. Kobiety w miejscach publicznych muszą nosić burki. W najlepszym wypadku muszą mieć chustę.
Sorry, ale ja się nie zgadzam na takie rozwiązania. Ogólnie nie zgadzam się na zmuszanie kogoś do określonych zachowań i oczekuję tego od innych (w ramach [niezdefiniowanego prawnie] zdrowego rozsądku oczywiście).

--
Krzysztof

Data: 2013-05-19 21:14:23
Autor: Marek Dyjor
Kobiety chcą być bezkarne.
Krzysztof Jodłowski wrote:
[...]

za to faceci w tych samych krajach zachowuja się jakby posiadali tylko mały szczątkowy kłebek nerwowy gdzieś w okolicy odbytu.

Data: 2013-05-21 16:02:26
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-19 12:26, LeoTar pisze:

[...]

I to tak najczęściej się odbywa.;-)

Bo ja nie widzę sensownego rozwiązania tego problemu, chyba jedyne co nam pozostało to się z tym pogodzić.

Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

Czego, tego Ĺźeby przestały być kobietami, Ĺźeby na przestały choć prĂłbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się  zabicie w kobiecie - kobiecości?

I tak nawiasem - Pamiętasz sprawę europosła Samoobrony, któremu zarzucono zgwałcenie prostytutki zamówionej do hotelowego pokoju?

I skończyło się chyba tylko na wielkim hałasie...

W Polsce na baardzo wielkim. Natomiast w Belgii skończyło się na jednym przesłuchaniu na policji. A u nas świętoszki sądzące że prostytutkę zamawia się do pokoju hotelowego na partyjkę szachów o mało medialnie nie zlinczowali.

Data: 2013-05-21 16:15:46
Autor: Andrzej Lawa
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 21.05.2013 16:02, Trybun pisze:

Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób
postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
prĂłbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się  zabicie w
kobiecie - kobiecości?

Ale wiesz, Ĺźe karmisz trolla?

Data: 2013-05-23 10:29:30
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-21 16:15, Andrzej Lawa pisze:

Ale wiesz, Ĺźe karmisz trolla?

E tam, zaraz tam troll..,

Data: 2013-05-21 17:42:21
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:knfupg$7j6$1node1.news.atman.pl...
[...]

A co z wyjątkami ?

[...]

Wolę by była partnerką niż prostytutką. :-D

[...]

Dlatego w rozumieniu i eliminowaniu babskiej przemocy emocjonalnej jesteśmy sto lat za murzynami. Powiem więcej, w Polsce chroni się prostytucję, również tę rodzinną z pozoru darmową.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-23 10:29:49
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-21 17:42, LeoTar pisze:

[...]

Wyjątki nie tworzą reguły.

[...]

Co przez to rozumiesz? Naprawdę wolałbyś partnerkę pozbawioną tego co zwykło się nazywać kobiecością?

[...]

Akurat ja się pod tym podpisuje, dajmy kobitkom być sobą, to właśnie m.in. mnie w nich "kreci".

Data: 2013-06-03 08:33:45
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:knkk1i$f2g$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ale powinny budzic zastanowienie.

[...]

Kobiecość wcale nie musi oznaczać, że będzie się sprzedawać, że nie musi wykorzystywać seksu do zdobywania dóbr.

[...]

Dojrzały seks wcale nie musi oznaczać handlowania nim.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-06-03 10:48:23
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 3, 8:33 am, "LeoTar" <Leo...@wp.pl> wrote:

Dojrzały seks wcale nie musi oznaczać handlowania nim.

Tak więc jeszcze raz pytam: po co brać ślub!!!!!!!!

O wiele fajniej mieć ze trzy lub więcej kobiet KOCHANEK i spotykać się
z nimi co jakiś czas naprzemian!

A jeżeli już wpadliście w PUŁAPKĘ (małżeństwa) to i tak wasza żona o
wiele bardziej was uszanuje jeżeli macie ze trzy kochanki na boku.
Oczywiście nie wolno im o tym mówić! ;) One same to wyczują i się
zaczną starać :))

Data: 2013-06-03 20:11:42
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-03 19:48, Xian Mi Mao pisze:
On Jun 3, 8:33 am, "LeoTar" <Leo...@wp.pl> wrote:

Dojrzały seks wcale nie musi oznaczać handlowania nim.

Tak więc jeszcze raz pytam: po co brać ślub!!!!!!!!

A gdzie ja napisałem cokolwiek o ślubie, he...?

O wiele fajniej mieć ze trzy lub więcej kobiet KOCHANEK i spotykać się
z nimi co jakiś czas naprzemian!

Ale to oznacza ich poniżanie, w tym wzajemne kobiet...

[...]

.... i prowokowanie do rywalizacji. A rywalizacja oznacza przemoc czyli walkę, od czego chcę uwolnić zarówno kobiety jaki mężczyzn. Gdyż przemoc prowadzi do samozagłady.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-06-03 16:32:11
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 3, 8:11 pm, LeoTar <RonDel1...@wp.pl> wrote:

> Tak więc jeszcze raz pytam: po co brać ślub!!!!!!!!

A gdzie ja napisałem cokolwiek o ślubie, he...?

Oj, wydawało mi się że piszesz o potrzebie stworzenia powszechnych
podstaw do uczciwych związków między kobietą a mężczyzną.

> O wiele fajniej mieć ze trzy lub więcej kobiet KOCHANEK i spotykać się
> z nimi co jakiś czas naprzemian!

Ale to oznacza ich poniżanie, w tym wzajemne kobiet...

Teraz to mężczyźni są poniżani jeżeli wpadną w pułapkę "tej jedynej".
Sam przecież to konsekwentnie wykazujesz w treści swoich postów.

> [...]

... i prowokowanie do rywalizacji. A rywalizacja oznacza przemoc czyli
walkę, od czego chcę uwolnić zarówno kobiety jaki mężczyzn. Gdyż przemoc

To piękna idea ale ja tylko podpowiadam mężczyznom jak się bronić w
tej sytuacji która póki co jest, tak pragmatycznie.
To niezbędne żeby gatunek ludzki przetrwał w obecnych warunkakch.

Data: 2013-06-04 00:02:24
Autor: animka
Kobiety chcą być bezkarne.
[...]

wiele bardziej was uszanuje jeĹźeli macie ze trzy kochanki na boku.
Oczywiście nie wolno im o tym mówić! ;) One same to wyczują i się
zaczną starać :))

Zobacz od czego miał raka znany i przebojowy aktor:
http://film.onet.pl/wiadomosci/plotki/michael-douglas-mojego-raka-spowodowal-seks-oralny,1,5531279,wiadomosc.html

--
animka

Data: 2013-06-03 10:57:04
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On May 21, 5:42 pm, "LeoTar" <Leo...@wp.pl> wrote:
Wolę by była partnerką niż prostytutką. :-D

"Nie mam nic przeciw protytutkom. Wszyscy tak czy inaczej płacimy za
sex, ale prostytutki i tak mają najuczciwsze ceny."

dr. Lightman (serial "Magia Kłamstwa")

To więc po co się cackać z jakimiś "księżniczkami" i bawić się w
jakieś "zdobywanie jej serca", grać wedle ich reguł w jakieś
dogadzanie im żeby tylko kopnęło nas to "szczęście niepojęte" żeby nas
"pokochała"!
I tak nawet największa piękność po pół roku się nam znudzi i zaczniemy
się rozglądać za następną!
Tylko najbardziej zagubiony głupiec zacznie zaprzeczać... A taka jest
prawda! Po co budować cokolwiek na KŁAMSTWIE?

Data: 2013-06-03 20:29:37
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-03 19:57, Xian Mi Mao pisze:
On May 21, 5:42 pm, "LeoTar" <Leo...@wp.pl> wrote:

Wolę by była partnerką niż prostytutką. :-D

"Nie mam nic przeciw prostytutkom. Wszyscy tak czy inaczej płacimy za
[...]

Opisujesz stan zastany, czyli to co JEST. A ja opisuję stan, który MUSI zastąpić obecną relację między kobietami  a mężczyznami Piszę o miłości prawdziwej opartej na poczuciu własnej wartości obojga, na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wolności.

I tak nawet największa piękność po pół roku się nam znudzi i zaczniemy
się rozglądać za następną!

Skąd możesz wiedzieć jak to będzie skoro żyjesz w świecie, któremu przez nieświadomość zabroniono poznać owoce drzewa wiedzy i życia wiecznego ?

Tylko najbardziej zagubiony głupiec zacznie zaprzeczać... A taka jest
prawda! Po co budować cokolwiek na KŁAMSTWIE?

Ludzkość od tysiącleci próbuje zbudować coś trwałego. Ale budowała i nadal buduje swoja tożsamość na - jak sam/a zauważyleś/aś - KŁAMSTWIE. Ale wystarczy zmienić kłamstwo na PRAWDĘ by fundament cywilizacji stał sie trwały i nie do zniszczenia. Wystarczy tylko uzmysłowić sobie skąd się wzieło kłamstwo w fundamencie naszego życia.

To jest takie proste. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-06-01 21:34:07
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
On May 21, 4:02 pm, Trybun <Y...@yachu.com> wrote:
W dniu 2013-05-19 12:26, LeoTar pisze:
> Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób
> postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
próbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się  zabicie w
kobiecie - kobiecości?

To i na odwrót:
taka NIELUDZKA walka z GWAŁTAMI to sprawienie żeby mężczyźni
zachowywali się JAK BABY?
Albo w najlepszym razie NUDZIARZE?

Przecież FACET MA MIEĆ JAJA!
a nie rozpoczynać długie nudne prawnicze PERTRAKTACJE z kobietą za
każdym razem kiedy pragnie ją przelecieć!

To jakiś ABSURD który w oczywisty sposób ma nas ODCZŁOWIECZYĆ!

PS. Tylko BŁAGAM! Pewnie zaczniecie wnet przytaczać PRZEJASKRAWIONE
przykłady jako kontr "argumenty"...
Tak, tak, wiem, pomylślicie zaraz o gwałcących kibolach, chuliganerii,
bandytach, gangach ulicznych, żołdakach napadających na wioski i
innych zboczeńcach...

Otóż NIE! Tylko mówimy tutaj o DŻENTELMENACH których niewdzięczne baby
próbują teraz inkriminować!
Jasne?

Data: 2013-06-02 16:27:34
Autor: Trybun
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-02 06:34, Yerine Ictimai pisze:

[...]

To jest jakaś ewidentna bzdura, na dodatek chyba wymyślona przez Leo Tar`a, z tym że za seks kobieta czegoś żąda. Ja przynajmniej tego nie dostrzegam, nigdy nie miałem powodów żeby robić coś wbrew woli partnerki, bądź też odczucia że ona robi coś dla mnie z litości.

Data: 2013-06-02 17:06:37
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-02 16:27, Trybun pisze:
[...]

A masz z nią dzieci ?  Bo moment pojawienia się dzieci zmienia diametralnie postępowanie kobiety - zaczyna handlować seksem tak jakby nie ufała partnerowi, że on będzie również chronił potomstwo i dbał o przetrwanie ich potomstwa. Tak czynią od zarania dziejów i wywodzi sie to jeszcze ze świata zwierząt, którego nie opuściliśmy.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-06-02 17:16:43
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sun, 02 Jun 2013 17:06:37 +0200, LeoTar napisał(a):

A masz z nią dzieci ?  Bo moment pojawienia się dzieci zmienia diametralnie postępowanie kobiety - zaczyna handlować seksem tak jakby nie ufała partnerowi, Ĺźe on będzie rĂłwnieĹź c

No no, niezłego masz pecha w życiu...

Data: 2013-06-03 08:24:48
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:14j2v6nvag6ty.icme7e3s7ukv.dlg40tude.net...
[...]

A ja uważam, że mam szczęście gdyz dzięki temu uwolniłem sie od wykorzystywania przez kobiety. Teraz czekam na te, która się ze mną zrówna. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-19 09:34:01
Autor: Stokrotka
Kobiety chcą być bezkarne.

[...]

Bo ten dekolt był nie dla ciebie,
albo nie wkupiłeś się w ten dekolt.
Masz zdobyć , a nie rabować.

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2013-05-19 09:47:49
Autor: zgred
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-19 09:34, Stokrotka pisze:

Odsłonięcie dekoltu to czy krótka spódniczka to jeszcze nie prowokacja.
Prowokacja to zachowanie, ktĂłre mĂłwi : jestem gotowa, sprĂłbuj mnie
[...]

Oj, kolino...
Może objaśnisz i uzasadnisz -
Wilhelm (skądinąd Zdobywca), Aleksander Macedoński, Dżyngiz-Khan, Fernando Cortez - zdobywali, czy rabowali?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-19 12:05:07
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sun, 19 May 2013 09:34:01 +0200, Stokrotka napisał(a):

Masz zdobyć , a nie rabować.

Dla myślących jajami zdobywanie to branie jak swoje.

Data: 2013-05-19 12:32:41
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5198806d$0$1263$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wwszystkie dekolty sa do siebie podobne tak samo jak wszystkie kobiety i mężczyzźni działają podobnie.

albo nie wkupiłeś się w ten dekolt.

Czyżbys oczekiwała zapłaty. Chyba chcesz bym Cię nazwał prostytutką...

Masz zdobyć , a nie rabować.

Zdobyc to można Mount Eerest, kobietę można kochać.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-19 21:12:57
Autor: Marek Dyjor
Kobiety chcą być bezkarne.
LeoTar wrote:
Myślę że LeoTar może był kobietą. Taką jakąś babską retoryka się
posługuje. Oczywiście nie piszę tego w ramach krytyki, ot tylko takie
spostrzeĹźenie.

Odsłonięcie dekoltu to czy krótka spódniczka to jeszcze nie
prowokacja. Prowokacja to zachowanie, ktĂłre mĂłwi : jestem gotowa,
[...]
moĹźe.

ale pierdolisz

Jak ktoś sie chce kwalifikować do gatunku homo sapiens to powinien używać mózgu a nie siurka.

jak nie potrafi to do lekarza albo do pierdla.

Data: 2013-05-20 02:09:32
Autor: Arek
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-19 21:12, Marek Dyjor pisze:
[..]
ale pierdolisz
Jak ktoś sie chce kwalifikować do gatunku homo sapiens to powinien
używać mózgu a nie siurka.
jak nie potrafi to do lekarza albo do pierdla.

Jeżeli to jest ten sam LeoTar co sprzed 10 lat (Władysław Tarnawski) to Twoja słowa są po próżnicy. :)

pozdrawiam
Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-06-01 21:50:26
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
On May 19, 9:12 pm, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Jak ktoś sie chce kwalifikować do gatunku homo sapiens to powinien używać
mózgu a nie siurka.

Patrz pan, a mnie sie wydaje, ze w SEKSIE to powinien uzywac wlasnie
siurka :P

jak nie potrafi to do lekarza albo do pierdla.

Tak, a jak podejmie taka decyzje, ze pragnie odbyc stosunek seksualny
z kobieta to powinien OBOWIAZKOWO do niej zabierac ze soba dobrze
oplaconego prawnika (nie mylic z prawiczkiem).

Data: 2013-06-04 15:37:54
Autor: Marek Dyjor
Kobiety chcą być bezkarne.
Yerine Ictimai wrote:
[...]

Mózgu sie używa, siurek ma wykonywac polecenie mózgu a nie odwrotnie...

Data: 2013-06-04 15:51:06
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
Marek Dyjor wrote:
Yerine Ictimai wrote:

> Patrz pan, a mnie sie wydaje, ze w SEKSIE to powinien uzywac wlasnie
> siurka :P

Mozgu sie uzywa, siurek ma wykonywac polecenie mozgu a nie odwrotnie...

Taaak? I co, zawsze Twoj siurek robi to co mu kazesz??? :D

Tak przeciez pisze, ze "UZYWAC SIURKA" (oczywiscie w seksie).
Ty pisales, ze ma uzywac mozgu A NIE siurka!

Tak w ogole to czy chcesz zeby czlowiek SIE KONTROLOWAL podczas
zblizen intymnych zamiast poddac sie SPONTANICZNYM reakcjom i
odruchom?
TO przeciez jakis KOSZMAR!

Data: 2013-05-20 02:13:28
Autor: Arek
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-05-18 20:36, Trybun pisze:
Myślę że LeoTar może był kobietą. Taką jakąś babską retoryka się
posługuje. Oczywiście nie piszę tego w ramach krytyki, ot tylko takie
spostrzeĹźenie.

Jego stara strona ciągle jest dostępna :
http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/tabu-a-przemoc.html

Przestrzegam ludzi o słabszych nerwach przed wchodzeniem tam i czytaniem tych wypocin.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-05-18 21:06:07
Autor: WM
Kobiety chcą być bezkarne.
On Saturday, May 18, 2013 8:13:08 PM UTC+2, Ikselka wrote:

Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić

witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok

publiczny i budzi pożądanie.

To powiedz tak firmie ubezpieczeniowej, ktora nie chce wyplacic odszkodowania, gdy towar nie bedzie nalezycie zabezpieczony ;-)

Policja radzi, jak nie prowokowac potencjalnego kieszonkowca w komunikacji miejskiej.
Takich dzialan nikt nie kwestionuje i nie organizuje specjalnych marszy facetow z gruba gotowka wystajaca z kieszeni :))) Gdy policjant podobnych rad udziela kobietom odnosnie prowokujacego potencjalnych przestepcow seksualnych stroju, zaraz podnosi sie szum.
  WM

Data: 2013-05-19 09:17:25
Autor: m
Kobiety chcą być bezkarne.
On 05/19/2013 06:06 AM, WM wrote:
[...]

Oczywiste jest (dla mnie przynajmniej), że idiotyzmem jest twierdzenie że zawsze wyłączną winę za gwałt ponosi gwałciciel i że nie można mówić że ofiara się do tego przyczyniła.

Ale z drugiej strony - wyobraźmy sobie sytuację skrajną: Naga dziewczyna przechodzi przez grupę podpitych (ale nie pijanych w sztok) kibiców z dala od jakiejkolwiek cywilizacji.

Jeżeli zostanie zgwałcona, to czy przyczyniła się do tego? Tak. Ale przez to jej gwałciciel(e) powinien(i) być potraktowany(i) łagodniej? IMHO nie.

A z wypowiedzi LeoTara wynika że chciałby żeby gwałciciel odpowiadał w mniejszym stopniu jeżeli został sprowokowany, kieszonkowiec jeżeli nie oparł się gotówce wystającej z kieszeni zaś złodziej jeżeli przechodził obok witryny z leżącymi sztabami złota.

p. m.

Data: 2013-05-19 02:15:50
Autor: WM
Kobiety chcą być bezkarne.
On Sunday, May 19, 2013 9:17:25 AM UTC+2, m wrote:

Oczywiste jest (dla mnie przynajmniej), �e idiotyzmem jest twierdzenie �e zawsze wy��czn� win� za gwa�t ponosi gwa�ciciel i �e nie mo�na m�wi� �e ofiara si� do tego przyczyni�a.

Mozna zapewne mowic o tym jak wzroslo prawdopodobienstwo zaistnienia   przestepstwa na skutek okreslonego wygladu ofiary.
Wiktymologia zapewne miala by tu cos do powiedzenia.

Ale z drugiej strony - wyobra�my sobie sytuacj� skrajn�: Naga dziewczyna przechodzi przez grup� podpitych (ale nie pijanych w sztok) kibic�w z dala od jakiejkolwiek cywilizacji.

Je�eli zostanie zgwa�cona, to czy przyczyni�a si� do tego? Tak. Ale przez to jej gwa�ciciel(e) powinien(i) by� potraktowany(i) �agodniej? IMHO nie.

Niestety, czy to sie komu podoba czy nie, odziedziczylismy po przodkach okreslone instynkty i popedy. Jest na szczescie mechanizm samokontroli; ale czy kazde testowanie tego mechanizmu jest etyczne? ;)
Ponadto kiboli trudno posadzac o silne mechanizmy samokontroli.

A z wypowiedzi LeoTara wynika �e chcia�by �eby gwa�ciciel odpowiada� w mniejszym stopniu je�eli zosta� sprowokowany, kieszonkowiec je�eli nie opar� si� got�wce wystaj�cej z kieszeni za� z�odziej je�eli przechodzi� obok witryny z le��cymi sztabami z�ota.

Nawet jak dzialal w stanie silnego wzbudzenia? ;)

WM

Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale chcą znać kurs. Hugo Steinhaus

Data: 2013-05-19 14:00:56
Autor: m
Kobiety chcą być bezkarne.
On 05/19/2013 11:15 AM, WM wrote:
> [...]
po przodkach okreslone instynkty i popedy.
Jest na szczescie mechanizm samokontroli;
ale czy kazde testowanie tego mechanizmu jest etyczne?;)

Na pewno nie każde. Ale czy mechanizm który zawiódł, powinien być łagodniej traktowany tylko dlatego że zawiódł w czasie testu?

Ponadto kiboli trudno posadzac o silne mechanizmy samokontroli.

Prawo generalnie chyba służy do tego żeby ludzie z samokontrolą wsadzali do więzienia ludzi bez samokontroli.

p. m.

Data: 2013-05-19 21:08:53
Autor: Marek Dyjor
Kobiety chcą być bezkarne.
WM wrote:
[...]

obawiam sie że pijanych kiboli może sprowokowac samo to ze coś jest płci przeciwnej.

Data: 2013-05-19 21:07:31
Autor: Marek Dyjor
Kobiety chcą być bezkarne.
WM wrote:
[...]

Jak ktoś ma problemy z popędami to powinien sie udać do lekarza i się leczyć.

Dzisiaj go niezdrowo podnieci miniówka a jutro pomalowane usta albo paznokcie.

Zdrowy człowiek panuje nad popędami i nie ma takich problemów.

Podobnie jak zdrowe osoby nie mają problemów z pornografią, narkotykami czy towarem leżacym w sklepie na półkach.

Data: 2013-06-01 20:56:01
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
On May 18, 8:13 pm, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok

Tylko, że problem powstaje kiedy wstąpisz do tego sklepu z biżuterią,
kupujesz te złote klejnoty, zapłacisz, zabierasz kupione klejnoty,
chcesz wrócić do samochodu i do domu a tu STOP! Jubiler cię zatrzymuje
i mówi: "ROZMYŚLIŁEM SIĘ, albo zapłacisz WIĘCEJ albo ODDAWAJ"

I co wtedy?

Ponieważ LeoTar chyba ma na mysli podobną właśnie sytuację - kobieta
PODEJMUJE DECYZJĘ, że się GODZI na seks, a potem W TRAKCIE jej
konsumowania ZMIENIA ZDANIE.

I jezeli nawet facet powie "ok, szanuję to, że już nie chcesz więc nie
to nie" to ona i tak POSĄDZI GO O GWAŁT (ma taką możliwość prawną) w
stosunku do tego co się JUŻ zdarzyło!

Pomijajac juz fakt, ze to w ogole sprawa bardzo delikatna, i latwo
mozna wykazac naukowo, ze mezczyzna ktory przerywa stosunek plciowy
tuz przed orgazmem moze sie nabawic NERWICY SEKSUALNEJ.

Tak wiec "cos jest na rzeczy", kobiety chyba chca ZBYT wielkiej
"ochrony" swoich "WIDZI MI SIE" i unikania ODPOWIEDZIALNOSCI za swoje
czyny, decyzje, deklaracje slowne ktore wypowiadaja itp.

Data: 2013-06-02 07:59:24
Autor: CookieM
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 02.06.2013 05:56, Yerine Ictimai pisze:
[...]

I dlatego Jezus, stróż wolności, powtórzył za Torą: nie cudzołóż. Bo jak raz wdepniesz w ten syf, to już z niego nie wyjdziesz.

Data: 2013-06-02 16:58:30
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sat, 1 Jun 2013 20:56:01 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

[...]

Idę do innego. Tego kwiatu pół światu :->

Data: 2013-06-02 16:59:37
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-02 05:56, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Dziękuję za "rozjaśnienie" moich intencji.
A mówiąc skrótowo to jeżeli ktoś chce korzystać z praw musi ponosić również konsekwencje. Jeżeli są prawa to są i obowiązki do tych praw przypisane. Inaczej panuje bezprawie i kobiety chca korzystac z praw niczym księżniczki na ziarnku grochu ale nie chcą ponosic odpowiedzialności za swoje czyny.Tak zresztą są wychowywane przez swoje matki, na księżniczki, którym wszystko wolno w zamian za to czego matki nie dopełniają w stosunku do swoich córek, czyli zabraniają córkom kontaktu seksualnego z ojcem w ramach inicjacji seksualnej. Wywyższanie córek jest niejako w oczach matek nmagrodą dla córek za niedopełnienie aktu inicjacji seksualnej w rodzinie. Aktu, który ma zrównać emocjonalnie córkę z matką.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-06-02 22:19:44
Autor: animka
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-02 16:59, LeoTar pisze:
[...]

kontaktu seksualnego z ojcem w ramach inicjacji seksualnej. WywyĹźszanie
córek jest niejako w oczach matek nmagrodą dla córek za niedopełnienie
aktu inicjacji seksualnej w rodzinie. Aktu, który ma zrównać
emocjonalnie córkę z matką.

Jeszcze Cię nie wsadzili, czy już wyszedłeś?
To chyba Ty tutaj pisywałeś kiedyś, że robicie to z żoną i dziećmi wspólnie, w jednym łóżku.

--
animka

Data: 2013-06-03 11:00:02
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 2, 5:56 am, Yerine Ictimai <yerine.icti...@gmail.com> wrote:
Ponieważ LeoTar chyba ma na mysli podobną właśnie sytuację - kobieta
PODEJMUJE DECYZJĘ, że się GODZI na seks, a potem W TRAKCIE jej
konsumowania ZMIENIA ZDANIE.

W prawie to się zdaje się jakoś nazywa...
Chyba decyzji nie można zmieniać w trakcie jej realizacji?
"prawo nie może działać wstecz" - to chyba fundament prawodawstwa?

Data: 2013-06-03 20:34:43
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-03 20:00, Xian Mi Mao pisze:
[...]

A jednak działa wstecz.

Bo jest zbudowane na BŁĘDZIE, na KŁAMSTWIE. Tyle, ze nieuświadomionym. A poza tym dzięki temu kłamstwa osiągnęliśmy taki poziom rozwoju technologicznego, że w krótkim czasie - kiedyś nie do pomyślenia - możemy przedyskutować wszystkie wątpliwości. Wystarczy mieć otwarta głowę i nie upierać się przy "jedynie słusznym" punkcie widzenia. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-06-03 16:44:28
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 3, 8:34 pm, LeoTar <RonDel1...@wp.pl> wrote:

> W prawie to się zdaje się jakoś nazywa...
> Chyba decyzji nie można zmieniać w trakcie jej realizacji?
> "prawo nie może działać wstecz" - to chyba fundament prawodawstwa?

A jednak działa wstecz.

To tym gorzej dla prawa?

Bo jest zbudowane na BŁĘDZIE, na KŁAMSTWIE. Tyle, ze nieuświadomionym.

Ale ja tylko podpowiadam mężczynom ewentualną linię obrony.
Także aktywistom antyfeministycznym na jakiej podstawie zmienić prawo.
Ponieważ jeżeli jakiś zapis w kodeksie godzi w zasadę, że "prawo nie
może działać wstecz" to chyba może zostać zaskarżony do Trybunału
Konstytucyjnego?

[...]

Popieram, wszak to co powiedziałeś to powszechna i uniwersalnie
słuszna zasada.

Data: 2013-06-04 11:47:10
Autor: Gotfryd Smolik news
Kobiety chcą być bezkarne.
  Ja w sprawie formalnej :) oraz prawnej, wyłącznie.
  Crosspost widzę, ale do filozofii i psychologii się
nie odnoszę.

On Mon, 3 Jun 2013, Xian Mi Mao wrote:

On Jun 3, 8:34 pm, LeoTar <RonDel1...@wp.pl> wrote:
W dniu 2013-06-03 20:00, Xian Mi Mao pisze:

W prawie to się zdaje się jakoś nazywa...
Chyba decyzji nie można zmieniać w trakcie jej realizacji?

  Można, trzeba tylko znaleźć konsekwencje takiego zachowania.
  Przykład z usiłowaniem "zerwania umowy biznesowej" był dobry:
takie zachowanie jest możliwe, pytanie dotyczy konsekwencji.
  Tylko niekiedy można drugą stronę "przymusić" do wykonania,
raczej w roli wyjątku niż reguły (notarialny zapis o zbyciu
nieruchomości tak, usługa nie bardzo): być może druga strona
dotkliwie odczuje skutki swojego "zerwania", ale bardzo często
ma taki wybór, "płacę kary i spadaj".
  Pic w tym, że jeśli nie przejdzie kara umowna "za niedochowanie
umowy" :P (a nie przejdzie) to nie widać "sankcji".

"prawo nie może działać wstecz" - to chyba fundament prawodawstwa?

  Nie, to uproszczenie zbliżone do "siły odśrodkowej" lub w przypadku
podatku dochodowego "kwoty wolnej" (w odróżnieniu od podatku od
darowizn takiej nie ma, a wyliczona wartość wymaga spełnienie
stosu założeń, które wcale 100% oczywiste nie są).

  Streszczejąc, owo uproszczenie wymaga świadomości ograniczeń,
przy którym jest przyjęte.

A jednak działa wstecz.

To tym gorzej dla prawa?

  Nie. Prawo nie powinno wg "nowej skali" oceniać zdarzeń przeszłych,
tak z grubsza, i tego dotyczy "niedziałanie wstecz", za to np. niekiedy
wprost (w przepisie) legalizuje "działanie wstecz" w ten sposób, że
zdarzenie jest nieprawomocne, a dopiero kolejne zdarzenie je uprawomocnia.
  Między tymi zdarzeniami jest coś co przypomina "prawnego kota
Schroedingera" - dopiero po drugim zdarzeniu wiemy, w jakim
stanie znajdował się kot między zdarzeniami :)
  Od potwierdzenia umowy "wykraczającej poza drobne" zawartej
przez osobę o ograniczonej zdolności prawnej poczynając do
faktycznej odpowiedzialności za przejęty spadek po potwierdzeniu
przyjęcia (lub poświadczeniu dziedziczenia), żeby posłużyć się KC
w roli przykładu.
  I nie zabronisz stosowania takiego mechanizmu, jeśli zostanie
(lub już jest) wpisany do ustawy - "oskarżony wiedział, że do momentu
X uprzedni zamiar strony nie był ważny".
  Włącznie z możliwością "odstąpienia w każdej chwili".
  Jeśli klient ma prawo przez 10 dni oddać towar z umowy "odległościowej"
to ma (prawo), niezależnie od tego, jak bardzo sprzedawca napalił się
na wersję "on to kupuje" :P, wot, przykra niespodzianka w środku
transakcji (a nawet "po spełnieniu").

  Przypominam, że odnoszę się do strony formalnoprawnej, nie
do meritum, w zwiazku z tym:

Ponieważ jeżeli jakiś zapis w kodeksie godzi w zasadę, że "prawo nie
może działać wstecz" to chyba może zostać zaskarżony do Trybunału
Konstytucyjnego?

  Ale "działanie wstecz" polegałoby na usiłowania karania przeszłych
domniemanych gwałcicieli (znaczy oskarżonych o gwałt przed wejściem
w życie nowego prawa), a nie przyszłych.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-18 20:55:21
Autor: Budzik
Kobiety chcą być bezkarne.
Osobnik posiadający mail zygzak1723@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Rozumiem, ze to wypowiedz to protest przeciwko narkotykom?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2013-05-18 23:09:50
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:18052013.48DEE70Bbudzik61.poznan.pl...
[...]

Nie. Przeciwko seksualnym prowokatorkom, które chcą na mężczyznach odbudowywać swoje poczucie własnej wartości, którego nie nabyły w domu rodzinnym wskutek braku otwartego wychowania seksualnego w rodzinie.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

-- Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-05-18 23:05:25
Autor: Budzik
Kobiety chcą być bezkarne.
Osobnik posiadający mail LeoTar@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Czyli jednak przeciwko narkotykom...

Data: 2013-05-19 05:49:37
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:19052013.0D9EB22Ebudzik61.poznan.pl...
[...]

Masz rację, przeciwko narkotykom. :D

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Data: 2013-05-19 03:39:42
Autor: Arek
Kobiety chcą być bezkarne.
[...]

LeoTar - gdzie byłeś gdy Cię nie było przez te prawie 10 lat??

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-05-20 08:23:25
Autor: januszek
Kobiety chcą być bezkarne.
LeoTar napisa?(a):

[...]

W odwecie możesz chodzić z penisem na wierzchu a jak któraś z bojowniczek będzie chciała pogłaskać to wrzasku straszliwego narobisz ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-06-01 04:01:13
Autor: Flyer
Kobiety chcą być bezkarne.
In article <kn8f65$mvv$1@node1.news.atman.pl>, zygzak1723
@gazeta.pl says...

[...]

Kobiety chcą się czuć piękne i podziwiane [i bezpieczne], podobnie jak mężczyźni, ale innymi środkami. I wszystko w teorii powinno odbywać się w sferze "odczuwania" a nie "doznawania".

PF

Data: 2013-06-01 22:11:58
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 1, 4:01 am, Flyer <fl...@gazeta.pl> wrote:

Kobiety chca sie czuc piekne i podziwiane [i bezpieczne],

Rowniez i mezczyzni chca sie czuc podziwiani.
Ale poniewaz maja inna "KONSTRUKCJE" to chca sie czuc podziwiani za
zdecydowanie i SILE (niekoniecznie fizyczna).

Takze faceci chca sie czuc i owszem bezpieczni.
To ogolna ludzka potrzeba i nie ma co tworzyc kolejnej kategorii
prawnej.

Tylko, ze jezeli stworzy sie w sypialni istne prawne ZASIEKI POD
NAPIECIEM to wtedy pryska poczucie bezpieczenstwa w seksie i mezczyzni
zaczna miec problem zeby w ogole chciec tego seksu.
PO CO wiec to wszystko?

podobnie jak mezczyzni, ale innymi srodkami. I wszystko w teorii
powinno odbywa si w sferze "odczuwania" a nie "doznawania".

Przeciez kobiety oczekuja od mezczyzn ZDECYDOWANIA na kazdym kroku!
To prawdziwie MESKA CECHA ktora wlasnie PODNIECA kobiety!
I teraz prawo ZABRONI facetom tych postaw nacechowanych ZDECYDOWANYM
dzialaniem?
Tego aby na pewno chca kobiety?
Raczej watpliwe.
To SPRZECZNOSC!
Sluzyc ma chyba tylko temu zeby wywolac ZAMET! i byc moze ktos na tym
zamecie chce cos ugrac. Tak wiec radze wzmoc CZUJNOSC.

Data: 2013-06-02 09:42:35
Autor: LeoTar
Kobiety chcą być bezkarne.
W dniu 2013-06-02 07:11, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Żeby zmusić mężczyzn do myślenia czego brakuje w naszym wychowaniu. Dlaczego zamiast współdziałania płci mamy ich permanentną wojnę.

[...]

Bo ktoś przeraził się tego, że może dojść do wyzwolenia się mężczyzn i kobiet z jarzma nieświadomości i ci samoświadomi pogonią dotychczasowych oprawców (manipulantów) sprawujących władzę.

Tego aby na pewno chca kobiety?

To nie kobiety lecz sprawujący władzę chcą nadal te władzę sprawować. Nieświadomymi można łatwo manipulować i przeciwstawiać ich sobie. Ze świadomymi dolegliwości taki zabieg nie jest możliwy, nie można nimi rządzić gdyż samipotrafia zadbać o swoje interesy.

Raczej watpliwe.

M<asz całkowitą rację.

To SPRZECZNOSC!

Sprzecznością jest ZAKAZ, jeżeli usunąć ZAKAZ sprzeczność znika.

Sluzyc ma chyba tylko temu zeby wywolac ZAMET! i byc moze ktos na tym
zamecie chce cos ugrac. Tak wiec radze wzmoc CZUJNOSC.

Ten ktoś nadal będzie mógł sprawować władzę: kobieta w rodzinie a mężczyzna w świecie zewnętrznym otaczającym rodzinę. I nadal będą prowadzić ze sobą wojnę. Aby sie od tej wojny uwolnić należy zlikwidowac wszystkie zakazy.

Data: 2013-06-02 16:59:38
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:11:58 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

[...]

Raczej CI się pop...ło "zdecydowanie" z chamską nachalnością :->

Data: 2013-06-03 18:22:32
Autor: chwilozof
Kobiety chcą być bezkarne.

"LeoTar" <zygzak1723@gazeta.pl> wrote in message news:kn8f65$mvv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Proponuję zorganizować marsz przeciwko prowokowaniu mężczyzn )
Ciekawe tak nawiasem co by z tego wyszło.
A właściwie to bardzo ciekawi mnie jak wyobrażacie sobie
definicję gwałtu tak w jednym zdaniu.

cwf

Data: 2013-06-04 00:27:36
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Mon, 3 Jun 2013 18:22:32 -0400, chwilozof napisał(a):

[...]

Wybierz sobie JEDNO :->
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwa%C5%82t

Data: 2013-06-03 16:23:30
Autor: Xian Mi Mao
Kobiety chcą być bezkarne.
On Jun 4, 12:27 am, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 3 Jun 2013 18:22:32 -0400, chwilozof napisał(a):
> A właściwie to bardzo ciekawi mnie jak wyobrażacie sobie
> definicję gwałtu tak w jednym zdaniu.

Wybierz sobie JEDNO :->http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwa%C5%82t

I to jest w jednym zdaniu?

Data: 2013-06-03 20:45:58
Autor: chwilozof
Kobiety chcą być bezkarne.

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:jdquhp6t341b$.1ucym8avpdhni.dlg40tude.net...
I to jest w jednym zdaniu?

A ile widzisz zdań w mojej wypowiedzi?
-- XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
 zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Heh. Typowa wymówkowa odpowiedź kobiety. Wymówki służące tylko
wmówieniu sobie przez kobiete no i innym też że ma się rację i tylko rację ;)

Tak działa cały świat.

cwf

Data: 2013-06-04 17:38:17
Autor: Ikselka
Kobiety chcą być bezkarne.
Dnia Mon, 3 Jun 2013 20:45:58 -0400, chwilozof napisał(a):

[...]

Skoro ograniczasz możliwość wypowiedzi tylko do jednego zdania tam, gdzie
to niemoĹźliwe, no to otrzymujesz to, co moĹźliwe...

Data: 2013-06-04 15:43:07
Autor: Yerine Ictimai
Kobiety chcą być bezkarne.
Ikselka wrote:

> [...]
>
> Tak działa cały świat.

Skoro ograniczasz możliwość wypowiedzi tylko do jednego zdania tam, gdzie
to niemożliwe, no to otrzymujesz to, co możliwe...

i kolejna wymówka! :))
Jedna wymówka ma uzasadniać słuszność poprzedniej wymówki, a tamta z
kolei ma usprawiedliwiać przyłapanie na błędnej poprzedniej
wypowiedzi.
Istny KOCIOŁ!