Kobiety ktore zaszly (zajechaly) za daleko ;)

Data: 2009-03-05 17:45:00
Autor: pmolski
Kobiety ktore zaszly (zajechaly) za daleko ;)
Data: 2009-03-06 03:42:52
Autor: zinek
Kobiety ktore zaszly (zajechaly) za daleko ;)

Uzytkownik <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci news:9c28ac47-46d5-4416-a17d-a7ea55ab834cw9g2000yqa.googlegroups.com...
http://www.mikula.rzeszow.net/humor/kobieta_bloto.html

fota z podnoszeniem kamaza pomyslowa.
niektore babki calkiem interesujace ;)

Data: 2009-03-06 06:17:36
Autor: Wiesiaczek
[...]

pozdr
Piotr

I co jest pod tym linkiem? Onanizujesz sie ogladajac go czy co?
Pytam, bo nie chce mi sie kliknac.

--
Pozdrawiam (dzis z DC) - Wiesiaczek

"Ja pije tylko przy dwóch okazjach:
Gdy sa ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-03-06 05:39:43
Autor: pmolski
On 6 Mar, 06:17, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

I co jest pod tym linkiem? Onanizujesz sie ogladajac go czy co?
Burak ;(

Data: 2009-03-09 13:56:44
Autor: Jurgen
On Fri, 6 Mar 2009 05:39:43 -0800 (PST), pmolski@ant.pl <pmolski@ant.pl> wrote:

On 6 Mar, 06:17, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

I co jest pod tym linkiem? Onanizujesz sie ogladajac go czy co?
Burak ;(

tam zaraz burak, wiesniak pospolity

Jurek

Data: 2009-03-06 06:27:20
Autor: GreGG
pmolski@ant.pl pisze:
http://www.mikula.rzeszow.net/humor/kobieta_bloto.html

pozdr
Piotr

To są zdjęcia ustawiane, gorące modelki, gorące fury...
To jest taka niemiecka strona dla fetyszystów panienek w błocie...
Za opłatą można zamówić pełne serie zdjęć i filmiki...
http://www.carstuckgirls.com/

Data: 2009-03-06 05:41:39
Autor: pmolski
On 6 Mar, 06:27, GreGG <gr...@student.uci.agh.edu.pl> wrote:

To są zdjęcia ustawiane, gorące modelki, gorące fury...
To jest taka niemiecka strona dla fetyszystów panienek w błocie...
Akurat znalazlem to na stronie goscia ktory bierze udzial w rajdach -
turystycznych itp. Ale dziekuje za adres oryginalny ;)
pzodr
Piotr

Data: 2009-03-06 07:19:42
Autor: Maciej S.
[...]

Dokładnie, za ładne dziewczyny by było prawdziwe :))
A zresztą które tak się normalnie ubierają do samochodu i jazdy po błocie :))

MS

Data: 2009-03-06 09:35:28
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 6 Mar 2009 07:19:42 +0100, Maciej S. napisał(a):

[...]

no nie wiem - niektóre na pewno sa oryginalne. Bezradność na twarzach
wygląda na autentyczną :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-03-06 09:48:29
Autor: Heraklit
Kobiety ktore zaszly (zajechaly) za daleko ;)
Był 6 marzec (piątek), gdy o godzinie 9:35 *...::QRT::...* w pocie czoła
naskrobał(a):

no nie wiem - niektóre na pewno sa oryginalne. Bezradność na twarzach
wygląda na autentyczną :)
tak jak udawany orgazm...:))

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-03-06 09:47:48

Data: 2009-03-06 10:13:17
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 6 Mar 2009 09:48:29 +0100, Heraklit napisał(a):

[...]

np te tutaj http://www.mikula.rzeszow.net/humor/images/kobieta_bloto/9.jpg
wyglada na szczególnie mocno upozowane :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-03-06 10:34:50
Autor: jian
....::QRT::... wrote:
[...]

bo z calej seri to jedno zdiecie to autentyk z droki śmierci na syberii

Data: 2009-03-06 22:07:40
Autor: GreGG
jian pisze:
....::QRT::... wrote:
np te tutaj http://www.mikula.rzeszow.net/humor/images/kobieta_bloto/9.jpg
wyglada na szczególnie mocno upozowane :)

bo z calej seri to jedno zdiecie to autentyk z droki śmierci na syberii

Dokładnie, była seria zdjęć na temat tej i innych rosyjskich dróg na stronie English Russia.
Swoją drogą polecam tę stronę.
http://englishrussia.com/

Data: 2009-03-07 16:24:48
Autor: iREK
Kobiety ktore zaszly (zajechaly) za daleko ;)
Data: 2009-03-07 18:05:01
Autor: Ludvigus
Dnia Thu, 5 Mar 2009 17:45:00 -0800 (PST), pmolski@ant.pl napisał(a):

http://www.mikula.rzeszow.net/humor/kobieta_bloto.html

Dlaczego większość wygląda jak leśne ssaki? :-) Pozdr., --
| |__  v0.9  [cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Kobiety ktore zaszly (zajechaly) za daleko ;)