Kobiety kultura

Data: 2010-04-29 10:05:18
Autor: Uncle Pete
Kobiety kultura
Chciałbym potwierdzić swoje dotychczasowe odczucia w stosunku do pewnej praktyki stosownej masowo przez kobiety za kierownicą :)

- totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu. Mówiąc kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".

A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

:))))

Piotr

Data: 2010-04-29 10:20:43
Autor: Robson
Kobiety kultura
A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

:))))

Piotr

Nie, kobiety są empatyczne, pewnie robią to z litości ... ;)

Data: 2010-04-29 12:25:49
Autor: Borys Pogoreło
Kobiety kultura
Dnia Thu, 29 Apr 2010 10:05:18 +0200, Uncle Pete napisał(a):

- totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu. Mówiąc kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".

A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

 Może czas się wybrać do blacharza i lakiernika? ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-05-01 10:47:46
Autor: Vax
Kobiety kultura
W dniu 2010-04-29 10:05, Uncle Pete pisze:

A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

A może dlatego, że jesteś listonoszem i przynosisz rentę?

v.

Data: 2010-05-01 10:48:14
Autor: Vax
Kobiety kultura
W dniu 2010-04-29 10:05, Uncle Pete pisze:

A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

spróbuj po cywilu i bez włączonego koguta ;D

v.

Kobiety kultura