Kobiety kultura

Data: 2010-04-29 18:03:52
Autor: Olek
Kobiety kultura
On 2010-04-29 09:07, GB wrote:

"Nie przepuszczę, bo jestem kobietą i to ja mam pierszeństwo. Poza tym
się spieszę i chcę z tego prawa skorzystać. A żeby nie drażnić lwa udaję
że nie zauważyłem".

Faceci myślą zero-jedynkowo - TAK, NIE

Kobiety myślą w systemie neuronowym o nielogicznej strukturze - TAK=NIE, NIE=TAK, NIE WIEM, A MOŻE, NIE DZISIAJ, PEWNIE TAK, PEWNIE NIE... itd. Przy okazji myślą równolegle o makijażu, ubiorze, kolczykach u kobiety na chodniku, oczku w rajstopach, kolejnej zmarszce pod okiem, włosach na nogach itp.

Tak więc biorąc pod uwagę czas realizacji procesu myślowo-decyzyjnego kobiety - ona wpada na przemyślenia dopiero po sprawie, albo i nie wpada - zależy od losowości i zajętości jej mózgu :)

pozdr

Data: 2010-04-29 21:35:09
Autor: to
Kobiety kultura
Olek wrote:

Tak więc biorąc pod uwagę czas realizacji procesu myślowo-decyzyjnego
kobiety - ona wpada na przemyślenia dopiero po sprawie, albo i nie wpada
- zależy od losowości i zajętości jej mózgu :)

Jak to możliwe, że naklejona na klapie RYBA zmienia w ten sposób mężczyzn?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-30 06:41:06
Autor: andreas
Kobiety kultura
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bd9fb8d$1news.home.net.pl...
Olek wrote:

[...]

Nie zmienia, bo to jest skutek a nie przyczyna. Ta ryba informuje o nieodracalnych zmianach, które już zaszły wcześniej.

--
andreas

Data: 2010-04-30 10:06:46
Autor: to
Kobiety kultura
andreas wrote:

Nie zmienia, bo to jest skutek a nie przyczyna. Ta ryba informuje o
nieodracalnych zmianach, które już zaszły wcześniej.

Masz na myśli DEFEKT MÓZGU?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-30 02:46:45
Autor: amos
Kobiety kultura
On 29 Kwi, 18:03, Olek <alexh...@dupaonet.pl> wrote:
[...]

o Boze, kobiety maja wlosy na NOGACH?

Wlasnie caly moj swiat legl w gruzach ....

;D

A tak powaznie, spotkalem  w zyciu wiecej kobiet, ktore wybitnie
dobrze prowadza auto niz facetow.

Kolegi corka rozwalila wszystkich facetow we wszystkich kokurencjach
na zakonczenie akademii bezpiecznej jazdy. Nigdy nie trenowala zadnej
jazdy wyczynowej. Poprostu ma ten dar.

Choc generalnie zgadzam sie, wiekszosc kobiet jezdzi slabo. Jednak jak
juz potrafia jezdzic, robia to zajebiscie.
Za tym w parze tez ida inne aktywnosci wymagajace dobrej koordynacji
ruchow i umiejetnosci spostrzegania, jak jazda na nartach czy inne
sporty.

amos

Kobiety kultura