Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć

Data: 2009-04-10 09:28:21
Autor: mkarwan
Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć
W sprawie kobiet nie mam zamiaru już się rozpisywać. Podsumowuję tylko - a
moje stanowisko składa się z dwóch prostych tez.
Pierwsza,obiektywna: że kobiety są inne - i jeśli ktoś ją kwestionuje, to
nie mam zamiaru tracić czasu na dyskusję z nim; po prostu poczekam, aż
wydorośleje i zacznie odczuwać pociąg seksualny.
 Najlepszym zresztą dowodem, że kobiety są inne, jest np. istnienie
homosiów: gdyby kobiety były takie same, to homosie mogliby z nimi również
sypiać (jak to robią bi-seksualiści); a nie robią tego...

więcej w http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID186328488,index.html

Data: 2009-04-10 11:23:38
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 09:28:21 +0200, mkarwan napisał(a):

Najlepszym zresztą dowodem, że kobiety są inne, jest np. istnienie
homosiów: gdyby kobiety były takie same, to homosie mogliby z nimi również
sypiać (jak to robią bi-seksualiści); a nie robią tego...

Hm, a co z, jak to ujął S.I. Witkiewicz, kobietonami?
Ja znam kilka kobietonów, które by się nawet naszemu zgrzesiowi
spodobały, jak M.Środa, J.Szenyszyn, K. Szczuka, czy chócby M.
Olejnik. Z tym, ze ta ostatnia może się podobac również zoofilom...
Albo zootechnikom... Jakoś tak...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-10 18:02:07
Autor: pluton
[...]

A czarownica ? Komu ona sie podoba ? To musi byc dopiero mega-zbok.

Nullification

Data: 2009-04-10 19:53:58
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:02:07 +0200, pluton napisał(a):

A czarownica ? Komu ona sie podoba ? To musi byc dopiero mega-zbok.

Ba, kiedyś to była całkiem ładna kobieta... A wyżej wymienione kiedyś
to były całkiem dobrze zbudowane kobietony. A tak przy okazji pluto, podoba ci się Środa?
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:20:01
Autor: pluton
Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć
> A czarownica ? Komu ona sie podoba ? To musi byc dopiero mega-zbok.

Ba, kiedyś to była całkiem ładna kobieta...

No i mamy mega-zboka.

A tak przy okazji pluto, podoba ci się Środa?
pz
Piotr

Nigdy jej nie widzialem (ani nie slyszalem).
Ale jezeli jest kaczofilem, to nie bardzo...
Chociaz zaznaczam, ze nie jestem za eutanazja kaczofili.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:41:33
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:20:01 +0200, pluton napisał(a):

Nigdy jej nie widzialem (ani nie slyszalem).
Ale jezeli jest kaczofilem, to nie bardzo...
Chociaz zaznaczam, ze nie jestem za eutanazja kaczofili.

Widzę pluto, że przyswoiłeś sobie nowe, trudne słowo: "kaczofil", i z
lubością je powtarzasz... Dobrze, ćwicz pluto, w twojej przypadłości tylko upór i ciężka praca
coś mogą ci dać...
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 23:46:04
Autor: pluton
> [...]
> Chociaz zaznaczam, ze nie jestem za eutanazja kaczofili.

Widzę pluto, że przyswoiłeś sobie nowe, trudne słowo: "kaczofil", i z

Dla mnie to slowo nie jest trudne. A powtarzam nie z luboscia, tylko
zeby pokazac, ze jestem tolerancyjny i ze sie nie brzydze.

Dobrze, ćwicz pluto, w twojej przypadłości tylko upór i ciężka praca
coś mogą ci dać...
pz
Piotr

Co tu cwiczyc... albo sie jest tolerancyjnym, albo nie.
No i nie uwazam tolerancji za przypadlosc.

Nullification

Data: 2009-04-10 12:39:04
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Jesteś takim samym imbecylem jak ten Twój Mikke? A tak w ogóle co to znaczy Mikke ? To jakiś gejowski pseudonim?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-10 18:12:26
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:grn7k5$uro$3news.task.gda.pl...
mkarwan pisze:
[...]

Oooo! Coś się tak obruszył?
Trafiło w czuły punkt?
Pedał jesteś?

Data: 2009-04-10 18:50:05
Autor: jadrys

mkarwan pisze:
[...]

Nie, nie jestem.. Zastanawia mnie tylko dlaczego tak często wy prawi cytujecie tego głupka?

Data: 2009-04-10 19:51:34
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grntbo$svt$1news.task.gda.pl...
mkarwan pisze:

[...]

Mysle. ze lepiej spozytkowuj czas na czytanie mysli Mao czy Che...
.... sa takie madre... i rzeczywiscie, wykluczaja takich glupkow z IQ 168
jak Korw

Kol

Data: 2009-04-10 19:07:23
Autor: jadrys

mkarwan pisze:

[...]

Powaga 168 ? To dlaczego pieprzy jakby mu brakowało piątej klepki?

Data: 2009-04-10 20:20:13
Autor: ColgatesBilly

mkarwan pisze:

[...]

A co masz TEMU tekstowi do zarzucenia?

Kol

Data: 2009-04-10 21:50:07
Autor: jadrys

mkarwan pisze:

[...]

Nic, poniewaĹź go nie czytałem.. MĂłwię o innych  wystąpieniach  p.Korwina..

Data: 2009-04-10 22:31:42
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:gro7t8$vhk$1news.task.gda.pl...
A co masz TEMU tekstowi do zarzucenia?

Kol

Nic, poniewaĹź go nie czytałem.. MĂłwię o innych  wystąpieniach  p.Korwina..

Więc przeczytaj najpierw, a dopiero później włączaj się do dyskusji, bo wychodzisz na durnia!

Data: 2009-04-10 19:48:36
Autor: ColgatesBilly

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:grmsvt$20$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Cos o PiSowcach czy.. Parlamencie EU?