Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć

Data: 2009-04-10 11:23:38
Autor: Piotr
Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć
Dnia Fri, 10 Apr 2009 09:28:21 +0200, mkarwan napisał(a):

Najlepszym zresztą dowodem, że kobiety są inne, jest np. istnienie
homosiów: gdyby kobiety były takie same, to homosie mogliby z nimi również
sypiać (jak to robią bi-seksualiści); a nie robią tego...

Hm, a co z, jak to ujął S.I. Witkiewicz, kobietonami?
Ja znam kilka kobietonów, które by się nawet naszemu zgrzesiowi
spodobały, jak M.Środa, J.Szenyszyn, K. Szczuka, czy chócby M.
Olejnik. Z tym, ze ta ostatnia może się podobac również zoofilom...
Albo zootechnikom... Jakoś tak...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-10 18:02:07
Autor: pluton
[...]

A czarownica ? Komu ona sie podoba ? To musi byc dopiero mega-zbok.

Nullification

Data: 2009-04-10 19:53:58
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:02:07 +0200, pluton napisał(a):

A czarownica ? Komu ona sie podoba ? To musi byc dopiero mega-zbok.

Ba, kiedyś to była całkiem ładna kobieta... A wyżej wymienione kiedyś
to były całkiem dobrze zbudowane kobietony. A tak przy okazji pluto, podoba ci się Środa?
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:20:01
Autor: pluton
Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć
> A czarownica ? Komu ona sie podoba ? To musi byc dopiero mega-zbok.

Ba, kiedyś to była całkiem ładna kobieta...

No i mamy mega-zboka.

A tak przy okazji pluto, podoba ci się Środa?
pz
Piotr

Nigdy jej nie widzialem (ani nie slyszalem).
Ale jezeli jest kaczofilem, to nie bardzo...
Chociaz zaznaczam, ze nie jestem za eutanazja kaczofili.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:41:33
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:20:01 +0200, pluton napisał(a):

Nigdy jej nie widzialem (ani nie slyszalem).
Ale jezeli jest kaczofilem, to nie bardzo...
Chociaz zaznaczam, ze nie jestem za eutanazja kaczofili.

Widzę pluto, że przyswoiłeś sobie nowe, trudne słowo: "kaczofil", i z
lubością je powtarzasz... Dobrze, ćwicz pluto, w twojej przypadłości tylko upór i ciężka praca
coś mogą ci dać...
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 23:46:04
Autor: pluton
> [...]
> Chociaz zaznaczam, ze nie jestem za eutanazja kaczofili.

Widzę pluto, że przyswoiłeś sobie nowe, trudne słowo: "kaczofil", i z

Dla mnie to slowo nie jest trudne. A powtarzam nie z luboscia, tylko
zeby pokazac, ze jestem tolerancyjny i ze sie nie brzydze.

Dobrze, ćwicz pluto, w twojej przypadłości tylko upór i ciężka praca
coś mogą ci dać...
pz
Piotr

Co tu cwiczyc... albo sie jest tolerancyjnym, albo nie.
No i nie uwazam tolerancji za przypadlosc.

Nullification

Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć