Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć

Data: 2009-04-10 19:48:36
Autor: ColgatesBilly
Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:grmsvt$20$1nemesis.news.neostrada.pl...
W sprawie kobiet nie mam zamiaru już się rozpisywać. Podsumowuję tylko - a
moje stanowisko składa się z dwóch prostych tez.
Pierwsza,obiektywna: że kobiety są inne - i jeśli ktoś ją kwestionuje, to
nie mam zamiaru tracić czasu na dyskusję z nim; po prostu poczekam, aż
wydorośleje i zacznie odczuwać pociąg seksualny.
Najlepszym zresztą dowodem, że kobiety są inne, jest np. istnienie
homosiów: gdyby kobiety były takie same, to homosie mogliby z nimi również
sypiać (jak to robią bi-seksualiści); a nie robią tego...

więcej w http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID186328488,index.html

Cos o PiSowcach czy.. Parlamencie EU?

Kol

Kobiety, mężczyźni i trzecia płeć