Kobiety trąbią że hej

Data: 2010-06-11 22:41:51
Autor: Melody
Kobiety trąbią że hej
Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania (Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od kobiet za kierownicą.
Widziałem te sytuacje i muszę powiedzieć, że osobiście w ogóle nie użyłbym sygnału, nawet krótkiego. Drogie Panie, przecież ostatecznie króciutki sygnał wystarczy, nie stawiajcie nas na baczność poza łóżkiem...  ;)

Data: 2010-06-12 06:19:05
Autor: Lew2
Kobiety trąbią że hej
On 11 Cze, 22:41, "Melody" <MelodyWYTNI...@op.p> wrote:
[...]

art. 97 Kodeksu wykroczeń i art. 29 ust. 2 pkt 1 Prawa o ruchu
drogowym:
Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM
niebezpieczeństwem;

Wg taryfikatora mandat: 100 zł.

Data: 2010-06-12 13:13:52
Autor: Lew2
Kobiety trąbią że hej
On Jun 12, 3:19 pm, Lew2 <walde...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM

To jest charakterystyczne dla krajów 3. świata, że tam non-stop trąbią
klaskony. W Polsce też tak było jakieś 60 lat temu.

Data: 2010-06-12 15:55:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kobiety trąbią że hej
Hello Lew2,

Saturday, June 12, 2010, 3:19:05 PM, you wrote:

[...]

Brakuje dopisku - za każdą sekundę.

--
Best regards,

Data: 2010-06-12 09:24:03
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "Melody" <MelodyWYTNIJTO@op.p> napisał w wiadomości news:huu72e$fec$1news.onet.pl...
[...]

a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną nie będzie przejezdna, najbardziej denerwują mnie tramwajarze którzy widząc że nie ma gdzie jechać po prostu zablokują przejazd i mają to w d..pie
Jak ktoś się zagapi to staram się nie trąbić, ew. krótki sygnał (często samo ruszenie swoim autem pomaga bo gość jakoś to dostrzega w lusterku), ale na tych blokujących nie mam litości :P

Lukasz

Data: 2010-06-12 09:27:41
Autor: to
Kobiety trąbią że hej
Lukasz wrote:

a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak
ktoś blokuje skrzyżowanie (...)

Na pewno mieszkający w pobliżu skrzyżowania są Ci za to bardzo wdzięczni.

Data: 2010-06-12 09:49:39
Autor: Rabbit McCroolick
Kobiety trąbią że hej

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:huvcmv$h9p$1inews.gazeta.pl...

a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną nie będzie przejezdna,

I przez takich jak ty sygnał dwiękowy w naszym kraju nie pełni swej podstawowej roli - ostrzegawczej a jest wyrazem agresji drogowej.

Data: 2010-06-12 10:13:16
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:huve6d$t8l$1news.dialog.net.pl...
[...]

ty pewnie nie trąbisz, a gość który blokuje dalej będzie nieświadomie blokować (bo ten przede mną jedzie to ja też), ja trąbię bo jeśli robi to nieświadomie to może się zastanowi, a jeśli świadomie to po kilku takich obtrąbieniach może zaprzestać tej praktyki, lub jeśli burak i robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto ;)

pozdrawiam!
Lukasz

Data: 2010-06-12 17:46:11
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:huvfj8$p5s$1inews.gazeta.pl Lukasz
<lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> pisze:

ja trąbię
Jak to kretyn...

robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto
Spróbowałbyś ze mną, baranie...

--
Jotte

Data: 2010-06-13 00:47:01
Autor: Maciej Browarczyk
Kobiety trąbią że hej
Jotte pisze:

robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto
Spróbowałbyś ze mną, baranie...

Strzelasz z pistoletu, bijesz czy moze trabisz 2 x dluzej niz trabiacy?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-06-13 14:40:00
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv12p5$5vg$1node2.news.atman.pl Maciej Browarczyk
<maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> pisze:

robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto
Spróbowałbyś ze mną, baranie...
Strzelasz z pistoletu, bijesz czy moze trabisz 2 x dluzej niz trabiacy?
Zabijam całą rodzinę do 2 stopnia pokrewieństwa.
Często stosuję przedtem tortury.

--
Jotte

Data: 2010-06-14 19:44:56
Autor: KJ Siła Słów
Kobiety trąbią że hej
Jotte pisze:

Zabijam całą rodzinę do 2 stopnia pokrewieństwa.

kurde, brzmi obiecujaco.

Często stosuję przedtem tortury.

To z tej opcji to ja bym zrezygnowal, no ewentualnie tesciowa.

Jakie stale miejsce i pora gdzie mozna na Ciebie natrabic ?

Lista rodziny z fotkami i adresami (przy tesciowej  bedzie podkreslone) bedzie w skrytce na mapy. Model, kolor i rocznik auta oraz rysopis kierowcy wysle na priv.

A, jakby nie chcial na Ciebie natrabic to wez klucz do opon i walnij mu w reflektor, dobra ?

KJ i plan

Data: 2010-06-14 20:54:55
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv5pqq$18q$1inews.gazeta.pl KJ Siła Słów <KJ@noway.com>
pisze:

Zabijam całą rodzinę do 2 stopnia pokrewieństwa.
kurde, brzmi obiecujaco.
Często stosuję przedtem tortury.
To z tej opcji to ja bym zrezygnowal,
Nie da rady - to pakiet.

no ewentualnie tesciowa.
Zawsze ktoś usiłuje być cwaniakiem.
Ale nic z tego - teściowa nie jest krewną nawet w 2 stopniu.
Będzie żyć...

--
Jotte

Data: 2010-06-14 22:02:58
Autor: KJ Siła Słów
Kobiety trąbią że hej
Jotte pisze:

Zawsze ktoś usiłuje być cwaniakiem.
Ale nic z tego - teściowa nie jest krewną nawet w 2 stopniu.
Będzie żyć...

Dla mnie jest tesciowa, dla kierujacego bedzie rodzina.

Tak ze bedzie wszystko akurat.

I z gory dzieki.

KJ

Data: 2010-06-14 22:33:45
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv61tj$5mi$1inews.gazeta.pl KJ Siła Słów <KJ@noway.com>
pisze:

[...]
OK, zamówienie przyjęte.
Proszę namówić kierującego do obtrąbienia mnie.

--
Jotte

Data: 2010-06-13 19:58:27
Autor: Przembo
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hv12p5$5vg$1node2.news.atman.pl...
Jotte pisze:
robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto
Spróbowałbyś ze mną, baranie...
Strzelasz z pistoletu, bijesz czy moze trabisz 2 x dluzej niz trabiacy?

Prawdpopodobnie robi coś gorszego, gasi silnik, wychodzi  by obejrzć auto z każdej strony, a następnie grzecznie pyta "trąbulca" o co chodzi.

Pozdr

Data: 2010-06-13 20:23:59
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv3682$mgt$1news.onet.pl Przembo <xxxxxxxxxxxx@xx.xx>
pisze:

[...]
Dzięki za pomysł.

--
Jotte

Data: 2010-06-14 06:53:22
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:hv3682$mgt$1news.onet.pl...
Prawdpopodobnie robi coś gorszego, gasi silnik, wychodzi  by obejrzć auto z każdej strony, a następnie grzecznie pyta "trąbulca" o co chodzi.

naprawdę są tacy idioci co blokując skrzyżowanie nie wiedzą dlaczego ktoś na nich trąbi? kurcze, tego nawet 2-letnie dziecko by się domyśliło...

Data: 2010-06-15 15:42:28
Autor: Jakub Witkowski
Kobiety trąbią że hej
Lukasz pisze:

naprawdę są tacy idioci co blokując skrzyżowanie nie wiedzą dlaczego ktoś na nich trąbi? kurcze, tego nawet 2-letnie dziecko by się domyśliło...

Gdy 2-letnie dziecko w markecie ciągle wrzeszczy, tupie i wyciąga rączki
po jakieś fanty, to też wszyscy się domyślają dlaczego.

Data: 2010-06-14 06:51:14
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:hv0a7m$b3b$1news.dialog.net.pl...
[...]

a ty blokujesz jak ostatni idiota?
może na twojej wiosce nie robi to różnicy najwyżej kombajn z pola nie wyjedzie ale uwierz mi że w każdym większym mieście blokując skrzyżowanie generujesz zupełnie niepotrzebny korek na poprzecznej drodze - często przez takich bałwanów jak ty stoję pół godziny w korku po to żeby po minięciu skrzyżowania pojechać dalej z normalną prędkością.

Data: 2010-06-14 20:48:53
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv4cgg$743$1inews.gazeta.pl Lukasz
<lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> pisze:

robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto
Spróbowałbyś ze mną, baranie...
a ty blokujesz jak ostatni idiota?
Nie. Nawet nie jak pierwszy.
Naturalnie błędów nie popełnia jedynie ten, kto nic nie robi.
Tylko wtedy sam jest jednym wielkim błędem.

[...]
Prawdę powiedziawszy problemy jakiegoś klaksonmaniaka-kretyna mnie nie obchodzą.
Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
I to po cichu.

--
Jotte

Data: 2010-06-14 21:05:14
Autor: marjan
Kobiety trąbią że hej
W dniu 14.06.2010 20:48, Jotte pisze:

Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
I to po cichu.

Puszczasz im śmierdzącego cichacza po czym odjeżdżasz, czy jak? ;>

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-06-14 21:18:31
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv5uha$p5q$1news.agh.edu.pl marjan
<klero8.tk9@gmail.com> pisze:

Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
I to po cichu.
Puszczasz im śmierdzącego cichacza po czym odjeżdżasz, czy jak?
Zwykle raczej decyduję się na jak(*)

* jak - jazda aktywnie kontrolowana

Jotte

Data: 2010-06-14 22:14:17
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:hv5u1e$8a9$1news.dialog.net.pl....
Naturalnie błędów nie popełnia jedynie ten, kto nic nie robi.

za błąd uznałbym jakby próbował uciekać ze środka, jak nadal stoi i nawet się nie rozgląda to albo trzeba mu to uświadomić, albo robi to celowo

Prawdę powiedziawszy problemy jakiegoś klaksonmaniaka-kretyna mnie nie obchodzą.

tak jak mnie nie interesują problemy blokującego kapelusznika-kretyna

Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
I to po cichu.

no napisz jak to robisz! boisz się?

Data: 2010-06-14 22:32:24
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv62it$a3r$1inews.gazeta.pl Lukasz
<lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> pisze:

Naturalnie błędów nie popełnia jedynie ten, kto nic nie robi.
za błąd uznałbym jakby próbował uciekać ze środka
?

, jak nadal stoi i nawet się nie rozgląda to albo trzeba mu to uświadomić, albo robi to celowo
Być może tak, a być może nie.
Ale kretyn klaksoni na bank celowo. Dlatego na bank jest kretynem.

Prawdę powiedziawszy problemy jakiegoś klaksonmaniaka-kretyna mnie nie obchodzą.
tak jak mnie nie interesują problemy blokującego kapelusznika-kretyna
Nieważne, co cię interesuje. Fakt jest taki, że ty stoisz jak ten baran i trąbisz, a on zwykle ma cię w dupie i nawet spojrzeniem nie zaszczyci.
W moim przypadku jeśli mi się nie spieszy i mam ochotę barana poszkolić, to za takie prostactwo drastycznie spadnie ci za chwilkę prędkość przejazdowa. O ile warunki uliczne pozwolą, to do zera. Chamstwo trza tępić.

Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
I to po cichu.
no napisz jak to robisz!
Sprawnie i skutecznie.

--
Jotte

Data: 2010-06-12 10:27:25
Autor: Przembo
Kobiety trąbią że hej
[...]

I dzieki takim jak Ty buraki blokujący droge przestają być burakami...
Sorry, ale minimum oleju w glowie wystarczy by zrozumieć że ciągłe trąbienie nic nie zmieni, a spotęguje ogólną irytacje, o roli klaksonu już Ci toś napisał.
Są inne spoosby by się wyładować, naprawde!

Pozdr

Data: 2010-06-12 11:31:19
Autor: Olek
Kobiety trąbią że hej
On 2010-06-12 09:24, Lukasz wrote:

a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak
ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga
przede mną nie będzie przejezdna,

to gratulacje... są inne sposoby na rozładowanie napięcia przemiesiączkowego ;)

Data: 2010-06-12 14:33:31
Autor: Bydlę
Kobiety trąbią że hej

On 2010-06-12 09:24, Lukasz wrote:

[...]

U mnie dźwięk klaksonu za mną powoduje rozpoczęcie rozważania, czy może wyłączyć silnik, włączyć awaryjne, zaciągnąć ręczny, wyjść z auta, zamknąć je, obejść dookoła uważnie je lustrując, następnie podejść do trąby, tfu! trąbiącego i zapytać przed jakim innym niebezpieczeństwem mnie ostrzega.

Czasem to robię...
--
Bydlę

Data: 2010-06-12 11:46:54
Autor: Grejon
Kobiety trąbią że hej
W dniu 2010-06-12 09:24, Lukasz pisze:

[...]

No to masz problem, bo ja już się dawno uodporniłem na trąbienie i dopóki nie mam 100% pewności że jest skierowane do mnie to sobie możesz trąbić aż ci się klakson spali.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-12 11:54:24
Autor: Olek
Kobiety trąbią że hej
On 2010-06-12 11:46, Grejon wrote:

No to masz problem, bo ja już się dawno uodporniłem na trąbienie i
dopóki nie mam 100% pewności że jest skierowane do mnie to sobie możesz
trąbić aż ci się klakson spali.

z drugiej strony trafi w końcu na jakiegoś równego sobie, co po prostu wysiądzie i mu ten klakson wyrwie, przy okazji potrąbi troche pięścią na jego twarzy...

Data: 2010-06-12 21:28:06
Autor: Adam Płaszczyca
Kobiety trąbią że hej
Dnia Sat, 12 Jun 2010 09:24:03 +0200, Lukasz napisał(a):

blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną nie będzie przejezdna, najbardziej denerwują mnie tramwajarze którzy widząc

A jak zpałacisz, to zrozumiesz, że to jest be. --
     ___________ (R)

Data: 2010-06-14 06:47:08
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3LYVf0$Ifcmike.oldfield.org.pl...
[...]

w tym kraju płaci się za fotoradar na 40km/h na drodze 4-pasmowej a nie za takie rzeczy, jak blokującego nie karają to mnie mieiby ukarać?
Rozumiem że uważasz że mnie powinni, tego co blokuje nie.

Data: 2010-06-14 10:06:44
Autor: krzysiek82
Kobiety trąbią że hej
Lukasz pisze:
w tym kraju płaci się za fotoradar na 40km/h na drodze 4-pasmowej a nie za takie rzeczy, jak blokującego nie karają to mnie mieiby ukarać?
Rozumiem że uważasz że mnie powinni, tego co blokuje nie.

jeśli trąbisz na takiego to zrównujesz się z jego poziomem, warto?
Jak już wcześniej napisałem, on nie wyparuje przez twoje trąbienie. Natomiast narażasz się na mandat. Mniej nic bardziej nie irytuje niż trąbiący ludzie za mną. Przykład z dzisiaj jest zielone ale nie jadę na wprost przez skrzyżowanie bo za nim nie ma możliwości kontynuacji jazdy.
Natomiast baran z tyłu trąbi mruga.... tylko jestem ciekaw po co?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-13 16:15:15
Autor: Katanka
Kobiety trąbią że hej
Lukasz wrote:
[...]

No to mam nadzieje, że ktoś ci wlepi za to mandat.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-14 10:02:38
Autor: krzysiek82
Kobiety trąbią że hej
Lukasz pisze:
a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną nie będzie przejezdna

gratulacje, pomyślałeś o tym, że ktoś wtedy może spać i kogoś obudzisz?

Jak ktoś się zagapi to staram się nie trąbić, ew. krótki sygnał (często samo ruszenie swoim autem pomaga bo gość jakoś to dostrzega w lusterku), ale na tych blokujących nie mam litości :P

nawet jeśli nie pomyśli i zablokuje to przecież nie robi tego celowo, a jak już się to stanie to nie wyparuje przecież. Po co więc robić z siebie hmm "osła" ?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-14 21:16:03
Autor: Lukasz
Kobiety trąbią że hej
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c15e229$0$2586$65785112news.neostrada.pl...
Lukasz pisze:
a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną nie będzie przejezdna
może trochę przesadziłem, trąbie dużo dłużej niż krótkie bip, nie jest to pewnie cały czas postoju

gratulacje, pomyślałeś o tym, że ktoś wtedy może spać i kogoś obudzisz?

robię to przed godziną 22:00, nie głośniej niż sąsiadka z psem o 6 rano ;P

nawet jeśli nie pomyśli i zablokuje to przecież nie robi tego celowo,

właśnie myślę że o ile nie celowo to ma mózg włączony na "jadę do pracy/domu" a opcja "inni też jadą" jest w jego głowie nieaktywna i sądzę że jak ma coś w głowie to jak raz czy drugi ktoś go obtrąbi to pomyśli i kolejny raz na skrzyżowanie nie wjedzie.

jak już się to stanie to nie wyparuje przecież. Po co więc robić z siebie hmm "osła" ?

bo może następnym razem się zastanowi zanim wjedzie na skrzyżowanie

Data: 2010-06-14 22:42:14
Autor: Jotte
Kobiety trąbią że hej
W wiadomości news:hv5v5l$occ$1inews.gazeta.pl Lukasz
[...]

Może coś pomyśli. Najpewniej: o, znów trąbi jakiś dureń.
I podgłośni sobie radio...

--
Jotte

Data: 2010-06-12 11:40:42
Autor: Przemysław Czaja
Kobiety trąbią że hej

Użytkownik "Melody"

[...]

 EOT - przypomniała mi się definicja nanosekundy ;-)

Nanosekunda - jednostka czasu jaka mija od momentu zapalenia sie zielonego swiatla do intensywnego dzwieku klaksonu tego za toba

Data: 2010-06-12 11:41:32
Autor: Grejon
Kobiety trąbią że hej

Nanosekunda - jednostka czasu jaka mija od momentu zapalenia sie
zielonego swiatla do intensywnego dzwieku klaksonu tego za toba

Ja słyszałem wersję z czerwono-żółtym :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-13 00:29:51
Autor: Iguan007
Kobiety trąbią że hej

"Melody" <MelodyWYTNIJTO@op.p> wrote in message news:huu72e$fec$1news.onet.pl...
Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania (Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od

Trabienia nie popieram, ale co masz na mysli piszac "czekałem na kogoś koło skrzyżowania "? Bo jesli faktycznie blokowales ruch na jednym z glownym skrzyzowan Krakowa to trudno sie dziwic ze na ktos trabil. Jakos nie wydaje mi sie mozliwe, ze zaparkowales prawidlowo na parkingu a przejezdzajacy trabili...

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: