Kobiety trąbią że hej

Data: 2010-06-12 06:19:05
Autor: Lew2
Kobiety trąbią że hej
On 11 Cze, 22:41, "Melody" <MelodyWYTNI...@op.p> wrote:
Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania
(Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od
kobiet za kierownicą.
Widziałem te sytuacje i muszę powiedzieć, że osobiście w ogóle nie użyłbym
sygnału, nawet krótkiego. Drogie Panie, przecież ostatecznie króciutki
sygnał wystarczy, nie stawiajcie nas na baczność poza łóżkiem....  ;)

art. 97 Kodeksu wykroczeń i art. 29 ust. 2 pkt 1 Prawa o ruchu
drogowym:
Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM
niebezpieczeństwem;

Wg taryfikatora mandat: 100 zł.

Data: 2010-06-12 13:13:52
Autor: Lew2
Kobiety trąbią że hej
On Jun 12, 3:19 pm, Lew2 <walde...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM

To jest charakterystyczne dla krajów 3. świata, że tam non-stop trąbią
klaskony. W Polsce też tak było jakieś 60 lat temu.

Data: 2010-06-12 15:55:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kobiety trąbią że hej
Hello Lew2,

Saturday, June 12, 2010, 3:19:05 PM, you wrote:

[...]

Brakuje dopisku - za każdą sekundę.

--
Best regards,

Kobiety trąbią że hej