Kobiety trąbią że hej

Data: 2010-06-13 00:29:51
Autor: Iguan007
Kobiety trąbią że hej

"Melody" <MelodyWYTNIJTO@op.p> wrote in message news:huu72e$fec$1news.onet.pl...
Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania (Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od

Trabienia nie popieram, ale co masz na mysli piszac "czekałem na kogoś koło skrzyżowania "? Bo jesli faktycznie blokowales ruch na jednym z glownym skrzyzowan Krakowa to trudno sie dziwic ze na ktos trabil. Jakos nie wydaje mi sie mozliwe, ze zaparkowales prawidlowo na parkingu a przejezdzajacy trabili...

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: