Koby³ka u p³ota

Data: 2015-10-15 13:03:01
Autor: Mark Woydak
Koby³ka u p³ota
"Pose³ PiS, odnosz±c siê do koncepcji "wielkiej koalicji" stwierdzi³, ¿e jego partia, "nigdy w ¿yciu, nie bêdzie zawieraæ koalicji z paso¿ytnicz± korporacj± pseudoludowców, pogrobowcami Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego"

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koncepcja-wielkiej-koalicji-po-pis-psl-pieta-taki-scenariusz-jest-oderwany-od/lrplft

No to zobaczmy kim by³ jest nasz Stasio: https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Pi%C4%99ta

Interesuj±ca przesz³o¶æ.

Mark Woydak

Data: 2015-10-15 04:36:06
Autor: szklanynocnik
Koby³ka u p³ota
Te obni¿ki akcyzy o 6 rano, brrrr, a¿ mnie ciary przechodz±.

http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201505/1432063554_pl6ac7_600.jpg

ten brak prywatyzacji, bo nie by³o potrzeby:
http://images.slideplayer.pl/2/816353/slides/slide_2.jpg

Zupe³nie kontrastuj±cy z PO które zaw³aszczy³o przemys³:
http://tinyurl.com/pynahtw

Ten pisoski szacunek dla pañstwa kontrastujuj±cy
z peoskim szacunkiem: chuj dupa i kamieni kupa

W koñcu postawa wobec roszczeñ:
http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201006/1275547794_by_ZnawcaEKRANU_600.jpg

kontrasuj±cy z postaw± pe³oskom:
 "Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015 roku. Umiejêtna polityka finansowa sprawi, ¿e wyjdziemy z twarz± w¶ród narodów ¶wiata, a Polacy tego nie odczuj±".

Niom, ten pis musi on i straszny skoro ¯akoskie tak
mówjo, a gawied¼ podchwyci³a!!! Only pe³o!!!

Data: 2015-10-15 18:05:00
Autor: Mark Woydak
Koby³ka u p³ota
U¿ytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0e52dd72-a7b5-4288-8814-a66cb67dc0ccgooglegroups.com...
Te obni¿ki akcyzy o 6 rano, brrrr, a¿ mnie ciary przechodz±.

/powtorka i nie na temat - ciach/

Niom, ten pis musi on i straszny skoro ¯akoskie tak
mówjo, a gawied¼ podchwyci³a!!! Only pe³o!!!

--

https://www.youtube.com/watch?v=P7w0OtqI3ps ?

Mark Woydak

--