Kobylnica - fotoradar

Data: 2011-11-09 11:23:47
Autor: to
Kobylnica - fotoradar
begin Darek
http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111109/SLUPSK/208518221

Futrzak, i co Ty na to? Przecież jak władza wysyła mandat to trzeba płacić!!! Obojętne czy jest zdjęcie czy nie ma, nie warto nic kontrolować, bo urzędnik działa dla naszego dobra i nigdy się nie myli!!!

Data: 2011-11-09 11:28:31
Autor: AZ
Kobylnica - fotoradar
On 2011-11-09, to <to@xyz.abc> wrote:

Futrzak, i co Ty na to? Przecież jak władza wysyła mandat to trzeba płacić!!! Obojętne czy jest zdjęcie czy nie ma, nie warto nic kontrolować, bo urzędnik działa dla naszego dobra i nigdy się nie myli!!!

http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

To jest jeszcze interesujace.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-11 11:54:32
Autor: jerzu
Kobylnica - fotoradar
On Wed, 9 Nov 2011 11:28:31 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

To jest jeszcze interesujace.

To jest jaki¶ be³kot, co nie znaczy, ¿e Iskra jest OK. --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-11 11:18:27
Autor: to
Kobylnica - fotoradar
begin jerzu
To jest jakiś bełkot, co nie znaczy, że Iskra jest OK.

Ja z tego wnioskuję, że przy takim miksie bywają problemy z synchronizacją pomiaru prędkości i zdjęcia. Ale nie wiem oczywiście, czy to prawda.

Data: 2011-11-09 13:21:11
Autor: Arek
Kobylnica - fotoradar
W dniu 2011-11-09 12:23, to pisze:
[...]

To raczej wygląda na walką o kasę. ITD, chce jak najwięcej zabrać gminom. A łoić będą bardziej, z SM można przynajmniej było się dogadać, fotki wysyłali itp.

Inna sprawa, że SM w tych rejonach przeginała pałę i przegięła za mocno.

A.

Data: 2011-11-10 10:20:20
Autor: Tadeusz
Kobylnica - fotoradar

Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

A łoić będą bardziej,

ponieważ???
bardziej niż niektóre gminy mające 3/4 przychodów z fotoradarów to już się chyba nie da :)

z SM można przynajmniej byÅ‚o siÄ™ dogadać,  fotki wysyÅ‚ali itp.

niby jak się dogadać?
dostałeś fotkę i może zmieniali na pouczenie za "posypanie głowy popiołem"?

Data: 2011-11-10 10:33:40
Autor: Artur Maśląg
Kobylnica - fotoradar
W dniu 2011-11-10 10:20, Tadeusz pisze:

Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

A łoić będą bardziej,

ponieważ???

Ponieważ tak sobie niektórzy ubzdurali.

bardziej niż niektóre gminy mające 3/4 przychodów z fotoradarów to już
siÄ™ chyba nie da :)

Oczywiście - zresztą jak widać na takich przekładach, SM bardzo często
bawiła się w grabienie kierowców na rzecz budżety gminy. Czemu użyłem
słowa grabież? Otóż robiła to w konflikcie z prawem.

z SM można przynajmniej było się dogadać, fotki wysyłali itp.

niby jak się dogadać?

No normalnie - nie wiesz?

dostałeś fotkę i może zmieniali na pouczenie za "posypanie głowy popiołem"?

Ta :)

Data: 2011-11-10 12:03:48
Autor: Arek
Kobylnica - fotoradar
[...]

SG wystawiała mandaty tylko wówczas gdy fotografia spełniała odpowiednie wymogi, jako dowód wysyłali zawsze zdjęcie. ITD nie musi tego robić, nie bez powodu zostało to zmienione. Oznacza to, że z tego samego FR będzie więcej mandatów, więc chyba oczywiste jest, że łoić będą bardziej.

z SM można przynajmniej było się dogadać, fotki wysyłali itp.

niby jak się dogadać?
dostałeś fotkę i może zmieniali na pouczenie za "posypanie głowy popiołem"?

Najważniejsze, że wysyłali FR, druga sprawa, można było i wiele osób to praktykowało wystąpić o obniżenie kary, co zwykle działało.

A.

Kobylnica - fotoradar