[REC] Kochaj i tańcz

Data: 2009-03-07 21:43:44
Autor: Robson
[REC] Kochaj i tańcz
ULEGŁEM machinie reklamowej i poszliśmy z żoną na ten, jak to się o nim już pisze "hit" i "film kultowy". Nie spodziewałem się tego co obiecywali (i słusznie), a dostałem mniej niż spodziewać się mógłbym. Film PRZEGADANY (nie przetańczony, dziwne jak na film o takiej tematyce), montaż innowacyjny (znaczy jak tańczą to kamera pokazuje co 2 sek. inne ujęcie, nieco męczące, ale jestem laikiem. Gdzie mi tam zrozumieć sztukę), dźwięk jak na polskie kino w normie (przez 15 początkowych minut się musiałem przyzwyczaić bo nie rozumiałem dialogów). Migają tam co jakiś czas aktorzy, migają tancerze z TVN (na tyle krótko że ciężko zauważyć). Fabuła ogólnie cienka jak dupa węża. Moja żona się wynudziła, to co ja mam powiedzieć ;) Ogólna ocena [4/10], bo czasem nawet było trochę tańca widać, i dentysta był zabawny. Jeżeli panowie chcecie zabrać dziewczynę/żonę/kochankę do kina z okazji dnia kobiet na ten "hit" to jeszcze to przemyślcie. Następnym razem idę na horror. Bynajmniej nie na polski :P

--
==R==

Data: 2009-03-09 07:59:02
Autor: Machine
[REC] Kochaj i tańcz
[...]

A mojej córce się podobał..., ale ona ma dwanaście lat:)

Machine

Data: 2009-03-09 11:17:48
Autor: Quentin
[REC] Kochaj i tańcz

Użytkownik "Machine" <p.kuraszkiewicz@topex.com.pl> napisał:
A mojej córce się podobał..., ale ona ma dwanaście lat:)

Rok starsza od Robsona ;)

Data: 2009-03-09 12:08:28
Autor: Robson
[REC] Kochaj i tańcz
Quentin pisze:

A mojej córce się podobał..., ale ona ma dwanaście lat:)
Rok starsza od Robsona ;)

Weź mnie nie postarzaj... ;)

--
==R==

Data: 2009-03-10 17:22:35
Autor: DC9
[REC] Kochaj i tańcz
ULEGŁEM machinie reklamowej i poszliśmy z żoną na ten, jak to się o nim już pisze "hit" i "film kultowy". Nie spodziewałem się tego co

Tak właśnie niuchałem, że to polski kandydat do Złotych Globów...
To bardziej melodramat, czy komedia romantyczna?

DC9

Data: 2009-03-10 18:11:05
Autor: Robson
[REC] Kochaj i tańcz
DC9 pisze:

To bardziej melodramat, czy komedia romantyczna?

Bardziej to reklama TVNu chyba. Ino długa. ;)

--
==R==

Data: 2009-03-11 06:38:16
Autor: Rais
[REC] Kochaj i tańcz
DC9 pisze:
[...]

Z tego co tu ludzie piszą to jeden wielki dramat.

--
pzdr

Data: 2009-03-11 09:56:49
Autor: dc9
[REC] Kochaj i tańcz
> Tak właśnie niuchałem, że to polski kandydat do Złotych Globów...
> To bardziej melodramat, czy komedia romantyczna?
> Z tego co tu ludzie piszą to jeden wielki dramat.

Oczami wyobraźni widzę to połączenie Carlosa Saury z Tinto Brassem :)

DC9

Data: 2009-03-10 18:36:43
Autor: Maciej Bojko
[REC] Kochaj i tańc z
On Sat, 07 Mar 2009 21:43:44 +0100, Robson <r0bs0n@b0cznica.0rg>
wrote:

ULEGŁEM machinie reklamowej i poszliśmy z żoną na ten, jak to się o nim już pisze "hit" i "film kultowy".

Ktoś o nim pisze "kultowy"? Powaga?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-11 07:50:25
Autor: Jacek Osiecki
[REC] Kochaj i tańcz
wrote:
ULEGŁEM machinie reklamowej i poszliśmy z żoną na ten, jak to się o nim już pisze "hit" i "film kultowy".
Ktoś o nim pisze "kultowy"? Powaga?

No Onet pisze, bo nie wolno im inaczej :D
W sumie gdyby nawet miał to być genialny film - i tak bym nie poszedł, do
reszty potrafią człowiekowi obrzydzić film jego natrętnym reklamowaniem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

[REC] Kochaj i tańcz