[REC] Kochaj i tańcz

Data: 2009-03-10 17:22:35
Autor: DC9
[REC] Kochaj i tańcz
ULEGŁEM machinie reklamowej i poszliśmy z żoną na ten, jak to się o nim już pisze "hit" i "film kultowy". Nie spodziewałem się tego co

Tak właśnie niuchałem, że to polski kandydat do Złotych Globów...
To bardziej melodramat, czy komedia romantyczna?

DC9

Data: 2009-03-10 18:11:05
Autor: Robson
[REC] Kochaj i tańcz
DC9 pisze:

To bardziej melodramat, czy komedia romantyczna?

Bardziej to reklama TVNu chyba. Ino długa. ;)

--
==R==

Data: 2009-03-11 06:38:16
Autor: Rais
[REC] Kochaj i tańcz
DC9 pisze:
[...]

Z tego co tu ludzie piszą to jeden wielki dramat.

--
pzdr

Data: 2009-03-11 09:56:49
Autor: dc9
[REC] Kochaj i tańcz
> Tak właśnie niuchałem, że to polski kandydat do Złotych Globów...
> To bardziej melodramat, czy komedia romantyczna?
> Z tego co tu ludzie piszą to jeden wielki dramat.

Oczami wyobraźni widzę to połączenie Carlosa Saury z Tinto Brassem :)

DC9

--

[REC] Kochaj i tańcz