Kochajcie prezesa !

Data: 2010-02-15 11:28:16
Autor: ``heÂŽsk``
Kochajcie prezesa !

Kolejny czlonek PiS ma dosc!

http://miniurl.pl/tytanicdoluje

Na co jeszcze czeka PiS?! Czas pozbyc sie szkodnika-prezesa!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-15 12:21:28
Autor: cytryna
Kochajcie prezesa !

Kolejny czlonek PiS ma dosc!

http://miniurl.pl/tytanicdoluje
Na co jeszcze czeka PiS?! Czas pozbyc sie szkodnika-prezesa!

 HeSk

Sprzedał sie pajac, zwolennik nepotyzmu za kolejna posadę, drugi etat, dla tej okropnej córeczki. Będzie nam dyrektorować w TVP w Białymstoku i w stacji Bielaruś. Facet tytpowy pieczeniarz, kombatant z Bożej łaski, latami żerujący wraz z rodziną na kieszeniach podatników. Odkrył swoja twarz broniąć narkomana
też tęgiego cwaniaka. Im szybciej PiS pozbędzie sie takich "kombatantów" oraz
 "patriotów do kieszeni" tym lepiej. Sprzedajna swołocz, miłościcy rachmistrza
 "nocnej zmiany".

Data: 2010-02-15 04:45:00
Autor: zbig
Kochajcie prezesa !
On 15 Lut, 12:21, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]
Gówno wiesz bratku. W środowisku cieszy się opinią najporządniejszego
i najuczciwszego polityka. Na tę opinię zasłużył heroiczną postawą w
opozycji oraz bezkompromisowością i niezależnością po odzyskaniu
wolności. W cuglach łapie się na każdą kadencję , pomimo,ze
najczęściej startuje jako niezależny w okręgu warszawskim, który
bynajmniej nie jest siedliskiem konserwatystów.
Kubeł pomyj jakie wylewa na niego taki nikt jak ty jest dowodem, iż w
imię doraźnego interesu politycznego nie cofniecie się przed żadną
podłością wobec kogoś kto ośmiela się nie być potakiwaczem i maszynką
do głosowania.
Osobiście głosowałbym za zniesieniem immunitetu dla Piesiewicza ale
szanuje jego prawo do innej opinii i zamierzam z tego powodu obrzucać
go błotem.
Romaszewski ma jedną cechę, o której mówią wszyscy , którzy go znają.
Jest człowiekiem, który nie nosi serca na dłoni, kostycznym i trudnym
w kontaktach. Nie ma wielu przyjaciół.Tym bardziej jego decyzja
zasługuje  na poważniejszą analizę a nie ujadanie w owczym pędzie jak
szeryf kazali.

Data: 2010-02-15 12:32:02
Autor: Artur Borubar
Kochajcie prezesa !
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Sprzedał sie pajac, zwolennik nepotyzmu ....

Teraz jest be? Jakoś do tej pory był cacy. Każdy kto ma elementarne poczucie przyzwoitości powinien odejśc ze skorumpowanej, zakłamej partii jaką jest pis. Jakim debilem trzeba byc, by godzic się na dyktat zakłamanego karła, rzucającego obelgi na prawo i lewo. Tfu!

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

Data: 2010-02-15 12:56:20
Autor: cytryna
Kochajcie prezesa !
> [...]

Teraz jest be? Jakoś do tej pory był cacy. Każdy kto ma elementarne poczucie przyzwoitości powinien odejśc ze skorumpowanej, zakłamej partii jaką jest pis. Jakim debilem trzeba byc, by godzic się na dyktat zakłamanego karła, rzucającego obelgi na prawo i lewo. Tfu!

A zawodowi złodzieje, aferzyści, ściemniacze, cudotwórcy, nie mający elementarnego poczucia przyzwoitości powinni czym prędzej udać się do zakładów karnych gwoli odpokutowania za grzechy. --

Data: 2010-02-15 15:06:34
Autor: Artur Borubar
Kochajcie prezesa !
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

A zawodowi złodzieje, aferzyści,

lobbujący na rzecz Totalizatora.

ściemniacze, cudotwórcy,

obiecujący miliony mieszkań.

 nie mający
elementarnego poczucia przyzwoitości

obarczający innych swoimi przekrętami.

 powinni czym prędzej udać się do zakładów
karnych gwoli odpokutowania za grzechy.

Jestem za!

Przemek

Data: 2010-02-15 23:49:06
Autor: awe
Kochajcie prezesa !
Kawecki przestan pierdolic glupoty
awe

Data: 2010-02-15 14:55:36
Autor: MH
Kochajcie prezesa !
> [...]

 "patriotów do kieszeni" tym lepiej. Sprzedajna swołocz, miłościcy rachmistrza

Jesteś jednym z nielicznych na psp , o ile nie jedynym orędownikiem pis'u ,
który jest trudnym adwersarzem. Wulgaryzm nie jest Twoim argumentem jak u innych zwolenników pis'u obecnych dniami i nocami na psp , dostających od tego
jobla do tego stopnia , że wysyłają TUTAJ "prezęty" do swoich niespełnionych
platonicznych wybranek...  Fajnie manipulujesz słowem i faktami , jednakże gdyby
popatrzeć na Twoje ( STAAARE ) posty , dałoby się zauważyć olbrzymi i wręcz
bezdyskusyjny szacunek do tych , którzy was opuścili... Wniosek : nieważne
dlaczego , ważne jest stanowisko waszego guru..  Powiadasz , że im szybciej
pis pozbędzie "kombatantów" , tym lepiej. Hmmm , ich liczba obawiam się , że
zacznie rosnąć w szybkim tempie !! A co do durni z konkurencji , to ocena nie
podlega dyskusji ( mam na myśli pajaca co ze ździrami coś tam pociągał z lufki
). Facet zrobił z siebie durnia i koniec !!!  Robił to jednak na własny rachunek
i tyle..  Tymczasem , zapominasz o MISTRZACH KIEROWNICY ...

Niejaki Kurski konwojujący konwój , niejaki Karski - ten od Melex'a , i w końcu niejaki Ziobro - ten od zjazdu po laptopach ...

Zastanów się !!!

MH

Data: 2010-02-15 23:53:25
Autor: awe
Kochajcie prezesa !

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000628.4b795258newsgate.onet.pl...

> [...]

Niejaki Kurski konwojujący konwój , niejaki Karski - ten od Melex'a ,
i w końcu niejaki Ziobro - ten od zjazdu po laptopach ...

-- -- -- -- -- -- -- --
a niedawno kaulecki opluwal pis za ruch romaszewskiego. a co do tych niespelnionych platonicznych wybranek to sie LUABIALEM nie wyglupiaj
awe

Data: 2010-02-15 13:21:56
Autor: the_foe
Kochajcie prezesa !
W dniu 2010-02-15 11:28, ``heÂŽsk`` pisze:

Kolejny czlonek PiS ma dosc!

http://miniurl.pl/tytanicdoluje

Na co jeszcze czeka PiS?! Czas pozbyc sie szkodnika-prezesa!

gdyby nie wczesniejsze slugustwo to mialby miejsce w PO. W normalnej (jak na polskie standardy) partii.

--
the_foe

Kochajcie prezesa !