Kochajmy emigrantów!

Data: 2017-05-07 18:00:59
Autor: Ciemny Lud
Kochajmy emigrantów!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21762338,pod-koniec-roku-emigranci-przeslali-do-polski-4-2-mld-zl-ci.html#BoxBizLink

"Z najnowszego Bilansu Płatniczego Rzeczypospolitej Polskiej za IV kwartał 2016 r. przygotowanego przez NBP wynika, że pod koniec ubiegłego roku Polacy pracujący poza granicami przesłali do kraju 4,2 mld zł."

CL

Data: 2017-05-07 10:42:56
Autor: Stachu Chebel
Kochajmy emigrantów!
W dniu niedziela, 7 maja 2017 18:02:56 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
[...]

A ja dzisiaj w Biedronce spotkałem Elvisa..:)

Data: 2017-05-07 19:47:14
Autor: Trefniś
Kochajmy emigrantów!
W dniu .05.2017 o 19:42 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Chyba Pelvisa, jak w Paragrafie 22.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 06:28:53
Autor: Ciemny Lud
Kochajmy emigrantów!
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yzvqc02omtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Gienialne! Gienialne! Lol! Lol! Lol!

CL

Data: 2017-05-08 09:00:48
Autor: Trefniś
Kochajmy emigrantów!
W dniu .05.2017 o 06:28 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

A ja dzisiaj w Biedronce spotkałem Elvisa..:)

Chyba Pelvisa, jak w Paragrafie 22.

Ponad 60% Polaków nie czyta książek, czyli cała łopozycja totalna.
Spytaj kogoś inteligentnego, o co chodzi.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 13:00:53
Autor: Kviat
Kochajmy emigrantów!
W dniu 2017-05-08 o 09:00, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 06:28 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

A ja dzisiaj w Biedronce spotkałem Elvisa..:)

Chyba Pelvisa, jak w Paragrafie 22.

Ponad 60% Polaków nie czyta książek, czyli cała łopozycja totalna.

Chcesz powiedzieć, że to pislamiści nabijają statystyki czytelnictwa?
Dawno się tak nie uśmiałem :):) Ale ten TVpis robi wam dobrze :)
Pewnie wyliczyli to tak samo, jak słupki poparcia dla partii :):)

Spytaj kogoś inteligentnego, o co chodzi.

Najlepiej Samuela, jemu też się mylą procenty poparcia z czasem antenowym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-08 13:09:03
Autor: prezydent San Escobar
Kochajmy emigrantów!
Kviat <null> napisał(-a):

> [...]

Dawno się tak nie uśmiałem :):) Ale ten TVpis robi wam dobrze :)
Pewnie wyliczyli to tak samo, jak słupki poparcia dla partii :):)

Trefny coś tam czyta. Przeczytał (tak niesie wieść gminna) kiedyś jakiś sondaż
i brandzlował się pół roku na grupie. Później go sprowadzono do parteru, ale
dalej pyskuje :DDD Może mają tam w jakieś prawe odmiany bajek Grimm :DDD

> Spytaj kogoś inteligentnego, o co chodzi.

Najlepiej Samuela, jemu też się mylą procenty poparcia z czasem antenowym.

Trefny, a może te wyniki sondaży które widziałeś, to była mediana wykształcenia
kandydatów? :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 14:18:41
Autor: Trefniś
Kochajmy emigrantów!
W dniu .05.2017 o 13:00 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Zalecam leczenie NI.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 13:19:08
Autor: Ciemny Lud
Kochajmy emigrantów!
[...]

Inteligentnie inaczej czyli zgodnie z moralnością PiS-owca wyciąłeś MÓJ
tekst i odpowiadasz sam sobie. Co do czytania, te 60% to motłoch PiS-owski
czyli poniemieckie wiochy w okolicach Wrocka.

CL

Data: 2017-05-08 14:22:57
Autor: Trefniś
Kochajmy emigrantów!
W dniu .05.2017 o 13:19 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Kiedy ciemnota nauczy się używać klienta usenetu i zacznie odpowiadać w  tekście a nie w stopce, będzie cytowana.
Bądź ciotuniu dumna, że od czasu do czasu cię w ogóle czytają, to  zajszczyt dla ciemnoty!
Ale to rzadkość, sądząc po ilości twoich samotnych postów.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 06:28:20
Autor: Ciemny Lud
Kochajmy emigrantów!
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:91a91750-f6b1-42e6-a440-4af95e33c931googlegroups.com...
[...]

I co, pogadaliście sobie gestykulując rękawami?

CL

Data: 2017-05-07 18:41:38
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Kochajmy emigrantów!
no tak, to kochane dzieci przesyłają pieniądze swoim kochanym rodzicom, z wdzięczności, że ich rodzice odpowiednio ustawili, a w zamian rodzice kupują tylko w supermarketach i koło się zamyka... pomysłowe, nawet jak na europę...

Data: 2017-05-07 19:00:28
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Kochajmy emigrantów!
czy na czele NBP nadal centwi lider kompetencji belka? no to pieniądze wiadomo do kogo trafiają...

Kochajmy emigrantów!