Kochajmy sie!

Data: 2009-07-02 06:56:34
Autor:
Kochajmy sie!

oto do czego prowadzi popieranie przez lewactwo "kochajacych inaczej"

http://wiadomosci.onet.pl/2001236,11,item.html

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-02 07:37:30
Autor: Tadek z Torunia
Kochajmy sie!

Użytkownik "".<heRsk>."" <psp?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:s7fo4555ek64ncobctp5bqjqgd8dbee0l04ax.com...

oto do czego prowadzi popieranie przez lewactwo "kochajacych inaczej"

http://wiadomosci.onet.pl/2001236,11,item.html

Gwoli ścisłości, to w żadnym środowisku nie ma ich więcej, niż wśród kleru. Lewactwo zapatrzone w kler?

Przemek
--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-07-02 01:01:00
Autor: pp
Kochajmy sie!

"Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h2hh2s$ljl$1news.onet.pl...

[...]

Znowu ci Kawecki dokucza ta obsesja ? Dowody chlopczyku poprosimy, bo jak
do tej pory, twoje GoWno nigdy nie opublikowalo zadnej statystyki na ten
temat, a informacje jakie posiada policja i akta sadowe, nie naleza do
materialow scisle tajnych. W kazdym wiekszym miescie, pedalstwo i pedofilstwo
rekrutuje sie z tzw. "srodowisk tworczych", no wiesz, takich jak ty postepowych
i europejskich.

http://www.wprost.pl/ar/?O=14079

"Policjanci z warszawskiego Śródmieścia wyliczają najbardziej znanych na ich
terenie pedofilów: jeden był w III RP ministrem, drugi jest znanym autorem
programów telewizyjnych, inny - wiceprezesem dużego banku, kolejny - posłem,
jeszcze inny - reżyserem filmowym. Były minister był kilkakrotnie pobity i
okradziony przez trzynasto- i czternastolatków, których wykorzystywał, lecz
nigdy nie złożył skargi (mimo widocznych śladów pobicia). Dwunastolatek
zapraszany do mieszkania autora programów telewizyjnych za otrzymywane od niego
pieniądze kupował polską heroinę i popadł w narkomanię. Rodzice nigdy nie
złożyli doniesienia o przestępstwie, choć wiedzieli, u kogo ich syn bywał.
Policjanci ze Śródmieścia nie mają wątpliwości, że zapłacono im za milczenie,
ale nie mają dowodów."

Data: 2009-07-02 08:54:24
Autor: Tadek z Torunia
Kochajmy sie!
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Znowu ci Kawecki dokucza ta obsesja ? Dowody chlopczyku poprosimy,

Kogo reprezentujesz dzieciaku?

[...]

Może twoje gówno posiada więcej przykładów na pedofilie wśród środowisk twórczych, niż wśród księży? Jeśli tak, to zapewne nie są to informacje ściśle tajne i podrzucisz kilka przykładów. Prawda ?

Chciałeś dowody, proszę bardzo. Jak będziesz chciał więcej, to napisz, a obiecuje, że je dostaniesz.

http://tajemnice.org/content/view/71/32/

http://tajemnice.org/content/view/94/32/

http://www.pardon.pl/artykul/5613/benedykt_xvi_przeprasza_za_pedofilie_ksiezy_to_wystarczy

http://www.dziennik.pl/swiat/article397710/Papiez_zada_prawdy_o_ksiezach_pedofilach.html

http://www.ekumenizm.pl/article.php?story=20060517172443699

http://poland.indymedia.org/pl/2009/01/41897.shtml

http://www.sfora.pl/Irlandzcy-ksieza-molestowali-tysiace-dzieci-a5115

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article104223/Ksieza_molestowali_i_pozostana_bezkarni.html

Przemek

Data: 2009-07-02 02:08:14
Autor: pp
Kochajmy sie!

"Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h2hlj2$q1$1news.onet.pl...
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Znowu ci Kawecki dokucza ta obsesja ? Dowody chlopczyku poprosimy,

Kogo reprezentujesz dzieciaku?

Siebie chlopczyku.

[...]

Juz podawalem chlopczyku, a tutaj masz zrodlo, zadzwon i zapytaj:

Skazani z art. 200
http://www.ms.gov.pl/statystyki/2002-2006_prawomocne.pdf

W Polsce mamy 29 tysiecy katolickich ksiezy i zakonnikow, podaj
tylko 29 przypadkow ksiezy skazanych wyrokiem sadu w 2004, 2005
lub 2006 i obliczymy sobie jaki to bedzie rocznie procent z tych
29 tysiecy.

Chciałeś dowody, proszę bardzo. Jak będziesz chciał więcej, to napisz, a obiecuje, że je dostaniesz.

Takie dowody, to mozesz sobie wsadzic. Zapytaj redaktorka naczelnego
swojego GoWna, o statystyke i wykaz przypadkow ksiezy z wyrokiem za
pedofilie w Polsce. Jak znajdziesz, to sie zglos z wynikami.

Data: 2009-07-02 09:28:05
Autor: Tadek z Torunia
Kochajmy sie!
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Siebie chlopczyku.

To ty jesteś w liczbie mnogiej?

[...]

Ja mam dzwonic, he, he, he! Takie dowody wsadź sobie w buty, będziesz wyższy. To po pierwsze, po drugie o statystykach możemy pogadac, jak zniknie parasol ochronny roztoczony nad kieckowymi zbokami. Pewnie już niedługo, mam nadzieję.

Przemek

Data: 2009-07-02 02:36:31
Autor: pp
Kochajmy sie!

"Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h2hni7$5r5$1news.onet.pl...
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Siebie chlopczyku.

To ty jesteś w liczbie mnogiej?

Tak, masz cos przeciwko temu ?

[...]

A kto ? Ja mam dzwonic i napisac ci co uslyszlem ? Mysl Kawecki
przynajmniej raz w miesiacu.

Takie dowody wsadź sobie w buty, będziesz  wyższy.

Czyli nic nie wiesz a belkoczesz jak ta twoja gowniana gazetka.
Mam ci podac troche dowodow pedofilstwa zydow z calego swiata ?

To po pierwsze, po drugie o statystykach możemy pogadac, jak zniknie parasol ochronny roztoczony nad kieckowymi zbokami.

Brzmi obiecujaco. Jak dlugo musimy na to czekac ?

Pewnie już niedługo, mam nadzieję.

Keep dreaming, jak mawiaja zydzi. Teraz wracaj chlopczyku do pastowania
bo tylko tyle potrafisz.

Data: 2009-07-02 02:43:23
Autor: pp
Kochajmy sie!

 "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message

Mam cos Kawecki dla ciebie na otarcie lez :))))

"Dziennik": Ani Polska, ani Kraków, ani nawet rząd, prezydent i premier razem wzięci nie mieli szans w rankingu narodowych marek. Wszystkich w cuglach pokonał Kościół katolicki.
Choć trudno stwierdzić rynkową wartość produktu, który oferuje, to właśnie Kościół zebrał najwyższe noty w rankingu międzynarodowej firmy doradczej GoodBrand & Company.

Okazuje się, że na 13 narodowych marek - wśród których znaleźli się Polska, prezydent, Sejm, rząd, premier, ZUS i sześć największych miast - Kościół zyskał najwięcej, bo aż 50 pkt. Zaraz za nim uplasowały się Kraków z 19 pkt, Wrocław (18,9 pkt) i Polska (16,9 pkt).

Najmniejszą wartość społeczną zdaniem Polaków ma ZUS, który zdobył minus 39 pkt.

Badaniu poddano ponad 300 obecnych w Polsce marek w 22 kategoriach."

Data: 2009-07-02 14:34:33
Autor: Tadek z Torunia
Kochajmy sie!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Mam cos Kawecki dla ciebie na otarcie lez :))))

"Dziennik": Ani Polska, ani Kraków......

Chyba dla siebie masz, bo ja mam swoje zdanie na temat kk.

Przemek

Data: 2009-07-03 15:18:33
Autor: pp
Kochajmy sie!

"Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h2i9gr$o1f$1news.onet.pl...

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Mam cos Kawecki dla ciebie na otarcie lez :))))

"Dziennik": Ani Polska, ani Kraków......

Chyba dla siebie masz, bo ja mam swoje zdanie na temat kk.

Mozesz sobie miec, ale jezeli chcesz kogos o cos oskarzac, to trzymaj
sie faktow dotyczacych sytuacji w Polsce, a nie brukowych bajek z tego
Michnikowego Oj Wej Zeitung Wybiorczy.

Data: 2009-07-02 12:07:17
Autor: Piotr
Kochajmy sie!
Dnia Thu, 2 Jul 2009 07:37:30 +0200, Tadek z Torunia napisał(a):

Gwoli ścisłości, to w żadnym środowisku nie ma ich więcej, niż wśród kleru. Lewactwo zapatrzone w kler?

Boszz, ale ty durny Kawecki jesteś... Jak but.
Piotr

Data: 2009-07-02 19:00:53
Autor:
Kochajmy sie!
On Thu, 2 Jul 2009 07:37:30 +0200, "Tadek z Torunia"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

oto do czego prowadzi popieranie przez lewactwo "kochajacych inaczej"
http://wiadomosci.onet.pl/2001236,11,item.html

Gwoli ścisłości, to w żadnym środowisku nie ma ich więcej, niż wśród kleru.

 totalna BZDURA. masz antyklerykalna manie.
Lewactwo zapatrzone w kler?

 nie, w siebie. jak ty.

--

HeSk