Kochajmy się!!

Data: 2010-10-21 15:18:21
Autor: Hans Kloss
Kochajmy się!!
Dzisiaj się wzruszyłem, jak mało kiedy i postanowiłem przeprosić.
Skoro wszyscy przepraszają, to i ja mogę. Jak już się zabrałem za to
przepraszanie, to wybór mój padł na p.o. Komorowskiego[...]
Więc niniejszym przepraszam, a po pierwom za to, że zdania nie zaczyna
się od "więc".
Po drugie przepraszam za te wszystkie sarenki, które z przestrzeloną
nogą pognały w las i do dzisiaj po nim kuśtykają, bo wilków niedobór i
nie ma kto skrócić męczarni, jeśli snajper ślepy.
Za dziki pędzone przez leśników-bandytów pod kule z broni maszynowej
nie przepraszam, bo śmierć miały łaskawszą, chociaż tym razem cienia
szansy.[...]
Za dentystę w ośrodku odosobnienia przepraszam, bo skąd mógł pan
wiedzieć, że on z WSW?[...]
Przepraszam jeszcze za pana Szeremietiewa, że panu nie chce wybaczyć.
Podobno miał pan wycofać się z polityki, jeśli zarzuty wobec niego
okażą się nieprawdziwe?
I za tego oszusta, co to mu pan pieniądze pożyczył, a potem musiał
prosić kolegów z WSI, żeby odzyskali. [...]
I za prokuratura przepraszam, który tak cisnął, aż złożył pan fałszywe
zeznania. To chamidło było.
Mogę jeszcze przeprosić, że na Moskiewskiej Defiladzie nie posadzono
pana obok przywódcy Chin, albo nie dano defilować. Pasowałby pan.[...]
Przepraszam, że musiał pan się spocić przejmując obowiązki prezydenta
przed ustaleniem, że prezydent nie żyje. [...]
Za naród pana przepraszam, bo wybierając pana zrobił panu wielką,
prawdopodobnie jednak niezasłużoną krzywdę.[...]
Mam nadzieję, że doceni pan moje przeprosiny i tę dobrą radę.
A jeśli nie... to niech tam pana anieli strzegą na tych bezdrożach, na
które pana świński ryj wyprowadzi.
Całość na: http://hekatonchejres.salon24.pl/241896,za-to-przepraszam-a-to-doradzic-zem-laskaw
wpastował
J-23

Data: 2010-10-22 09:45:47
Autor: Zahir
Kochajmy się!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9673f158-90e4-426c-94e7-eac81f2e0105l14g2000yqb.googlegroups.com...
Dzisiaj się wzruszyłem, jak mało kiedy i postanowiłem przeprosić.

Hans, ty przepraszasz czy polewasz fekaliami w imię miłości?

--

Zahir

Kochajmy się!!