"Kocham Cię Polsko"

Data: 2009-05-02 12:07:28
Autor: boukun
"Kocham Cię Polsko"
Po prostu przełączyłem po minucie program. Hucpa na całego, na siłę chcą wmówić Polakom, jakoby było co w Polsce jeszcze fajnego, za co możnaby ten kraj kochać. Oczywiście propaganda o 100% przebijająca i prymitywniejsza jak za czasów pochodów 1-majowych. Wtedy ludzie po prostu spontanicznie się zbierali, wszyscy, różnych klas i razem maszerowali, spacerowali i uśmiechali się do siebie. A dzisiaj zapędzili do TV kilku etatowych Żydów, którzy robią na całe gardło rejwach, jak to oni kochają Polskę. Nie wątpię, że mają za co, niewolników wszak mają miliony, co na ich szczęście tyrają. Najlepsze są występy prymitywnych klakiertów w stylu, "kocham Polskę bo jestem Polakiem i Europejczykiem". To co tu jest jeszcze polskiego, czym możnaby się poszczycić?
Tfu, z taką prymitywną propagandą.

PS. Już nie pamiętam w jakim, ale w jednym programie usłyszałem w podobnym stylu propagandę, że obchodzimy 5 rocznicę w Unii Europejskiej i to dzięki pozyskanym środkom z Unii Europejskiej Polacy budują drogi i inwestycje. To jak, to Unia nam coś daje od siebie, a skąd ta Unia to ma na to wszystko? A czy chociaż nam się spłaca nasze członkostwo w tej Unii, skoro po drodze trzeba jeszcze tysiące unijnych darmozjadów nakarmić?

boukun

Data: 2009-05-02 13:56:29
Autor: Tzva Adonai
"Kocham Cię Polsko"
Po prostu przełączyłem po minucie program. Hucpa na całego, na siłę chcą wmówić Polakom, jakoby było co w Polsce jeszcze fajnego

Uświadomieni Polacy powinni bojkotować wszystkie patriotyczne programy, które
promują dumę z Polski.. W ten sposób mogliby wyrazić swój sprzeciw...

Data: 2009-05-02 14:25:57
Autor: boukun
"Kocham Cię Polsko"

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000000b7.49fc34ednewsgate.onet.pl...
[...]

Antypatriotyczne chciałeś powiedzieć. To tak, jakbyś nazwał Kaczyńskiego patriotą polskim, a nie tak jak jest naprawdę, nacjonalistą żydowskim.

boukun

Data: 2009-05-02 14:27:48
Autor: Tzva Adonai
"Kocham Cię Polsko"
Antypatriotyczne chciałeś powiedzieć. To tak, jakbyś nazwał Kaczyńskiego patriotą polskim, a nie tak jak jest naprawdę, nacjonalistą żydowskim.

Nacjonalista żydowski też może kochać Polskę i to nawet bardziej od, przykładowo
rzecz biorąc, polskiego wieśniaka...

Data: 2009-05-02 14:36:52
Autor: boukun
"Kocham Cię Polsko"

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000000ba.49fc3c44newsgate.onet.pl...
[...]

Polski wieśniak kocha Polskę całym sercem, a przede wszystkim wszystkich Polaków i o tym nie mówi. Swoją pracą na rzecz ojczyzny daje to odczuć, po owocach..

boukun

Data: 2009-05-02 14:39:24
Autor: Tzva Adonai
"Kocham Cię Polsko"
Polski wieśniak kocha Polskę całym sercem, a przede wszystkim wszystkich Polaków

Polski wieśniak kocha tylko swoje włości....

Data: 2009-05-02 21:40:44
Autor: jacek_placek_01
"Kocham Cię Polsko"
czasem lubię czytać co piszesz ;)
ale o pochodach pierwszomajowych nie pisz ze były spontaniczne, nie były. mnie rocznik 1971 ciągano siłą i jak tylko sie dało wykręcić to sie wykręcałem, ale nie było to takie proste, zależało od nauczycielki jak była skomunizowana.
Przypomnij sobie 4 dni po wybuchu Czarnobyla, nie powiedzieli nic o samym zagrożeniu i kazali nam łazić po mieście w oparach wysublimowanego jodu z reaktora w Czarnobylu, czego ślady są do dziś w postaci promieniotwórczych grzybów w borach południowej Polski.
potem jeszcze nam 9 maja kazali stać na jakichś kretyńskich defiladach z okazji zakończenia II WS. parszywe to były czasy wiec nie koloryzuj.

"Kocham Cię Polsko"