"Kocham Cię Polsko"

Data: 2009-05-02 21:40:44
Autor: jacek_placek_01
"Kocham Cię Polsko"
czasem lubię czytać co piszesz ;)
ale o pochodach pierwszomajowych nie pisz ze były spontaniczne, nie były. mnie rocznik 1971 ciągano siłą i jak tylko sie dało wykręcić to sie wykręcałem, ale nie było to takie proste, zależało od nauczycielki jak była skomunizowana.
Przypomnij sobie 4 dni po wybuchu Czarnobyla, nie powiedzieli nic o samym zagrożeniu i kazali nam łazić po mieście w oparach wysublimowanego jodu z reaktora w Czarnobylu, czego ślady są do dziś w postaci promieniotwórczych grzybów w borach południowej Polski.
potem jeszcze nam 9 maja kazali stać na jakichś kretyńskich defiladach z okazji zakończenia II WS. parszywe to były czasy wiec nie koloryzuj.

"Kocham Cię Polsko"