Kocham Niemcy, pierdolę Polskę... ;}

Data: 2010-04-01 20:41:23
Autor: Wiesiaczek
Kocham Niemcy, pierdolę Polskę... ;}

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4d1d961f-f091-4f24-9140-b3bf2301a2a0l25g2000yqd.googlegroups.com...
Ostatecznie trzy lata po ukończeniu studiów doszedłem do rozsądnych
konkluzji... Kredyt mieszkaniowy anulowałem przy pomocy hipoteki,
straciłem mieszkanie i prawie półtora roku spłaconych rat, ale już nic
prócz rodziny mnie z tym krajem nie łączy... Od dwóch tygodni mieszkam
sobie w Kassel, pracuję jako projektant w firmie produkującej wyroby
reklamowe z akrylu i zarabiam w okresie próbnym ponad 7 tys. euro
miesięcznie...

Niemieckie twarze są mi milsze, niemiecki etos pracy i uczciwości
bliższy mojej duszy, a niemiecki sposób bycia bardziej naturalny w
moim odczuciu...

Nie tęsknię i nie wracam... ;}

I chuj ci w dupę!

(ja zarabiam w Polsce więcej od ciebie)