Kocham POlskę!

Data: 2018-08-20 13:24:40
Autor: Lord Donald
Kocham POlskę!
Mimo, że jestem narodowości żydowsko-niemieckiej to kocham Polskę! Ja się
nie wstydzę jak te inne szwabskie dziwki co to pracują za feninga u fryca!
Nie wstydzę się też że byłem w PZPR! To była dobra partia, dbająca o ludzie
i ich potrzeby. Kocham Polskę Ludową bo to ona dała pracę, pieniądze i
chleb! Zawdzięczam jej wszystko! Jak nie można nie kochać Polski? PO Polski
nigdy nie kochała tak jak kocha ją PiS. Nie wstdzę się tego, że kocham PiS
a prezesa uwielbiam. To nowy Naczelnik Państwa! Oddałbym za niego wszystko
co mam czyli nic.

Kocham POlskę!