Kocham policjantów

Data: 2020-03-28 14:52:03
Autor: kk
Kocham policjantów
Korzystając, że koronawirus skłania do pisaniu o wszystkim to sobie napiszę.

Przed chwilą zachciało mi się kawy napić a że ciasto by się do niej przydało to (żeby nie było poza tematem grupy) pojechałem po nie do sklepu. Ale czym pojechałem. Twizy ładuje się więc pylnąłem się skuterkiem. Po drodze zatrzymał mnie gostek, co to jest? Mówię, że skuter. No dobra, jadę dalej. Zajechałem, przerwa techniczna. I tak sobie czekamy. Słucham co ludzie mówią. Jakaś połówka "Pojdę do prywatnego sklepu bo nie będę tu stać", jakby ten nie był prywatny. Stoimy stoimy. Odzywa się starsza pani "Po co ja tutaj przyszłam". Myśli myśli. "A ciasto. Bo ja bym nakupiła a o cieście zapomniała". Na szczęście otwarli bo bym chyba jeszcze wysłuchał kolejnych bystrych myśli :-) Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje, wjechałem do windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was :-)

Data: 2020-03-28 14:59:44
Autor: Budzik
Kocham policjantów
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

[...]
:-)
Łzy płyną... wzruszyłem sie...

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2020-03-28 15:55:43
Autor: cef
Kocham policjantów
W dniu 2020-03-28 o 14:52, kk pisze:

Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje, wjechałem do windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was :-)

Co kupiłeś?

Data: 2020-03-28 16:09:17
Autor: Shrek
Kocham policjantów
W dniu 28.03.2020 o 15:55, cef pisze:
W dniu 2020-03-28 o 14:52, kk pisze:

Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje, wjechałem do windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was :-)

Co kupiłeś?

Prawe lusterko do twizy, na przyły tydzień ma dojść hak.

--
Shrek

Data: 2020-03-28 19:38:33
Autor: t-1
Kocham policjantów
W dniu 2020-03-28 o 16:09, Shrek pisze:

na przyły tydzień ma dojść hak.

Żeby ją traktorem ciągnąć, jak trzeba szybciej pojechać?

Data: 2020-03-28 20:12:56
Autor: Shrek
Kocham policjantów
W dniu 28.03.2020 o 19:38, t-1 pisze:

na przyły tydzień ma dojść hak.

Żeby ją traktorem ciągnąć, jak trzeba szybciej pojechać?

To twizy jest ona a nie on?

--
Shrek

Data: 2020-03-28 20:58:37
Autor: t-1
Kocham policjantów
W dniu 2020-03-28 o 20:12, Shrek pisze:
W dniu 28.03.2020 o 19:38, t-1 pisze:

na przyły tydzień ma dojść hak.

Żeby ją traktorem ciągnąć, jak trzeba szybciej pojechać?

To twizy jest ona a nie on?

Z takim uczuciem właściciel się odnosi, więc myślałem , ze ona.

Data: 2020-03-28 21:05:34
Autor: Shrek
Kocham policjantów
W dniu 28.03.2020 o 20:58, t-1 pisze:

Z takim uczuciem właściciel się odnosi, więc myślałem , ze ona.

Dobra - w sumie nie ważne:P

--
Shrek

Data: 2020-03-28 19:34:36
Autor: kk
Kocham policjantów
On 2020-03-28 15:55, cef wrote:
W dniu 2020-03-28 o 14:52, kk pisze:

Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje, wjechałem do windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was :-)

Co kupiłeś?

To, co miałem kupić, ale tak mnie rozśmieszyło to ciasto ... ile to razy w sklepie zastanawiam się co miałem kupić. Zapomniam właściwie już przechodząc z kuchni do pokoju. Sobie pomyślałem by panel w kuchni zrobić do robienia zamówień...

A skuter mały jest i cichy, można jedzić po domu. Kto nie chce to nie jeździ.

Data: 2020-03-30 03:16:48
Autor: kk
Kocham policjantów
On 2020-03-28 19:34, kk wrote:
On 2020-03-28 15:55, cef wrote:
[...]

A tu microcarem ktoś sobie jeździ po domu

http://niusy.pl/@youtu.be/abg

Kocham policjantów