Kocham policjantów

Data: 2020-03-28 14:59:44
Autor: Budzik
Kocham policjantów
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Korzystając, że koronawirus skłania do pisaniu o wszystkim to sobie
napiszę. Przed chwilą zachciało mi się kawy napić a że ciasto by się do niej przydało to (żeby nie było poza tematem grupy) pojechałem po nie do sklepu. Ale czym pojechałem. Twizy ładuje się więc pylnąłem się skuterkiem. Po drodze zatrzymał mnie gostek, co to jest? Mówię, że skuter. No dobra, jadę dalej. Zajechałem, przerwa techniczna. I tak sobie czekamy. Słucham co ludzie mówią. Jakaś połówka "Pojdę do prywatnego sklepu bo nie będę tu stać", jakby ten nie był prywatny. Stoimy stoimy. Odzywa się starsza pani "Po co ja tutaj przyszłam".
Myśli myśli. "A ciasto. Bo ja bym nakupiła a o cieście zapomniała".
Na szczęście otwarli bo bym chyba jeszcze wysłuchał kolejnych
bystrych myśli :-) Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje,
wjechałem do windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was
:-)
Łzy płyną... wzruszyłem sie...

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Kocham policjantów