Kocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspani ałą ofertę na kartę;)

Data: 2012-05-16 12:58:01
Autor: Tomaszek
Kocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspani ałą ofertę na kartę;)
Na poprawienie humoru, bo pogoda za oknem niezbyt ciekawa:

http://www.telepolis.pl/news.php?id=25155&limit=1000

Polecam zwłaszcza przejrzenie PDF-ów z cennikiem i regulaminami promocji;) Pomijam fakt, że PDFy są mocno robocze i trochę tam błędów można znaleźć, ale sama oferta wprost powala na kolana. Naprawdę szczena opada;)

Data: 2012-05-16 12:09:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 16 May 2012 12:58:01 +0200, Tomaszek napisał(a):

[...]

Przeszukaj oferty całej grupy Solorza i znajdź chociaż jedną ciekawą ofertę
na pojedyńczą usługę. Ostrzegam - łatwo nie będzie. Taka polityka firmy, żeby promować całe pakiety
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-05-16 13:25:22
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-05-16 13:09, Waldek Godel pisze:
Przeszukaj oferty całej grupy Solorza i znajdź chociaż jedną ciekawą ofertę
na pojedyńczą usługę. Ostrzegam - łatwo nie będzie.
Taka polityka firmy, żeby promować całe pakiety

Nie spodziewałem się po Plusie dobrej oferty. Ale nie spodziewałem się aż tak tragicznej. Chociaż ta ważność konta mogłaby być dłuższa, a tu znowu "skarbonka". Smsy po 19gr;) Kończący dziś podobno działalność ( chociaż mi jeszcze karta działa ) Mobilking miał po 15 gr! Ważność konta: 10zł/3 mieś. Operator MVNO!! A tu operator infrastrukturalny. Ta oferta chyba jest policzona na to, żeby z niej zrezygnować?!? Sam już nie wiem, czy nie taki właśnie jest plan p. Solorza? ;)

Data: 2012-05-16 14:37:02
Autor: dizel
Kocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspaniałą ofertę na kartę;)
On Wed, 16 May 2012 13:25:22 +0200, Tomaszek
<tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote:

[...]

Oferta kaszana, od kilku lat sim+ był beznadziejny, ostatnia dobra
taryfa to team7 i easy ale wtedy były inne stawki i inne czasy, potem
tylko gorzej.
Teraz też się nie popisali ale od 01.07.2012r. wprowadzają roczną
ważność konta po doładowaniu, ale czy tylko w jednej taryfie czy we
wzystkich i czy już od 5pln narazie nie wiadomo
http://www.plusblog.pl/plus-na-karte-z-roczna-waznoscia-konta/

Pozdrawiam

Data: 2012-05-16 14:52:00
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-05-16 14:37, dizel pisze:
Oferta kaszana, od kilku lat sim+ był beznadziejny, ostatnia dobra
taryfa to team7 i easy ale wtedy były inne stawki i inne czasy, potem
tylko gorzej.

Wtedy i ja miałem sim+, ale to inne czasy były. No i zasięg w domu miałem rewelacyjny, a teraz jest ledwo, ledwo ( mam play'a to się loguję czasami i widzę, że nic się nie zmieniło )

[...]

Może się mylę, ale taka ważność konta miała być po wprowadzeniu tej oferty, która jest teraz. Wydaje mi się, że takie były zapowiedzi, ale jeśli było inaczej to spierał się nie będę.

Data: 2012-05-16 14:58:31
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 16 May 2012 13:25:22 +0200, Tomaszek wrote:
 Ta oferta chyba jest policzona na to, żeby z niej zrezygnować?!? Sam
 już nie wiem, czy nie taki właśnie jest plan p. Solorza? ;)

Ja się od jakiegos czasu zastanawiam, czy on nie knuje jakiegos
mobilnego iptv, a gadajaco-smsowi mu zawadzaja i maja sobie stadnie
pojsc (do Playa ;-))

pozdrawiam,
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-05-16 17:02:29
Autor: J.F
Użytkownik "Tomaszek"  napisał w wiadomości grup
Nie spodziewałem się po Plusie dobrej oferty. Ale nie spodziewałem się aż tak tragicznej. Chociaż ta ważność konta mogłaby być dłuższa, a tu

Oferta jest konkurencyjna, konkurencja ma podobna :-)

znowu "skarbonka". Smsy po 19gr;) Kończący dziś podobno działalność ( chociaż mi jeszcze karta działa ) Mobilking miał po 15 gr! Ważność konta: 10zł/3 mieś. Operator MVNO!! A tu operator infrastrukturalny. Ta

No ale widzisz - Mobilking mial za tanio i zbankrutowal :-)

No i chcialbys zeby operator "prawdziwy" mial taniej od wirtualnego ?
Rozsadne ... ale jak by mieli wtedy wirtualni dzialac ? :-)

oferta chyba jest policzona na to, żeby z niej zrezygnować?!? Sam już nie wiem, czy nie taki właśnie jest plan p. Solorza? ;)

Takich klientow co to sie beda klocic o 4gr na smsie i nie wplaca nawet 15 zl co miesiac, to widac nikt nie chce :-)

J.

Data: 2012-05-17 16:50:42
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-05-16 17:02, J.F pisze:
No ale widzisz - Mobilking mial za tanio i zbankrutowal :-)

A taki play z ważnością 5zł/rok jakoś sobie radzi;)
Zresztą, strona mobilking.pl działa, mimo, że karty SIM już są nieaktywne ( nie logują się do sieci ) Nawet starter można kuźwa zamówić;)

No i chcialbys zeby operator "prawdziwy" mial taniej od wirtualnego ?

Dlaczego nie;)

Rozsadne ... ale jak by mieli wtedy wirtualni dzialac ? :-)

Polski rynek póki co pokazał, że nie ma tu miejsca na MVNO. WP Mobi, GG Air, teraz mobilking. Zresztą jak wirtualny operator to i wirtualne zyski;)

Data: 2012-05-16 22:53:14
Autor: Kriss

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jp02r1$ohf$1node2.news.atman.pl...

Ta oferta chyba jest policzona na to, żeby z niej zrezygnować?!? Sam już nie wiem, czy nie taki właśnie jest plan p. Solorza? ;)

Stary wiesz o co chodzi? Coraz więcej siedzi w Playu - na kartę, na abo. Numery mają dalej na 500, 600 czy 601 :) Stawki między opami a p4 spadły ostro. 80 gr do playa nie da się wytłumaczyć inaczej jak zdzierstwem. Jak milion gamoni z plusa zadzwoni na 5 minut do kogoś kto kiedyś też był w plusie, erze czy idei to zapłacą stosownie operatorowi. :)

Kocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspani ałą ofertę na kartę;)