Kocham tę dziewczynę...

Data: 2009-08-04 12:50:18
Autor: Tzva Adonai
Kocham tę dziewczynę...
Data: 2009-08-04 21:57:19
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Tzva Adonai pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=Mmn3NqbJG7o&feature=related

To jej to powiedz..

Data: 2009-08-04 13:01:46
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
To jej to powiedz..

Najlepiej niech się oświadczy tej 40-tce. Jeśli lubi niedojrzałych
młodszych chłopczyków, to Tzvelek ma wielką szansę. :D

Antenka

Data: 2009-08-04 22:29:45
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
To jej to powiedz..

Najlepiej niech się oświadczy tej 40-tce. Jeśli lubi niedojrzałych
młodszych chłopczyków, to Tzvelek ma wielką szansę. :D

Antenka

A Ty, Antenka?  Lubisz młodych facetów?

Data: 2009-08-04 13:51:47
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...

A Ty, Antenka?  Lubisz młodych facetów?

Co ci chodzi po głowie Jędrek? *?*  Niech to pozostanie tajemnicą.Może
sprecyzujmy kogo nie lubię -  nie lubię starych, zramolałych,
tetryków, malkontentów życiowych. Zapomniałeś kto jest moim
idolem :-)? Mężczyzna dojrzały i ślczniusi o niebieski oczach :))

Antenka

Data: 2009-08-04 23:00:34
Autor: raff
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
[...]

Tak. Garou z przepitym glosem.

R.

Data: 2009-08-04 23:02:48
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
A Ty, Antenka?  Lubisz młodych facetów?

Zapomniałeś kto jest moim
idolem :-)? Mężczyzna dojrzały i ślczniusi o niebieski oczach :))

Antenka

Czyli - ja, oczy co prawda piwne, ale "śliczniusi i dojrzały" i zapewniam Cię - jestem lepszym muzykiem niż ten żabojad. Garou, też sobie wybrał  pseudonim.. :-(

Data: 2009-08-04 23:14:19
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Ech faceci...każdy bez wyjątku najbardziej kocha siebie i oczywiście
swoje "zabawki"! Jędruś, co za narcyzm...hihi

Antenka

P.s. Dzisiaj idę wysadzić "PROLETARIAT" :DDD

Data: 2009-08-05 10:36:45
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
Ech faceci...każdy bez wyjątku najbardziej kocha siebie i oczywiście
swoje "zabawki"! Jędruś, co za narcyzm...hihi

Antenka

P.s. Dzisiaj idę wysadzić "PROLETARIAT" :DDD

Żaden narcyzm w moim przypadku nie wchodzi w grę.. Wszyscy (faceci i babki) na około  mi mówią  żem jest wielce urodziwy..

Wysadź lepiej  poznańskie przedstawicielstwo  Business Center Club, tych pasożytów..

Data: 2009-08-05 01:56:27
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
To była taka mała "prowokacja" z mojej strony of course;-). Och tych w
pierwszej kolejności - tych masonów i mataczy! Może mi pomożesz
założyć ładunek wybuchowy hmm? :D O jasna choinka,  Jędruś to z ciebie
jest prawdziwy laluś! Współczuję żonce - cały czas musi cię mieć na
oku ;-)

Antenka

Data: 2009-08-05 11:33:57
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
[...]

No pewnie że pomogę, tylko musimy wybrać odpowiedni moment  - taki kiedy będą mieli jakieś zebranie, tak żeby tych pasożytów było jak najwięcej w środku. Myślę że na początek nie ma co zabijać tych darmozjadów - założymy taka małą bombkę w ramach ostrzeżenia - żeby sie opamiętali w tym rozbiorze Polski..

Laluś? Kobieto!! Mam bliznę na szyi po  kuli, mam również wielką bliznę po cięciu nożem, niemal przez cały tors..

Data: 2009-08-05 02:51:57
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
On 5 Sie, 11:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Laluś? Kobieto!! Mam bliznę na szyi po  kuli, mam również wielką bliznę
po cięciu nożem, niemal przez cały tors..

O rety! Jędrek, brałeś udział w Powstaniu Warszawskim? :(( To jesteś
prawdziwym Bohaterem! :)

Antenka

Data: 2009-08-05 14:11:02
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...

Antenka pisze:

[...]

Jeszcze powinnaś powiedzieć: "Jędruś niegodnam całować twoich ran" żeby zabrzmiało literacko..
W Warszawskim to nie, ale w paru potyczkach brałem udział.. W większości przypadków na Bałkanach. Choć to cięcie nożem zaliczyłem w Poznaniu, oczywiście na Wildzie, jednak zaatakował mnie Bułgar.

Data: 2009-08-07 01:02:31
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Jeszcze powinnaś powiedzieć: "Jędruś niegodnam całować twoich ran" żeby
zabrzmiało literacko..

Dlaczego niegodna? On chce być całowany i podziwiany, czyli postawa
bierna ha ha ha

Jędrek, ty już lepiej nic nie mów - już ciebie rozgryzłam! :D Wilda,
Bułgar, Bałkany...ul. Rolna ;-)

A teraz poważnie niezły z ciebie zabijaka...Jaki masz pseudonim hmm?
"Makowiec" to chyba nie, a może "Pyza"? :DDD

Antenka

Data: 2009-08-07 11:13:39
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
[...]

Chodziło mi o "Potop" i słowa Oleńki do Kmicica. Nie Rolna, a Wspólna.. To taka maleńka uliczka na końcu Wildy..
"Makowca" miałem okazję poznać osobiście, jak i zresztą większość towarzystwa z jego otoczenia.. Nie łączyły mnie jednak żadne z nimi interesy..

Data: 2009-08-07 02:31:37
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Jędruś, to naprawdę jesteś Gość! :-) Albo to ściema i  na te ranny
bierzesz naiwne lask (?) ;)

Antenka

P.s. Stawiam na komandosa !;-)

Data: 2009-08-07 11:40:56
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
Antenka wrote:
P.s. Stawiam na komandosa !;-)

Z Jedrusia to pewnie taka czegewara...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-07 12:06:56
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
Jędruś, to naprawdę jesteś Gość! :-) Albo to ściema i  na te ranny
bierzesz naiwne lask (?) ;)

Antenka

P.s. Stawiam na komandosa !;-)

Jaki tam komandos.. Ale faktycznie kiedyś zabajerowałem jedną pannę (urodziwą wielce) przechwalając się że służyłem w legii cudzoziemskiej..

Data: 2009-08-07 03:16:37
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Jędrek, jak dostałeś kulę w szyję, to pewnie jesteś niemową :((
No i bajerantem I klasy. Wiesz jak zabajerować babkę - my kobiety
bardzo lubimy słuchać takich bajek :D

Antenka

Data: 2009-08-07 13:09:42
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
Jędrek, jak dostałeś kulę w szyję, to pewnie jesteś niemową :((
No i bajerantem I klasy. Wiesz jak zabajerować babkę - my kobiety
bardzo lubimy słuchać takich bajek :D

Antenka

Mówię, rana była tylko powierzchowna.. Ja wcale nie bajeruje. A że babki (Ty) lubią bajerę to fakt.. Najlepszy przykład to historia p.  Orzechowskiego, facet zabajerował o swoim abstynenctwie a Ty mu uwierzyłaś.. :-(

Data: 2009-08-07 05:44:30
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
On 7 Sie, 13:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

(Ty) lubią bajerę to fakt.. Najlepszy przykład to historia p.
Orzechowskiego, facet zabajerował o swoim abstynenctwie a Ty mu

 No, całe szczęście Jędruś, bo już byś nie mógł dzisiaj czarować
kobiet wokół. Chyba jestem naiwna ;-(

Antenka

P.s. Tyle razy sobie powtarzam: "nie wierz żadenmu facetowi - każdy
jeden bez wyjątku to bajerant, bluszcz, picer! " :-D

Data: 2009-08-07 14:46:46
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
Antenka wrote:
P.s. Tyle razy sobie powtarzam: "nie wierz żadenmu facetowi - każdy
jeden bez wyjątku to bajerant, bluszcz, picer! " :-D

Uuuuuuuuuuuuu, wyczuwam tutaj spore problemy w zyciu osobistym...

Data: 2009-08-07 13:27:56
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Uuuuuuuuuuuuu, wyczuwam tutaj spore problemy w zyciu osobistym...

Chciałbyś...:-P Na podstawie jednego wpisu budujesz sobie jakiś czarny
scenariursz - błąd! Nie uważam się za osobę nieszczęśliwą, wręcz
przeciwnie. Jesteś upierdliwy :-D

Antenka

Data: 2009-08-09 00:17:42
Autor: plazoVic
Kocham tę dziewczynę...
Antenka пишет:
Chciałbyś...:-P

Przeciwnie. Chcialbym, aby wszyscy byli szczesliwi w zyciu osobistym.

Na podstawie jednego wpisu budujesz sobie jakiś czarny
scenariursz - błąd!

Kotku, to co napisalas swiadczy dobitnie o tym, ze twoje kontakty z mezczyznami nie pozostawily w tobie pozytywnych wspomnien.
A szkoda.

Nie uważam się za osobę nieszczęśliwą, wręcz
przeciwnie. Jesteś upierdliwy :-D

Cos mi sie wydaje, ze nie jestes szczera...

--
plazoVic

Data: 2009-08-07 15:55:47
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...

Antenka pisze:

[...]

I co? Nadal wierzysz?
Ja jestem inny, nie bajeruję, ale i tak gdy opowiadam komuś o epizodach z mego życia to rozmówca  bierze to za bajerowanie..

Data: 2009-08-07 13:30:28
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Lubią słuchać opowieści - nawijaj jak było na Bałkanach :-). Zamieniam
się w słuch a raczej wytężam wzrok, no Jędruś odwagi!

Antenka

Data: 2009-08-08 21:34:28
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
Lubią słuchać opowieści - nawijaj jak było na Bałkanach :-). Zamieniam
się w słuch a raczej wytężam wzrok, no Jędruś odwagi!

Antenka

Zgoda, ale nie na grupie..

Data: 2009-08-07 13:32:46
Autor: Panslavista
Kocham tę dziewczynę...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Antenka pisze:
> [...]

(Ty) lubią bajerę to fakt.. Najlepszy przykład to historia p.
Orzechowskiego, facet zabajerował o swoim abstynenctwie a Ty mu

Na moje bajery kobiety twierdziły iż mam porywający tembr głosu, choć nigdy
nie tokowałem jak ciećwierz...

Data: 2009-08-07 14:08:44
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...

Antenka pisze:

[...]

A jak kto? Jak głuszec?

Data: 2009-08-07 11:39:39
Autor: Panslavista
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:

> [...]

"Makowca" miałem okazję poznać osobiście, jak i zresztą większość
towarzystwa z jego otoczenia.. Nie łączyły mnie jednak żadne z nimi

To Antenka nie jest Justyną?

Data: 2009-08-07 03:04:07
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
On 7 Sie, 11:39, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:h5gr8b$gfd$1news.onet.pl...

> [...]
> "Makowca" miałem okazję poznać osobiście, jak i zresztą większość
> towarzystwa z jego otoczenia.. Nie łączyły mnie jednak żadne z nimi

To Antenka nie jest Justyną?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie, Antenka nie jest Justyną. Justyna występowała w  "Nad Niemnem".
Pudło! Jestem LMM ha ha ha...ale psyt bo się wyda ;-)

Antenka

Data: 2009-08-07 12:26:22
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
Antenka wrote:
 Jestem LMM ha ha ha...ale psyt bo się wyda ;-)

Ludmila Matylda Minsztajn

Data: 2009-08-07 03:40:27
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Kombinuj, kombinuj dalej. Jest trochę imion żeńskich na "L" i "M",
kombinuj, mam aż trzy ha ha :D  Herr Stefan!

Antenka

P.s.Trzech imion, dwojga nazwisk, trojga fakultetów :D

Data: 2009-08-07 12:43:30
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
Antenka wrote:
P.s.Trzech imion, dwojga nazwisk, trojga fakultetów :D

I tylko dwojga cyckow... coz za pech

Data: 2009-08-07 05:40:43
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
I tylko dwojga cyckow... coz za pech

Mam trzy. Jeden zapasowy na plecach :- / Wiesz, że jesteś
beznadziejny?

Antenka

Data: 2009-08-07 13:30:45
Autor: Panslavista
Kocham tę dziewczynę...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Kombinuj, kombinuj dalej. Jest trochę imion żeńskich na "L" i "M",
kombinuj, mam aż trzy ha ha :D  Herr Stefan!

Antenka

P.s.Trzech imion, dwojga nazwisk, trojga fakultetów :D
A już zdawało mi się że: Lampucera Mala-Mala

Data: 2009-08-07 05:38:46
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Faceci pl.soc.polityki, jesteś wszyscy beznadziejni! Bujajcie się!
Jedynie Garou jest bez zarzutu :-P

Antenka

Data: 2009-08-07 14:40:19
Autor: raff
Kocham tę dziewczynę...
Antenka pisze:
Faceci pl.soc.polityki, jesteś wszyscy beznadziejni! Bujajcie się!
Jedynie Garou jest bez zarzutu :-P

Antenka

Lutobrygosława.

R.

Data: 2009-08-07 13:29:54
Autor: Panslavista
Kocham tę dziewczynę...

Nie, Antenka nie jest Justyną

Myślałem o J. z Wieczorka...

Data: 2009-08-07 11:54:29
Autor: Vic
Kocham tĂŞ dziewczynĂŞ...
Panslavista wrote:
To Antenka nie jest JustynÂą?

Antenka to Justyna Silberstein :)

Data: 2009-08-07 03:13:44
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Antenka to Justyna Silberstein :)

Vicek bo jak chwycę, to giry z ....... powyrywam!!! Nie rób ze mnie
żydówy tfu! Nie jestem icką tfu!!! :EEE

Antenka

Data: 2009-08-07 12:27:22
Autor: Vic
Kocham tĂŞ dziewczynĂŞ...
Antenka wrote:
Vicek bo jak chwycę, to giry z ....... powyrywam!!! Nie rób ze mnie
żydówy tfu! Nie jestem icką tfu!!! :EEE

Ja slyszalem, ze jestes.

Data: 2009-08-07 03:35:26
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
Taaak? Ciekawe od kogo...Masz b.złego informatora! :E robi cię w
ciula, Szkopie! :-E

Antenka

tfu!

Data: 2009-08-07 12:41:44
Autor: Vic
Kocham tĂŞ dziewczynĂŞ...
Antenka wrote:
Taaak? Ciekawe od kogo...Masz b.złego informatora! :E robi cię w
ciula, Szkopie! :-E

Prawie wszyscy o tym wiedza. Nawet Jurek Kilgenstein.

Data: 2009-08-07 13:28:30
Autor: Panslavista
Kocham te dziewczyne...

Antenka to Justyna Silberstein :)

Vicek bo jak chwycę, to giry z ....... powyrywam!!! Nie rób ze mnie
żydówy tfu! Nie jestem icką tfu!!! :EEE

Antenka

To jak? Nachtigallstein? Po czterdziestce?

Data: 2009-08-07 13:09:01
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...

Antenka pisze:

[...]

Nie wiem.. Może jest.

Data: 2009-08-07 14:08:31
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
raff pisze:

Antenka pisze:

[...]

Tzn. chyba wiem jak brzmi imię Antenki, ale nie mogę go zdradzić ponieważ nie zostałem do tego upoważniony.. Pierwsza zasada grupy to anonimowość.

Data: 2009-08-05 12:40:39
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
jadrys wrote:
Laluś? Kobieto!! Mam bliznę na szyi po  kuli,

Z kulami trzeba ostroznie. Mozna sie potknac.
Zanim dali ci kule, nie wytlumaczyli?

Data: 2009-08-05 14:10:42
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Vic pisze:
jadrys wrote:
Laluś? Kobieto!! Mam bliznę na szyi po  kuli,

Z kulami trzeba ostroznie. Mozna sie potknac.
Zanim dali ci kule, nie wytlumaczyli?

Wiem że masz w tym praktykę, ale teraz chodzą głosy że chodzisz już tylko o lasce..

Data: 2009-08-05 14:35:09
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
jadrys wrote:
Wiem że masz w tym praktykę, ale teraz chodzą głosy że chodzisz już tylko o lasce..

Drobna korekta: z laska chodze, nie o lasce :)

Data: 2009-08-05 15:20:44
Autor: Panslavista
Kocham tę dziewczynę...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
jadrys wrote:
> Wiem że masz w tym praktykę, ale teraz chodzą głosy że chodzisz już
> tylko o lasce..

Drobna korekta: z laska chodze, nie o lasce :)

Już byś się nie zdradzał, że ci wisi...

Data: 2009-08-05 15:53:26
Autor: Vic
Kocham tĂŞ dziewczynĂŞ...
Panslavista wrote:

Drobna korekta: z laska chodze, nie o lasce :)

JuÂż byÂś siĂŞ nie zdradzaÂł, Âże ci wisi...

Niektore rzeczy mi wisza, np. sprawa Jurka Kilgensteina ;)

Data: 2009-08-05 16:12:33
Autor: Panslavista
Kocham te dziewczyne...

Panslavista wrote:

> Ju? by? sie nie zdradza3, ?e ci wisi...

Niektore rzeczy mi wisza, np. sprawa Jurka Kilgensteina ;)

E tam, nie miałem nigdy nikogo o takim nazwisku nawet w dalszej rodzinie.
Zwykłe zbyty - to było Klingen_stein od klingi miecza, no i skały, mnie to
nie szczypie, bo i tak jajca sobie robię z wielu.
Jestem Polakiem na obie nogi...

Data: 2009-08-05 22:26:19
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Vic pisze:
jadrys wrote:
Wiem że masz w tym praktykę, ale teraz chodzą głosy że chodzisz już tylko o lasce..

Drobna korekta: z laska chodze, nie o lasce :)

Chodzisz z laską? A gdzie ją nosisz? Widzę że na Śląsku wróciła moda retro..

Data: 2009-08-07 08:09:32
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
jadrys wrote:

Chodzisz z laską? A gdzie ją nosisz? Widzę że na Śląsku wróciła moda retro..

Zwykle odbywa sie to tak, ze laska idzie obok :)

Data: 2009-08-07 11:14:54
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Vic pisze:
jadrys wrote:

Chodzisz z laską? A gdzie ją nosisz? Widzę że na Śląsku wróciła moda retro..

Zwykle odbywa sie to tak, ze laska idzie obok :)

Sama?? Masz samobieżną laskę?

Data: 2009-08-07 11:21:09
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
jadrys wrote:
Sama?? Masz samobieżną laskę?

Jest w pelni samobiezna.

Data: 2009-08-07 11:43:58
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Vic pisze:
jadrys wrote:
Sama?? Masz samobieżną laskę?

Jest w pelni samobiezna.

:-D  A na jakim paliwie "chodzi"?

Data: 2009-08-07 11:58:27
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
jadrys wrote:
:-D  A na jakim paliwie "chodzi"?

Organicznym.

Data: 2009-08-05 12:37:33
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
jadrys wrote:
 Garou, też
sobie wybrał  pseudonim.. :-(

To Zyd jest. Nawet wiecej - zydowski Cygan (Rom).
:D

Data: 2009-08-05 04:54:01
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...

To Zyd jest. Nawet wiecej - zydowski Cygan (Rom).

Vicek, bo jak strzelę w ten..... :-P

Antenka

Data: 2009-08-05 14:13:10
Autor: Vic
Kocham tę dziewczynę...
Antenka wrote:
To Zyd jest. Nawet wiecej - zydowski Cygan (Rom).

Vicek, bo jak strzelę w ten..... :-P

I, ten tego... pederasta!

Data: 2009-08-05 12:38:50
Autor: Cezary Glaz
Kocham tę dziewczynę...

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5bo3d$63c$3mx1.internetia.pl...
jadrys wrote:
[...]

na kolkach nerkowych

Data: 2009-08-05 12:57:17
Autor: raff
Kocham tę dziewczynę...
 Garou, też
sobie wybrał  pseudonim.. :-(

To Zyd jest. Nawet wiecej - zydowski Cygan (Rom).
:D

aha, Rom czyli Rumun.

R.

Data: 2009-08-05 14:10:32
Autor: jadrys
Kocham tę dziewczynę...
Vic pisze:
jadrys wrote:
 Garou, też
sobie wybrał  pseudonim.. :-(

To Zyd jest. Nawet wiecej - zydowski Cygan (Rom).
:D

:-D :-D  A to sobie Antenka wybrała obiekt westchnień..

Data: 2009-08-04 22:12:59
Autor: raff
Kocham tę dziewczynę...
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=Mmn3NqbJG7o&feature=related

Tu masz, Bilyk, cos do kochania:

http://tinyurl.com/ntqs5u

R.

Data: 2009-08-05 07:52:40
Autor: Piotr
Kocham tę dziewczynę...
Dnia Tue, 04 Aug 2009 22:12:59 +0200, raff napisał(a):

Tu masz, Bilyk, cos do kochania:

http://tinyurl.com/ntqs5u

Samo określenie "psirucha" też do kupy pasuje... Jak ulał...
Piotr

Data: 2009-08-05 11:44:08
Autor: raff
Kocham tę dziewczynę...
Tu masz, Bilyk, cos do kochania:

http://tinyurl.com/ntqs5u

Samo określenie "psirucha" też do kupy pasuje... Jak ulał...
Piotr

Nazwie ja sobie Sarah Silverman, namaluje dlugopisem gwiazde dawida i hejaa!

R.

Data: 2009-08-05 12:48:21
Autor: Piotr
Kocham tę dziewczynę...
Dnia Wed, 05 Aug 2009 11:44:08 +0200, raff napisał(a):

Nazwie ja sobie Sarah Silverman, namaluje dlugopisem gwiazde dawida i hejaa!

Kupa powinien mieć już pieczatkę...
Piotr

Data: 2009-08-05 13:04:51
Autor: raff
Kocham tę dziewczynę...
Nazwie ja sobie Sarah Silverman, namaluje dlugopisem gwiazde dawida i hejaa!

Kupa powinien mieć już pieczatkę...
Piotr

Tylko w sobote ktos musialby mu posuwac Ruchajca w przod i w tyl. Bo Halacha nie pozwala.

R.

Data: 2009-08-07 13:34:26
Autor: Antenka
Kocham tę dziewczynę...
:-D

Antenka

P.s. A propos tej całej Saraj Silverstone czy jak jej tam...Czy
zauważyłeś, że wokół niej zgromadził się cały Hollywoodzki kneset?
hahaha :D

Kocham tę dziewczynę...