Kocham tępiosenkę...

Data: 2009-05-23 16:00:11
Autor: Tzva Adonai
Kocham tępiosenkę...
http://www.dailymotion.pl/relevance/search/shape+of+my+heart/video/x11437_sting-shape-of-my-heart_music

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart
That's not the shape, the shape of my heart

Data: 2009-05-24 10:59:56
Autor: jadrys
Kocham tępiosenkę...
Tzva Adonai pisze:

Ja tam wolę od piosenki kochać panienki..

Data: 2009-05-25 09:48:11
Autor: Vic
Kocham tępiosenkę...
jadrys wrote:
Ja tam wolę od piosenki kochać panienki..

Kiedys pisales, ze jestes na emeryturze. Musisz sie wiec oszczedzac... Poza tym, co to za frajda dupczyc staruchy?

(Ja co prawda w te emeryture nie wierze, moim zdaniem jestes dwudziestokilkuletnim studentem, ktory pisuje na psp z akademika na spole z kumplem -- ale trzymajmy sie przyjetej konwencji ;))

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 10:27:04
Autor: jadrys
Kocham tępiosenkę...
Vic pisze:
jadrys wrote:
Ja tam wolę od piosenki kochać panienki..

Kiedys pisales, ze jestes na emeryturze. Musisz sie wiec oszczedzac... Poza tym, co to za frajda dupczyc staruchy?

Jestem na emeryturze, ale nie muszę oszczędzać i staruch nie dupczę. Moja kobita ma 31 wiosen.. A w agencji to też wybieram młódki..

(Ja co prawda w te emeryture nie wierze, moim zdaniem jestes dwudziestokilkuletnim studentem, ktory pisuje na psp z akademika na spole z kumplem -- ale trzymajmy sie przyjetej konwencji ;))

A jednak jestem na emeryturze, mimo wieku lekko powyĹźej 40-stu lat..

Data: 2009-05-25 10:28:09
Autor: Tzva Adonai
Kocham t�piosenk�...
A jednak jestem na emeryturze, mimo wieku lekko powyĹźej 40-stu lat..

Esbek, policjant czy górnik?...

Data: 2009-05-25 10:44:30
Autor: jadrys
Kocham tÄ�piosenkÄᦙ 3;...
Tzva Adonai pisze:
A jednak jestem na emeryturze, mimo wieku lekko powyĹźej 40-stu lat..

Esbek, policjant czy górnik?...

Artysta, praca w mass mediach za granicą..

Data: 2009-05-25 13:35:41
Autor: cirrus
Kocham t�piosenk�...
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvdlp7$l12$2news.task.gda.pl...
Tzva Adonai pisze:
A jednak jestem na emeryturze, mimo wieku lekko powyĹźej 40-stu lat..
Esbek, policjant czy górnik?...
Artysta, praca w mass mediach za granicą..

Jednym słowem wyzyskiwacz,większość musi na emeryturę pracować minimum 30 lat.

--
stevep

Data: 2009-05-25 14:01:49
Autor: jadrys
Kocham tÄ�piosenkÄᦙ 3;...

Tzva Adonai pisze:

[...]

Moja emerytura jest wypłacana od zgromadzonego kapitału, a nie od jakichś bzdurnych wyliczeń ZUS-u.. I nie ma nic wspólnego z wyzyskiem..

Data: 2009-05-25 16:59:37
Autor: cirrus
Kocham t�piosenk�...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Kazdy kapitalista zyje z kapitału.

--
stevep

Data: 2009-05-25 20:41:15
Autor: jadrys
Kocham tÄ�piosenkÄᦙ 3;...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jeżeli sam osobiście na niego zapracował to nie jest wyzyskiwaczem..

Kocham tępiosenkę...