Kochana pani premier:-)))))))

Data: 2015-06-10 16:40:38
Autor: Chiron
Kochana pani premier:-)))))))
http://dziennik-polityczny.com/index.php/polska/2330-ale-numer-kopacz-zdradzila-kanadyjska-tajemnice-panstwowa

i proszê siê nie ¶miaæ. Jedna psiapsió³ka drugiej psiapsió³ce...

--

Chiron

Data: 2015-06-10 17:21:21
Autor: Marek Czaplicki
Kochana pani premier:-)))))))
Chiron pisze na pl.soc.polityka w środa, 10 czerwca 2015 16:40:

http://dziennik-polityczny.com/index.php/polska/2330-ale-numer-kopacz-zdradzila-kanadyjska-tajemnice-panstwowa

i proszę się nie śmiać. Jedna psiapsiółka drugiej psiapsiółce...

--

Chiron

Mam pytanie. Czy z faktu, że przywódca Korei Płn ma na imię Kim, a od Sasz to głowa pęka na wschodzie, można wyciągać jakieś wnioski co do ich płci, czy też braku?

Data: 2015-06-10 17:23:28
Autor: Marek Czaplicki
Kochana pani premier:-)))))))
Marek Czaplicki pisze na pl.soc.polityka w środa, 10 czerwca 2015 17:21:

[...]

Przeczytałem to jako jeden z artykułów pod wskazanym linkiem. Zapomniałem napisać nowy wątek. Przepraszam.

Data: 2015-06-10 22:22:42
Autor: Chiron
Kochana pani premier:-)))))))

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ml9kli$7l8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie o to chodzi. Ona to rozpaplała swoim psiapsiółkom:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-12 11:09:40
Autor: Chiron
Kochana pani premier:-)))))))

U¿ytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:55784c61$0$27512$65785112news.neostrada.pl...
http://dziennik-polityczny.com/index.php/polska/2330-ale-numer-kopacz-zdradzila-kanadyjska-tajemnice-panstwowa

i proszê siê nie ¶miaæ. Jedna psiapsió³ka drugiej psiapsió³ce...

http://niezalezna.pl/67942-po-ujawnieniu-przez-kopacz-kanadyjskiej-tajemnicy-rosyjskie-okrety-sledzily-premiera-kanady

To jest dno. Ni¿ej nie mo¿na. Rêka w górê- kto popiera pani± Kopacz?

--

Chiron

Kochana pani premier:-)))))))