Kochane biedactwo!

Data: 2010-08-02 13:49:34
Autor: Zahir
Kochane biedactwo!
Ciekaw jeste ile zgarnie Marta DUBIENIECKA po opublikowaniu pamiętnika jej matki?!

--

Zahir

Data: 2010-08-02 14:41:44
Autor: Canucki
Kochane biedactwo!
Zahir <zahir@gmail.com> napisał(a):
Ciekaw jeste ile zgarnie Marta DUBIENIECKA po opublikowaniu pamiętnika jej matki?!

To jest sprawa jej i urzedu podatkowego a nie panska.
Zreszta moze Pan sam cos intratnego napisac ewentualnie poprosic o to (wymoc?) wlasna matke

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 20:43:22
Autor: jadrys
Kochane biedactwo!
  W dniu 2010-08-02 16:41,  Canucki pisze:
[...]

No niezupełnie, - ta pani wyraźnie pretenduje do miana osoby publicznej. A więc podlega również krytyce.

Data: 2010-08-02 21:12:37
Autor: Canucki
Kochane biedactwo!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

> To jest sprawa jej i urzedu podatkowego a nie panska.
>

> Krzysztof Canucki

No niezupełnie, - ta pani wyraźnie pretenduje do miana osoby publicznej. A więc podlega również krytyce.

A coz tu krytykowac?  Ze uczciwie zarobi?  Zas kwota tego zysku nie powinna byc obiektem zainteresowania osob postronnych.  Moze byc jednak przedmiotem zawisci co mozna przypuszczac odnosnie autora watku

Krzysztof Canucki  --

Data: 2010-08-04 14:59:33
Autor: jadrys
Kochane biedactwo!
  W dniu 2010-08-02 23:12,  Canucki pisze:
[...]

cóż krytykować? - praktycznie wszystko. choćby to że wysoce nieetyczne jest wydawanie takich pamiętników.

Data: 2010-08-03 10:04:02
Autor: Zahir
Kochane biedactwo!

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i36lf8$256$1inews.gazeta.pl...
[...]

Panie "Canucki", pani Marta DUBIENIECKA za sprawą swego wuja, prezesa PiS stała się osobą publiczną. Wciąż obnosi się ze swoim cierpieniem i wymusza na społeczeństwie by cieprpiało razem z nią. W tym samym czasie, kiedy rodziny zmarłych w katastrofie smoleńskiej nie mogą otrząsnąć się z tragedii, niektórym po prostu brakuje pieniędzy bo zmarli byli za życia ich jedynym źródłem utrzymania pani Marta DUBIENIECKA obnosi się ze swoimi 3 mln, mało tego, bezprawnie pomieszkuje w pałacu prezydenckim. Zdaniem wielu ŻERUJE na śmierci swoich rodziców. Proste?
--

Zahir

Kochane biedactwo!