Kochanek księdza uniewinniony

Data: 2019-02-15 14:10:54
Autor: boukun
Kochanek księdza uniewinniony

Duchowny oskarżył go o oszustwo

Piotr S., który wszedł w zażyłą relację z księdzem, został uniewinniony od
zarzutu oszustwa. Duchowny twierdził, że kochanek wyłudził od niego 425 tys
zł. Sędzia uznał, że wszystko rozbija się o "odrzucone uczucia" i
"zazdrość".

- Jedna strona kochała bardziej, druga strona kochała mniej. Później u
jednej ze stron to uczucie wygasło, a u drugiej pojawiła się zazdrość -
uzasadniał wyrok sędzia Andrzej Krasnodębski. Podkreślił, że nie udało się
ustalić, czy pieniądze, które otrzymywał od duchownego Piotr S., były
pożyczką lub prezentem.

Duchowny poczuł się jednak oszukany. Twierdził, że przelane przez niego
łącznie 425 tys zł. miało posłużyć na rozkręcenie biznesu. Piotr. S. wydał
te pieniądze m.in. na spłacanie alimentów i kredytu. - Pokrzywdzony został
ewidentnie zmanipulowany. Od początku znajomości oskarżony budował relację
przyjacielską, budował zaufanie. To był pewien plan, który miał doprowadzić
do tego, żeby pójść krok dalej, poprosić o pożyczkę - twierdziła adwokat
duchownego, mec. Urszula Mścichowska-Mazurek.

Piotr S. sugerował jednak, że duchowny stał się zazdrosny i stąd
oskarżenia. - Między panami były nie tylko relacje towarzyskie i nie tylko
relacje usług kapłańskich. Świadczy o tym treść wydruków SMS-ów. "Tęsknie za
tobą", "Kocham cię". Takich SMS-ów nie kieruje się do osoby, która jest
obojętna. To nie były jedynie relacje przyjacielskie, jak chce o tym mówić
pokrzywdzony - twierdziła mec. Elżbieta Orżewska, adwokat Piotra S.

I przyznała, że duchowny dał Piotrowi S. 7 tys. zł na pomoc prawną przy
rozwodzie. - Wszystko było dobrze do momentu, kiedy pokrzywdzony zorientował
się, że Piotr S. znalazł sobie inną kobietę. Wtedy zaczęły się problemy -
dodała adwokat.

Piotr S. był również oskarżony o zniesławienie duchownego. Sprawę umorzono.

https://wawalove.wp.pl/kochanek-ksiedza-uniewinniony-duchowny-oskarzyl-go-o-oszustwo-6349732124509825a

Patryk
1h temu

Skąd ksiądz jako bierny duszpasterz miał taka sumę ? Ludzie potrzebne
opodatkowanie kościoła , trzeba głośno powiedzieć , ze to jedna z szarych
stref , która może zaszczepić trochę budżet polski

Księgowa
1h temu

A skąd zwykły duchowny miał lekką ręką 450tys dla kochanka na rozkręcenie
biznesu? Czyżby podpisywał za wynagrodzeniem uchwały dla wykonawców
podesłanych przez JK?

Ju
1h temu

Skąd Batman mial taką kase? Wszak oni żyją skromnie,po bożemu. Brawo dla
tego gościa. Trafił frajera w kiecce,to go skubnal. Teraz wierni,glupi
zrzuca sie na tace.

miro
4 min. temu

nosil wilk razy kilka poniesli i wilka wreszcie ktoś wy..........księdza ,a
dlaczego US nie dochodzi skąd ma taka kasę

zet
6 min. temu

widziały gały co brały

Data: 2019-02-16 12:04:24
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q46kc9$19d4$1gioia.aioe.org...

[...]

No pacz pan!

A tu jest odwrotnie: http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

I uczucie 715 razy silniejsze! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-18 06:09:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 15 lutego 2019 16:03:40 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

W pewnej małej angielskiej mieścinie był sobie ksiądz, który oprócz obowiązków duszpasterskich, lubił hodowle drobiu. Któregoś jednak dnia księdzu zginął kogut. Początkowo ksiądz myślał, że kogut po prostu uciekł, jednak minął jakiś czas, a koguta nie ma. Ksiądz zmartwił się i doszedł do wniosku, że mu ukradziono koguta. Po niedzielnej mszy, kiedy wierni zbierali się już do wychodzenia, ksiądz ich powstrzymał: -Mam jeszcze jedną , bardzo wstydliwą sprawę do załatwienia.. (W tym miejscu należy wyjaśnić, że po angielsku słowo cock znaczy kogut, ale może też oznaczać męskiego członka!). - Chciałbym spytać, kto z tu obecnych ma koguta? (Wszyscy mężczyźni wstali) - Nie, nie - to nieporozumienie. Może spytam inaczej, kto ostatnio widział koguta? (wszystkie kobiety wstały) - Oj, nie, to też nie o to chodzi, może wyrażę się jeszcze jaśniej, kto ostatnio widział koguta, który do niego nie należy? (połowa kobiet wstała) - Parafianie - nie rozumiemy się, spytam, wprost - kto widział ostatnio mojego koguta? Wstał chórek chłopięcy, ministranci, organista i znajdująca się przypadkiem w kościele koza....

Data: 2019-02-18 15:49:12
Autor: u2
W dniu 18.02.2019 o 15:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
- Parafianie - nie rozumiemy się, spytam, wprost - kto widział ostatnio mojego koguta? Wstał chórek chłopięcy, ministranci, organista i znajdująca się przypadkiem w kościele koza...

kogucik z ciebie Kuba:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-19 07:39:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 15:49:11 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> - Parafianie - nie rozumiemy się, spytam, wprost - kto widział ostatnio mojego koguta? Wstał chórek chłopięcy, ministranci, organista i znajdująca się przypadkiem w kościele koza...

ale mnie to cieszy, że swój, nie kleszy ;)

Kochanek księdza uniewinniony