Kochani Grecy !!

Data: 2015-07-04 17:55:27
Autor: Stachu Chebel
Kochani Grecy !!
1) Swojego czasu, za peerelu ca³a masa waszych obywateli o pogl±dach marksistowsko-leninowskich wraz z rodzinami zosta³a w Polsce przyjêta, dano wam mieszkania, opierunek i wykszta³cenie dla waszego potomstwa.

2) Parê lat temu z rezerw PL, Tusk "po¿yczy³" wam 6.5 mld ojrosów. Oddacie? Eeee tam...

3) Jako ostatni w EU znie¶li¶cie obowi±zek wizowy dla nas. I jeszcze burzyli¶cie siê, ¿e to wam rozdupca rynek pracy..

============
Te 6.5 mld ojro, to posz³o siê pa¶æ. Trudno...  Bior±c pod uwagê pkt. 1,2,3 , to chêtnie ka¿demu grekowi dam kopa.. A niech was niemcy r±bi± ile wlezie !!

Data: 2015-07-05 08:18:56
Autor: Wiesiaczek
Kochani Grecy !!
W dniu 05.07.2015 o 02:55, Stachu Chebel pisze:
1) Swojego czasu, za peerelu cała masa waszych obywateli o poglądach marksistowsko-leninowskich wraz z rodzinami została w Polsce przyjęta, dano wam mieszkania, opierunek i wykształcenie dla waszego potomstwa.

2) Parę lat temu z rezerw PL, Tusk "pożyczył" wam 6.5 mld ojrosów. Oddacie? Eeee tam...

3) Jako ostatni w EU znieśliście obowiązek wizowy dla nas. I jeszcze burzyliście się, że to wam rozdupca rynek pracy..

=============

Te 6.5 mld ojro, to poszÅ‚o siÄ™ paść. Trudno...  BiorÄ…c pod uwagÄ™ pkt. 1,2,3 , to chÄ™tnie każdemu grekowi dam kopa.. A niech was niemcy rÄ…biÄ… ile wlezie !!

To nie zmieni faktu, że to właśnie Grecy wydymali UE razem z Niemcami i innymi frajerami do niej należącymi.
Wzieli co się udało wyciągnąć i pokazali chujni środkowy palec.

Różnica między rządami Grecji i Polski jest taka, że ci pierwsi dymali UE i dawali swoim obywatelom, a nasi dymali Polaków, żeby dać UE i ichnim bankierom.

To raczej kopa powinieneś zasadzić Bolkowi i całej reszcie naszych sprzedawczyków.

Kryzys w Grecji to nie jest problem Grecji. To jest problem bankierów z UE i stąd cała ta nagonka.

Grecja jako kraj turystyczny wyjdzie na swoje od razu lub w bardzo krótkim okresie. Nie musi wiele inwestować a podejrzewam zresztÄ…, ze już   zainwestowaÅ‚a pieniÄ™dzmi z UE.

My możemy tylko się uczyć od nich, ale jak chcesz to ich kop:)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 08:28:10
Autor: Marek Czaplicki
Kochani Grecy !!
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:18:

Kryzys w Grecji to nie jest problem Grecji. To jest problem bankierów z
UE i stąd cała ta nagonka.

Nie odkrywasz Ameryki. Jak pożyczysz komuś 10 000 zł to martwi się dłużnik. Jak pożyczysz 1 000 000 000 zł to martwisz się Ty. :-)

Data: 2015-07-05 11:07:44
Autor: Anatol
Kochani Grecy !!
W dniu 2015-07-05 o 08:28, Marek Czaplicki pisze:
[...]

W każdej nieudanej inwestycji w końcu przychodzi taki moment w którym trzeba wybrać mniejsze zło czyli podjąć decyzje o ucięciu strat na dotychczasowym poziomie gdy alternatywą jest tylko pogłębianie tych strat. Taki moment nadszedł dla Grecji.

Anatol

Data: 2015-07-05 02:15:16
Autor: szklanynocnik
Kochani Grecy !!
u¿ytkownik Anatol napisa³:

W ka¿dej nieudanej inwestycji w koñcu przychodzi taki moment w którym trzeba wybraæ mniejsze z³o czyli podj±æ decyzje o uciêciu strat na dotychczasowym poziomie gdy alternatyw± jest tylko pog³êbianie tych strat. Taki moment nadszed³ dla Grecji.

Co z kas±?  Zakombinuj± jak islandia? Chyba tak, jak islandia
mog³a, to i grecja mo¿e.

https://www.youtube.com/watch?v=afx5_Vw3edQ

Data: 2015-07-05 08:35:36
Autor: Stokrotka
Kochani Grecy !!
Grecja jako kraj turystyczny wyjdzie na swoje od razu lub w bardzo krótkim okresie. Nie musi wiele inwestować a podejrzewam zresztą, ze już zainwestowała pieniędzmi z UE.

Nie tak prosto: czasy są wojenne, ludzie nie skoży do dalekiej turystyki Z drugiej strony , jeśli Gracy obronią się pszed terroryzmem, to arabski terroryzm napędzi im klientele.
Ale to jakby nie na temat byÅ‚o, tak czy siak -  grecka starożytna demokracja poradzi sobie z uniÄ…, nie mam wÄ…tpliwoÅ›ci.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-07-05 14:50:38
Autor: Wiesiaczek
Kochani Grecy !!
W dniu 05.07.2015 o 08:35, Stokrotka pisze:
[...]

demokracja poradzi sobie z unią, nie mam wątpliwości.

Akurat Grecy są względnie bezpieczni, natomiast powrót do drachmy i spadek cen skutecznie napędzi im klienteli, tym bardziej, że zamknięto kierunki afrykańskie jak Egipt, Tunezja etc., czym będą konkurencyjni np. z Cyprem.

Data: 2015-07-05 09:00:42
Autor: Budzik
Kochani Grecy !!
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Grecja jako kraj turystyczny wyjdzie na swoje od razu lub w bardzo krótkim okresie. Nie musi wiele inwestowaæ a podejrzewam zreszt±, ze ju¿ zainwestowa³a pieniêdzmi z UE.

My mo¿emy tylko siê uczyæ od nich, ale jak chcesz to ich kop:)

ROTFL
to patrzenie na gospodarke w skali mikro...
U nas wszyscy narzekaja ze nie ma przemys³u, a odpowiada n za prawie 30%PKB.
to teraz zobacz jak pieknie rozwija sie Grecja, ktorej uda³o siê zredukowac ten udzia³ do raptem oko³o 15%...

Ale niech wyjda z euro, niech ich pkb jeszcze spada - dla nas to dobrze, czym gorzej bedzie im sie powodzic, tym tansza miejscówka na wakacje bedzie :)

Data: 2015-07-05 02:11:06
Autor: szklanynocnik
Kochani Grecy !!
u¿ytkownik Budzik napisa³:

Ale niech wyjda z euro, niech ich pkb jeszcze spada - dla nas to dobrze, czym gorzej bedzie im sie powodzic, tym tansza miejscówka na wakacje bedzie :)

I co bêdzie dalej? Paszporty do grecji czy jak?

Data: 2015-07-05 14:53:48
Autor: Wiesiaczek
Kochani Grecy !!
W dniu 05.07.2015 o 11:11, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Budzik napisał:

Ale niech wyjda z euro, niech ich pkb jeszcze spada - dla nas to dobrze,
czym gorzej bedzie im sie powodzic, tym tansza miejscówka na wakacje bedzie
:)

I co będzie dalej? Paszporty do grecji czy jak?

Paszportów raczej nie będzie, ale krzywda im się nie stanie.
Turystyka po powrocie do drachmy będzie w Grecji bardzo atrakcyjna, tak jak była atrakcyjna w Egipcie czy Tunezji.
Tym samym europejczycy zostawią w Grecji dostatecznie dużo kasy, żeby Grecy nie musieli się martwić.

Data: 2015-07-05 15:38:12
Autor: Anatol
Kochani Grecy !!
W dniu 2015-07-05 o 14:53, Wiesiaczek pisze:

[...]

Czyli podobnie jak nie muszą się martwić brakiem kasy i niskimi emeryturami w Egipcie czy Tunezji (albo bardziej zbliżonych do Grecji - Bułgarii i Turcji).

Anatol

Data: 2015-07-05 15:54:02
Autor: Wiesiaczek
Kochani Grecy !!
W dniu 05.07.2015 o 15:38, Anatol pisze:
[...]

W Egipcie i Tunezji jest wojna baranie i turystyka tam padła.
Nie mogłeś sobie sam tego wydedukować?

Data: 2015-07-05 17:34:55
Autor: Anatol
Kochani Grecy !!
W dniu 2015-07-05 o 15:54, Wiesiaczek pisze:

[...]

A czy przed wojną był tam dobrobyt na poziomie akceptowalnym dla Greków ?

SÄ… jeszcze kraje bez wojen -   Maroko, BuÅ‚garia i Turcja. Po przyjÄ™ciu drachmy Grecji być może uda siÄ™ osiÄ…gnąć podobny poziom dobrobytu i Grecy nie bÄ™dÄ… musieli siÄ™ tak martwić.

Anatol

Data: 2015-07-05 17:36:41
Autor: u2
Kochani Grecy !!
W dniu 2015-07-05 o 17:34, Anatol pisze:
SÄ… jeszcze kraje bez wojen -   Maroko, BuÅ‚garia i Turcja.

bzdura, Bulgaria ciagle bije sie z Turcja, a Turcja ciagle bije sie z Kurdami:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 21:00:39
Autor: Budzik
Kochani Grecy !!
[...]

Paszportów raczej nie bêdzie, ale krzywda im siê nie stanie.
Turystyka po powrocie do drachmy bêdzie w Grecji bardzo atrakcyjna,
tak jak by³a atrakcyjna w Egipcie czy Tunezji.
Tym samym europejczycy zostawi± w Grecji dostatecznie du¿o kasy, ¿eby Grecy nie musieli siê martwiæ.

Przeceniasz znaczenie turystyki.
Jest wazna ale to bodaj tylko kilkanascie procent ich PKB.

Data: 2015-07-05 21:00:40
Autor: Budzik
Kochani Grecy !!
U¿ytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

Ale niech wyjda z euro, niech ich pkb jeszcze spada - dla nas to
dobrze, czym gorzej bedzie im sie powodzic, tym tansza miejscówka na
wakacje bedzie :)
I co bêdzie dalej? Paszporty do grecji czy jak?

Paszporty dlatego ze wyjda z euro? Dlaczego? BTW znajomi wrocili w³asnie z Grecji - nic sie nie zmieni³o.
Nadal maja Polaków w dupie, liczy sie tylko klient co zap³aci w restaurtacji 50 euro i najlepiej zostawi 20euro napiwku.
Powodzenia Grecjo...

Data: 2015-07-05 11:38:36
Autor: Anatol
Kochani Grecy !!
W dniu 2015-07-05 o 08:18, Wiesiaczek pisze:

Kryzys w Grecji to nie jest problem Grecji. To jest problem bankierów z
UE i stąd cała ta nagonka.

W tej chwili bodaj 90% długu jest przejęta przez MFW i ECB, więc nie ma już zagrożenia dla zachodnich banków (co najwyżej kilkanaście miliardów EUR stracą fundusze inwestycyjne i drobi inwestorzy, którzy spekulowali greckimi obligacjami i akcjami greckich banków).

Grecja jako kraj turystyczny wyjdzie na swoje od razu lub w bardzo
krótkim okresie.

Grecy z biznesu turystycznego bÄ™dÄ… sobie funkcjonować dalej, ale paÅ„stwo greckie z emerytami, administracjÄ…, publiczna sÅ‚użbÄ… zdrowia, emerytami i prywatnym  biznesem, który żyÅ‚  z takich klientów - już nie. Grecy nie chcÄ… pÅ‚acić podatków ani trzymać swoich oszczÄ™dnoÅ›ci w greckich bankach. Z tego powodu egzystencja Greckiego paÅ„stwa i systemu bankowego musiaÅ‚a być podtrzymywane przez kapitaÅ‚y zagraniczne.

Obecnie ten proces ulega pogłębieniu - firmy przechodzą na obrót wyłącznie gotówkowy, albo zakładają konta firmowe i pracownicze w bankach za granicą (Malta, Cypr, Bułgaria itd) - karty płatnicze tych banków nie podlegają ograniczeniom wypłat, a zdeponowana kasa jest poza zasięgiem greckiego państwa (podatki, blokady transferów i wypłat czy ewentualne przewalutowanie na drachmy).

Nie musi wiele inwestować a podejrzewam zresztą, ze już
  zainwestowaÅ‚a pieniÄ™dzmi z UE.

Te pieniądze w większości zostały przejedzone (gigantyczny socjal, sfera budżetowa, wydatki na armię, olimpiada itp) a to co pozostało, wytransferowane do banków w stabilnych krajach gdzie populiści nie mają racji bytu (Szwajcaria, UK, Niemcy) i napędza tamtejsze rynki finansowe oraz nieruchomości.

Anatol

Data: 2015-07-05 11:57:10
Autor: Piotr Rezmer
Kochani Grecy !!
W dniu 2015-07-05 o 11:38, Anatol pisze:

Te pieniądze w większości zostały przejedzone (gigantyczny socjal, sfera
budżetowa, wydatki na armię, olimpiada itp)

Co ciekawe, cała infrastruktura zbudowana na olimpiadę jest w gorszym stanie niż te starożytne konstrukcje.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-07-05 12:51:39
Autor: Marek Czaplicki
Kochani Grecy !!
Piotr Rezmer pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 11:57:

[...]

To chyba dobrze, i zbiegało się z tendencją w Grecji aby inwestować w turystykę? Ile bowiem lat można przyjeżdżać do Grecji i patrzeć na starożytne ruiny? Pobudowali więc nowe ruiny. :-)

Data: 2015-07-10 01:47:23
Autor: Stachu Chebel
Kochani Grecy !!
W dniu niedziela, 5 lipca 2015 08:18:58 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
> [...]
> Te 6.5 mld ojro, to posz³o siê pa¶æ. Trudno...  Bior±c pod uwagê pkt. 1,2,3 , to chêtnie ka¿demu grekowi dam kopa.. A niech was niemcy r±bi± ile wlezie !!

To nie zmieni faktu, ¿e to w³a¶nie Grecy wydymali UE razem z Niemcami i innymi frajerami do niej nale¿±cymi.
Wzieli co siê uda³o wyci±gn±æ i pokazali chujni ¶rodkowy palec.

I przy okazji równie¿ nas z pomoc± naszego premiera nas wydymali. OK, zostawmy premiera..  Wyemigrowa³, ma l¿ejsz± robotê za lepsze pini±ndze !! Natomiast o grekach mam zdanie podobne jak o ukraiñcach...

Menele, i tyle...

Kochani Grecy !!