Kochanice Krola

Data: 2010-10-05 15:12:47
Autor: Titus Atomicus
Kochanice Krola
Witam,
W ramach nadrabiania zaleglosci kupilem sobie ostatnio DVD 'Kochanice Krola' (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Other_Boleyn_Girl_(2008_film))
Lipa niestety. Nie polecam.
Brak zgodnosci z historia, uproszczenia... No chyba ze tego wlasnie oczekuje pokolenie MTV.
TA

Data: 2010-10-05 20:02:13
Autor: lukawar
Kochanice Krola
[...]

Potwierdzam. Film obejrzałem głównie ze względu na urodę obu pań, niestety, po seansie nie mogę już patrzeć ani na jedn±, ani na drug±.

Data: 2010-10-06 09:09:30
Autor: Ghost
Kochanice Krola

Użytkownik "lukawar" <lukawar@gazeta.pe-el> napisał w wiadomo¶ci news:4cab6828$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale Eryk podoba sie nadal?

Data: 2010-10-06 09:28:10
Autor: lukawar
Kochanice Krola
Potwierdzam. Film obejrzałem głównie ze względu na urodę obu pań,
niestety, po seansie nie mogę już patrzeć ani na jedn±, ani na drug±.

Ale Eryk podoba sie nadal?

O, widzę, że Ty z obsady jeste¶ zadowolony ...

Data: 2010-10-06 09:50:37
Autor: Ghost
Kochanice Krola

Użytkownik "lukawar" <lukawar@gazeta.pe-el> napisał w wiadomo¶ci news:4cac250b$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
Potwierdzam. Film obejrzałem głównie ze względu na urodę obu pań,
niestety, po seansie nie mogę już patrzeć ani na jedn±, ani na drug±.

Ale Eryk podoba sie nadal?

O, widzę, że Ty z obsady jeste¶ zadowolony ...

To byl babski film, obejrzalem zapomnialem, a Eryka ogolnie lubie.

Kochanice Krola