Kochankowie z Ksiezyca

Data: 2013-02-18 23:41:51
Autor: Titus Atomicus
Kochankowie z Ksiezyca
Witam,
Wlasnie z kina wrocilem.
Kochankowie z Ksiezyca.
 Nazwalbym to: przygodowa komedia romantyczna z zycia mlodziezy mlodszej.
Swietna fabula, realizacja, zdjecia, muzyka, rezyseria, i jeszcze moi ulubieni aktorzy (co prawda w rolach drugoplanowych).
ABSOLUTNA REWELAC JA.
Ciekawe czy z mlodych wyrosna jacys znani aktorzy. Z dziewczyny na pewno.
--
TA

Data: 2013-02-19 03:23:55
Autor: Lombroso
Kochankowie z Ksiezyca

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-FCA41B.23415118022013news.atman.pl...
[...]

Mily film dla gejów, tak...

Lombroso

Data: 2013-02-19 10:51:02
Autor: Seoman
Kochankowie z Ksiezyca
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-FCA41B.23415118022013@news.atman.pl...
Swietna fabula, realizacja, zdjecia, muzyka, rezyseria, i jeszcze moi ulubieni aktorzy (co prawda w rolach drugoplanowych).
ABSOLUTNA REWELAC JA.

Jak to filmy Wesa Andersona. Po Moonrise Kingdom, Mr. Foksie i Life Aquatic mogę go nazwać jednym z moich ulubionych reżyserów. Naprawdę, jest to powiew świeżości w kinie.

Ciekawe czy z mlodych wyrosna jacys znani aktorzy. Z dziewczyny na pewno.

Fakt, "młoda" obsada bardzo fajna.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2013-02-19 11:42:56
Autor: Habeck Colibretto
Kochankowie z Ksiezyca
Dnia 18.02.2013, o godzinie 23.41.51, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Witam,
Wlasnie z kina wrocilem.
Kochankowie z Ksiezyca.
 Nazwalbym to: przygodowa komedia romantyczna z zycia mlodziezy mlodszej.

Ja raczej "wydumany film, który z założenia miał być przygodowy, komediowy
i może romantyczny, ale średnio mu wyszło". Przygody w tym niewiele
(wielkie mi co, gówniarstwo na gigancie pod namiotem), żart na poziomie
filozofującego nastolatka, praca kamery spokojna, ale poprzez stosowanie
ciągle tych samych ujęć nużąca. Każda scena praktycznie przeciągana poza
granicę znudzenia.

Swietna fabula, realizacja, zdjecia, muzyka,

Muzyka rzeczywiście zapada w pamięć poprzez swoją powtarzalność w całym
filmie. Realizacja niezła, scenografia ok. Fabuła... nużąca (powtarzam
się). No i jako zestaw obrazków film jest śliczny.

rezyseria, i jeszcze moi ulubieni aktorzy (co prawda w rolach drugoplanowych).
ABSOLUTNA REWELAC JA.

Jak ma się 15-20 lat to może się podobać (nic nie chcę ująć tym, którym się
podoba - to kwestia wrażliwości). W filmie praktycznie nic nie ma, co
mogłoby pozostać na dłużej w głowie. Można  bawić się w wyszukiwanie
jakiegoś sensu, że aktorzy jak figurki są traktowani, jak lalki
(szczególnie dom gł. bohaterów wygląda jak dom dla lalek). Romantyczna
miłość jednocześnie pełna dorosłości - coś co się u dzieci nie zdarza
przeciwstawiona zdradzie matki. Itp. itd...

Ciekawe czy z mlodych wyrosna jacys znani aktorzy. Z dziewczyny na pewno.

Zależy co będzie dalej wybierać. Gra aktorska jak najbardziej poprawna
wśród całej obsady, ale nikt nie wychodził poza średnią.

Co ciekawe film jaki jest taki jest, narzekam, że nudny, ale coś tam
zapamiętałem. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-19 14:17:36
Autor: Skylla
Kochankowie z Ksiezyca
W dniu 2013-02-19 11:42, Habeck Colibretto pisze:> Dnia 18.02.2013, o godzinie 23.41.51, na pl.rec.film,
> Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> Co ciekawe film jaki jest taki jest, narzekam, że nudny, ale coś tam
> zapamiętałem. :)

Bo ten film jest oryginalny i dość inteligentny oraz dobrze się go ogląda. Może nie aż rewelacja, ale na pewno wart obejrzenia.
Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.
S.

Data: 2013-02-19 14:44:16
Autor: Habeck Colibretto
Kochankowie z Ksiezyca
Dnia 19.02.2013, o godzinie 14.17.36, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

 > Co ciekawe film jaki jest taki jest, narzekam, że nudny, ale coś tam
 > zapamiętałem. :)
Bo ten film jest oryginalny i dość inteligentny oraz dobrze się go ogląda.

Z tą inteligencją to trochę na wyrost IMO, albo głupi jestem (nie wykluczam
:) ). Po prostu zabawa konwencjami.

Może nie aż rewelacja, ale na pewno wart obejrzenia.

Ja jestem daleki od proponowania. IMO wszystko zależy od widza i
wrażliwości. Jak śmieszy go to, że dzieci zachowują się jak dorośli, palą
fajki a dorośli wręcz odwrotnie - są jak dzieci i fajek nie palą, to w te
pędy trzeba lecieć do kina (teraz to chyba na DVD już jest). Jak uważa, że
szczytami humoru jest doskonała powaga przy wygłaszaniu różnych kwestii, to
koniecznie trzeba obejrzeć. Jak ktoś nie lubi tego typu humoru, to
zapomnieć.
Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.

Ja dałem aż 5. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2013-02-19 14:49:52
Autor: Skylla
Kochankowie z Ksiezyca

Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.

Ja dałem aż 5.

Zdziwisz się, ale w zasadzie się zgadzam z Twoimi uwagami :-). Jednak mi to wszystko nie psuło przyjemności oglądania, więc dałem aż 8, bo taki miałem nastrój po seansie. Pozytywy przeważyły.
S.

Data: 2013-02-20 00:32:26
Autor: frank drebin
Kochankowie z Ksiezyca
Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mka282afopek$.dlghabeck.pl...
> [...]
zapomnieć.
Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.

ja dałem 6 a u znajomych widzę 6 i 10

Data: 2013-02-20 10:48:52
Autor: Ghost
Kochankowie z Ksiezyca

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kg12hr$fgs$1mx1.internetia.pl...
> [...]
zapomnieć.
Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.

Co Ty ciagle z tymi znajomymi?

Data: 2013-02-20 20:55:27
Autor: frank drebin
Kochankowie z Ksiezyca
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:51249c07$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
zapomnieć.
Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.

Ponownie chodziło mi tylko o pokazanie rozpiętości skali ocen.
Dla jednych arcydzieło a dla innych "może być".

"Znajomi" to takie na wyrost, ot kilku anonimów grupowiczów :)

Data: 2013-02-20 16:01:41
Autor: rs
Kochankowie z Ksiezyca
On Wed, 20 Feb 2013 20:55:27 +0100, "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl>
wrote:

Ponownie chodziło mi tylko o pokazanie rozpiętości skali ocen.
Dla jednych arcydzieło a dla innych "może być".

w przypadku W.Andersona to nie dziwota. on robi specyficzne kino. nie
wszystkim lezy. <rs>

Data: 2013-02-21 08:06:58
Autor: Ghost
Kochankowie z Ksiezyca

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kg3a71$qgr$1mx1.internetia.pl...
> [...]

Dla jednych arcydzieło a dla innych "może być".

"Znajomi" to takie na wyrost, ot kilku anonimów grupowiczów :)

No ale jaki ma sens ograniczac do "znajomych". Wiadomo, ze rozpietosc jest.

Data: 2013-02-21 12:57:25
Autor: frank drebin
Kochankowie z Ksiezyca
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:5125c79a$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
"Znajomi" to takie na wyrost, ot kilku anonimów grupowiczów :)
No ale jaki ma sens ograniczac do "znajomych". Wiadomo, ze rozpietosc

no tak ale ja nie sprawdzam (bo i po co) ocen całej społeczności filmwebu a średnia 7,6 jest myląca, jak w powiedzeniu o muchach.
A tak od razu widzę oceny jednostkowe a jeżeli społeczność daje średnią np. 8 a wszyscy znajomi dają 3 to znak, żebym raczej nie tracił czasu na film.

Data: 2013-02-21 12:04:37
Autor: TheDevineMe
Kochankowie z Ksiezyca
On 21/02/2013 11:57, frank drebin wrote:
A tak od razu widzę oceny jednostkowe a jeżeli społeczność daje średnią
np. 8 a wszyscy znajomi dają 3 to znak, żebym raczej nie tracił czasu na
film.

Czyli ty i wszyscy twoi "znajomi" macie taki sam gust i upodobania?

--

........................DHSL..........................
....All men are tempted. There is no man that lives...

Data: 2013-02-21 13:31:04
Autor: frank drebin
Kochankowie z Ksiezyca
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:p3oVs.245997$vT3.25263fx04.fr7...
[...]

nie, dlatego pisałem o rozpiętości ocen znajomych i jeżeli jest bardzo duża, to wtedy czytam komentarze i sam decyduję czy oglądać film czy nie. Ale jeżeli film jest prawie jednomyślnie oceniany jako słaby to raczaj "szkoda sensu".

A tak btw to mam zgodność od 62,2% do 69% czyli jeden film mnie wyjątkowo poruszył a inny kompletnie nie. I vice versa.

Data: 2013-02-21 12:43:34
Autor: TheDevineMe
Kochankowie z Ksiezyca
On 21/02/2013 12:31, frank drebin wrote:
[...]

Ale to znaczy ze nie polegasz juz nawet na wlasnej ciekawosci i porzucasz szanse na znalezienie filmu ktory cie zaskoczy,
mimo mozliwych negatywnych opinii 90% spolecznosci. Porzucasz swoja indywidualnosc i podazasz za tlumem.

Data: 2013-02-21 15:04:00
Autor: frank drebin
Kochankowie z Ksiezyca
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:XDoVs.246004$vT3.217990fx04.fr7...
[...]
nie nie nie, po prostu szkoda mi czasu a mam mnóstwo filmów których jeszcze nie oglądałem i nie mam kiedy obejrzeć, bo szanowna małzonka namiętnie ogląda kilka polskich seriali w telewizorni.
Drugą sprawą jest to że oceny się różnią więc i tak polegam na sobie. Najpierw forum, później trailer, później dostępność, póżniej napisy. Jeżeli wszystko pasuje to mam film.
Trzecią sprawą jest, że przy tylko kilku znajomych mnóstwo filmów nie jest w ogóle ocenionych przez nich i wtedy jak wyżej.

porzucasz szanse na znalezienie filmu ktory cie zaskoczy,
mimo mozliwych negatywnych opinii 90% spolecznosci. Porzucasz swoja indywidualnosc i podazasz za tlumem.

Niestety, uważam siebie za normalnego, przeciętnego człowieka i skoro 90% społeczności nie wyłapało nic ciekawego z danego filmu to szansa, że ja odkryję jakieś rewelacyjne drugie dno i obejrzenie tego filmu nie będzie stratą 2 godzin z życiorysu jest niewielka.

Tak samo nie ruszam grzybów które inni oceniają jako trujące. Nie chcę się zaskoczyć. W prawdzie wszystkie grzyby są jadalne ale niektóre tylko raz.

Data: 2013-02-21 15:05:36
Autor: TheDevineMe
Kochankowie z Ksiezyca
On 21/02/2013 14:04, frank drebin wrote:
[...]

Alez wcale nie "niestety" ;-) Ja natomiast nie jestem normalny i nawet z najbardziej oplutej publicznie produkcji potrafie wyciagnac jakies wartosci
i ciekawe spostrzezenia tudziez chociazby cytaty warte zapamietania.

No ale tyle opinii co i ludzi na swiecie.

Data: 2013-02-21 01:17:41
Autor: Titus Atomicus
Kochankowie z Ksiezyca
In article <kfvu1i$7sj$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]

Widzę, że dałem onegdaj 8/10 co w zeszłym roku rzadko miało miejsce.

Nie moge znalezc tamtego watku.
--
TA

Kochankowie z Ksiezyca