Koci koci łapci

Data: 2012-06-29 07:53:08
Autor: Przemysław M.
Koci koci łapci
Kierownik chóru i organista jednej z katolickich parafii w Essen od roku
1994 żył w separacji z żoną, z którą miał dwoje dzieci, i mieszkał w
konkubinacie z inną kobietą, która spodziewała się ich wspólnego dziecka.
Po tym, jak jedno z jego dzieci nieopatrznie opowiedziało w przedszkolu, w
jakim związku żyje jego ojciec, Kościół katolicki, który był jego
pracodawcą, zwolnił go 1 kwietnia 1998 w trybie natychmiastowym, bez
uprzedniego upomnienia.Sędziowie w Strasburgu orzekli 23 września 2010, że
zwolnienie było bezprawne i że Kościół, zrywając stosunek pracy z powodu
utrzymywania przez zatrudnionego muzyka stosunków pozamałżeńskich, naruszył
zasadę poszanowania sfery prywatnej. O wysokości zadośćuczynienia Trybunał
chciał zadecydować w późniejszym terminie. Obecnie, po bez mała dwóch
latach, Trybunał Praw Człowieka zadecydował, że poszkodowanemu przysługuje
odszkodowanie w wysokości 40 tys. euro oraz rekompensata w wysokości 7600
euro tytułem poniesionych kosztów i wydatków. Kwoty te wypłacone mają być z
kasy państwa."

Nie słyszałem by z tzw Kościoła wyrzucono jakiegoś klechę za łajdaczenie
się z gosposią czy chórzystkami.O gładkich młodzieńcach nie wspomnę.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Koci koci łapci