Kocia buta

Data: 2018-02-04 08:16:00
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Kocia buta
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/jaroslaw-kaczynski-o-sporze-z-izraelem/n08sz8n

"Prezes PiS oceniając sytuację powstałą w związku z nowelizacją ustawy o IPN, wyraził nadzieję, że Duda podpisze ustawę."

"Jeżeli chodzi o mnie i prezydenta Trumpa, to jest między nami pewna zasadnicza różnica. To jest prezydent potężnego, ale przecież innego państwa nie Polski, a ja jestem szefem partii rządzącej, partii, która promowała i wypromowała Andrzeja Dudę na prezydenta" - powiedział Kaczyński."

Prezes zapomniał dodać, że córka Trampa Ivanka jest żoną ortodoksyjnego Żyda Jared Kushner'a.

Dociera to teraz do waszych PiS-owskich główek co jest grane?

CL

Data: 2018-02-04 10:08:09
Autor: DrogidoB
Kocia wdzięczność.
Użytkownik "Ciemny Lud - (c) J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
napisał w wiadomości news:p56cbd$7qi$8news.albasani.net...
[...]

I teraz Duda powinien spłacić dług wdzięczności, czyli podpisywać wszystko
to co mu Kaczyński podsunie.
Konstytucyjny podział władzy jest jak trójca święta, niby są trzy osoby,
ale bóg jest jeden - Kaczyński.

Data: 2018-02-04 10:22:17
Autor: jacekbialy80
Kocia buta
Tyle że przez Kushnera Trump ma sporo kłopotów, a konkretnie z powodu kontaktu Kushnera z Rosjanami. W obecnej chwili Trump przystąpił do wyścigu zbrojeń z Rosją na balistyczne rakiety z ładunkami jądrowymi. W takim wyścigu liczy się każde terytorium, gdzie można umieścić rakiety bądź antyrakiety.
Jeśli Polska wróci do rosyjskiej strefy wpływów, stanie się miejscem stacjonowania wszystkiego tego, co Rosjanie nie chcą widzieć u siebie jako potencjalny cel ataku. Natomiast Ameryce pozostanie w Europie tak naprawdę Wielka Brytania i może jeszcze Norwegia.

JB

Kocia buta