Kocia grypa czyli szczepionki

Data: 2010-08-05 19:42:17
Autor: :hesk:
Kocia grypa czyli szczepionki
" Szczepionki przeciwgrypowe to by wielki przekrt?"

http://miniurl.pl/kociagrypa

no i co Pisowcy, polkneliscie juz ta zabe ?
a tak jarus krzyczyal, pogromem straszyl.
czyzby byl na zoldzie firm sprzedajacych ten syf ?

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu

Data: 2010-08-05 13:31:54
Autor: precz z PO
:heŽsk: pisze:

no i co Pisowcy, polkneliscie juz ta zabe ?

Jaka żabę? Tą o niższych podatkach, wyższych zarobkach
i drugiej Irlandii? Czy tą o której kiedyś mówił
Schetyna?

Grzegorz Schetyna:
“Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla
  naprawdę dużych pieniędzy”

A może opowiesz nam harcerzyku bajkę o tanim państwie
Donalda kwakwa Tuska?

Pomogę ci trochę. Dla rządu PO pracuje 15 tysięcy urzędników,
budżet państwa przeznaczy w tym roku na ich wynagrodzenia
kwotę 6,6 mld zł...z kieszeni polskiego podatnika, tego samego
który zapłaci 23% podatku VAT.

Średnia płaca urzędnika w rządzie PO

Ministerstwo Rolnictwa 7574 zł
Min. Rozwoju Regionalnego 7338 zł
Ministerstwo Finansów 7262 zł
Ministerstwo Kultury 7245 zł
Min. Spraw Zagranicznych 7185 zł
Kancelaria Premiera 7167 zł
UKIE 7780 zł
Urząd Lotnictwa Cywilnego 7172 zł
Wyższy Urząd Górniczy 6551 zł
Urząd Regulacji Energetyki 6455 zł

Średnia emerytura 1693 zł
Średnia pensja 3300 zł

Donald Tusk:
“Główną motywacją mojej aktywności politycznej była potrzeba władzy i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno…”

Donald Tusk:
“Mam plan stworzenia dobrego rządu. Ja wierzę w to, że kiedy ma się zaufanie do ludzi, do własnej ojczyzny, to można zrobić cud. Prawdziwy cud gospodarczy. Naprawdę. To się udało w Irlandii, w Estonii, w Hiszpanii. Dlaczego w Polsce ma się nie udać? Dlaczego nasze dzieci mają myśleć w perspektywie wyłącznie wyjazdu? Ja ten dobry rząd zrobię, jeśli mi pomożecie, ja bardzo proszę was o pomoc.”

Donald Tusk:
“Gospodarka, z mojego punktu widzenia, to przede wszystkim portfele zwykłych ludzi. Szczególnie, że te nadzieje rozbudzono bardzo poważnie. Czy pan premier mógłby odpowiedzieć dzisiaj na pytanie, czy wie ile podrożały naprawdę podstawowe dla ludzi niezamożnych artykuły w ciągu dwóch lat waszych rządów. Pytam o chleb, o ziemniaki, o jabłka, o kurczaki, o gaz ziemny i o benzynę. Wybrałem sześć najbardziej potrzebnych, najbardziej typowych artykułów podstawowych. I drugie pytanie, ile według pana pielęgniarka po 20 latach pracy dostaje na rękę. Ile dostała na rękę 30 września?”

Data: 2010-08-05 20:40:20
Autor: raff
W dniu 2010-08-05 20:31, precz z PO pisze:
:heŽsk: pisze:

[...]

Zlikwidujemy klase prhozniaczą.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-05 19:57:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Kocia grypa czyli szczepionki

Uytkownik ":hesk:" <:bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:iqtl56d4dkftlpoal92gn4sifklpnoc81a4ax.com...
[...]

Nie wiem, czy on, ale p. Kochanowski - niewykluczone. Pamitacie jakie szopki robi?

Data: 2010-08-06 19:30:03
Autor: rAzor
Kocia grypa czyli szczepionki
Darz br! Uytkownik... he he - :hesk: raczy napisa:
[...]

Czy mgby nie zmienia nicka i adresu e-mail, cigle mi wyazisz z sitka, gnoju w zaconych majtach.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-06 21:39:56
Autor: Grzegorz Z.
Kocia grypa czyli szczepionki
Czy mgby nie zmienia nicka i adresu e-mail, cigle mi wyazisz z sitka, gnoju w zaconych majtach.

Uywaj programu w rodzaju Dialog, Sylpheed czy innego nie wygldajcego
"adnie", "nowoczenie" czy "wspczenie" ale za to posiadajcego
inteligentne filtrowanie i nigdy ci nie wylizie.

Prosi to go moesz, rwnie dobrze moesz prosi by mkarwan 4 wtki
dziennie przesta nazywa spamem.

U mnie Hienio ju od par lat jest markread i czytam jego posty kiedy mi
si chce a nie wtedy kiedy on chce :))))

--
"Zostawcie kya mjastu"

Data: 2010-08-07 09:07:08
Autor: %he®sk%
Kocia grypa czyli szczepionki
On Fri, 6 Aug 2010 21:39:56 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

dziennie przesta nazywa spamem.

U mnie Hienio ju od par lat jest markread i czytam jego posty kiedy mi

 to masz problem dzwonniku. sprzymierzasz sie z tym gnojem razorem?
 to fanatyk lpr, obecnie lizodup prezesa pis. jestescie siebie warci.
 pedzio i impotent. dobrana z was para.