Kocia łapa PiS

Data: 2015-03-21 20:26:56
Autor: MarkWoydak
Kocia łapa PiS
Jestem zwolennikiem tej partii, ale nie podoba mi się, że wokół PiS-u kręcą się spadochroniarze, których poglądy uzależnione są od wyników sondaży. Poza tym, niektórzy nasi sympatycy mają wątpliwy kręgosłup moralny. Już wcześniej pytałem posła Zielińskiego, dlaczego nimi się otacza, ale wówczas udzielił mi wymijającej odpowiedzi. - mówi w rozmowie z "Gazetą Współczesną" przedsiębiorcaestem zwolennikiem tej partii, ale nie podoba mi się, że wokół PiS-u kręcą się spadochroniarze, których poglądy uzależnione są od wyników sondaży. Poza tym, niektórzy nasi sympatycy mają wątpliwy kręgosłup moralny. Już wcześniej pytałem posła Zielińskiego, dlaczego nimi się otacza, ale wówczas udzielił mi wymijającej odpowiedzi. - mówi w rozmowie z "Gazetą Współczesną" przedsiębiorcahttp://www.fakt.pl/wydarzenia/wojt-grozil-przedsiebiorcy-na-spotkaniu-z-poslem-pis,artykuly,532993.html

Do skandalu doszło podczas spotkania przedwyborczego posła PiS Jarosława Zielińskiego z sympatykami i działaczami partii we wsi Giby (woj. podlaskie). Po wypowiedzi lokalnego przedsiębiorcy na temat nieślubnych dzieci, wójt gminy, Jan Kramnicz, stosował wobec niego groźby karalne m.in. pobicia. Pokrzywdzony złożył zawiadomienie do prokuratury
MW

Kocia łapa PiS