Kociak i cykli¶ci :-)

Data: 2009-03-24 16:35:00
Autor: BoDro
Kociak i cykli¶ci :-)
"Mieszkańcy Opolszczyzny powinni zrezygnować z jazdy rowerem - apeluje Józef
Gisman, starosta kędzierzyńsko-kozielski. W południowo-zachodnie rejony
województwa kieruje się dziki kot nazwany besti± z Opolszczyzny. Według
zoologów, takie zwierzę agresywnie reaguje na ludzi na rowerach."

http://tiny.pl/b2bn

ja my¶lałem, że tylko psy s± na nas "cięte" :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-03-24 20:15:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Kociak i cykli¶ci :-)
BoDro pisze:
[...]

No wiesz?

To ja my¶lałem że dasz foty jakiej¶ młodej cycatej laski w krótkiej spódniczce i SPD z bajkerami na drugim planie...

:->

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-03-24 22:43:03
Autor: click
Kociak i cykli¶ci :-)
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
BoDro pisze:
[...]

fakt, tez przezylem rozczarowanie
i piwko mam otwarte...

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-03-24 15:29:26
Autor: Saurus
Kociak i cykli¶ci :-)
On 24 Mar, 22:43, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
> [...]
> To ja my¶lałem że dasz foty jakiej¶ młodej cycatej laski w krótkiej
> spódniczce i SPD z bajkerami na drugim planie...

Chociaz na pocieszenie:
http://luthor.altervista.org/queen01.jpg

:-)

Data: 2009-03-24 23:44:00
Autor: click
Kociak i cykli¶ci :-)
Saurus pisze:
[...]

przykro patrzec jak sie truja

Data: 2009-03-24 23:44:13
Autor: Szprota aka Stefandora
Kociak i cykli¶ci :-)
Saurus wrote:
> [...]
> To ja my¶lałem że dasz foty jakiej¶ młodej cycatej laski w krótkiej
> spódniczce i SPD z bajkerami na drugim planie...

To może dla równowagi...
http://www.nightcharm.com/imagesblog/050705_gh1.jpg

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-24 23:44:20
Autor: click
Kociak i cykli¶ci :-)
Szprota aka Stefandora pisze:

To może dla równowagi...
http://www.nightcharm.com/imagesblog/050705_gh1.jpg

ukryte pragnienia? ;>

Data: 2009-03-24 23:50:21
Autor: Szprota aka Stefandora
Kociak i cykli¶ci :-)
click wrote:
Szprota aka Stefandora pisze:

To może dla równowagi...
http://www.nightcharm.com/imagesblog/050705_gh1.jpg

ukryte pragnienia? ;>

Ukryte? ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-25 00:46:44
Autor: click
Kociak i cykli¶ci :-)
click wrote:
Szprota aka Stefandora pisze:

To może dla równowagi...
http://www.nightcharm.com/imagesblog/050705_gh1.jpg

ukryte pragnienia? ;>

Ukryte? ;)

no, cliparty jakies
fantazje
;P

Data: 2009-03-25 01:52:15
Autor: Szprota aka Stefandora
Kociak i cykli¶ci :-)
On 25 Mar, 00:46, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
no, cliparty jakies
fantazje
;P

Mogłam wkleić tych panów z nagiej masy krytycznej, ale chciałam Wam
tego oszczędzić ;)

Dorota

Data: 2009-03-25 03:53:36
Autor: Saurus
Kociak i cykli¶ci :-)
On 25 Mar, 09:52, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
Mogłam wkleić tych panów z nagiej masy krytycznej, ale chciałam Wam
tego oszczędzić ;)

Tych, co specjalnie kupili rowery żeby się tam pokazać? ;)

Data: 2009-03-24 23:08:38
Autor: BoDro
Kociak i cykli¶ci :-)
"click" napisał:

fakt, tez przezylem rozczarowanie
i piwko mam otwarte...

spotkanie "oko w oko" z dzikim kotem pewnie by było nie mniej ekscytuj±ce,
niz z cycatym "kociakiem" :-). A "Rowerowe Opole" po tym komunikacie pewnie
odłożyło wypady do okolicznych lasów na czas nieokre¶lony :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-03-24 21:21:13
Autor: Coaster
Kociak i cykliści :-)
BoDro wrote:
"Mieszkańcy Opolszczyzny powinni zrezygnować z jazdy rowerem - apeluje Józef
Gisman, starosta kędzierzyńsko-kozielski. W południowo-zachodnie rejony
województwa kieruje się dziki kot nazwany bestią z Opolszczyzny. Według
zoologĂłw, takie zwierzÄ™ agresywnie reaguje na ludzi na rowerach."

http://tiny.pl/b2bn

ja myślałem, że tylko psy są na nas "cięte" :-)

Nie wiem skad masz to nieprawdziwe zdanie o psach ;-P
A co do 'kota': "[...] Wczoraj kot zabił ponownie - jego ofiarą stała się sarna [...]" rozumiem, ze dziennikarzyna/ciocia Klocia uwaza, ze puma czy kughuar genelanie zajmuja sie robieniem na drutach, jak sa glodne to po mieso (zamordowane kulturalnie w rzezni) chodza do sklepu a te mieszkajace w zoo karmi sie wylacznie marchewka i szpinakiem...

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-03-24 21:40:39
Autor: Krzysztof Rudnik
Kociak i cykli¶ci :-)
BoDro wrote:

[...]

Na Animal Planet albo Discovery widziałem już chyba 2 razy program o tym, jak puma zaczęła atakować rowerzystów, gdzie¶ w górzystych regionach USA.
Jednego rowerzystę zabiła i innego (inn±) ciężko poraniła.

Krzysiek Rudnik

Data: 2009-03-24 21:50:29
Autor: Coaster
Kociak i cykli¶ci :-)
Krzysztof Rudnik wrote:
[...]
Na Animal Planet albo Discovery widzia�em ju� chyba 2 razy program o tym, jak puma zacz�a atakowa� rowerzyst�w, gdzie� w g�rzystych regionach USA.
Jednego rowerzyst� zabi�a i innego (inn�) ci�ko porani�a.

Myslisz, ze pumie sprawialo by roznice gdyby na rowerze jechala antylopa lub karibu zamiast rowerzysty?

Data: 2009-03-25 08:34:22
Autor: bans
Kociak i cykli¶ci :-)
Krzysztof Rudnik pisze:

Na Animal Planet albo Discovery widziałem już chyba 2 razy program o tym, jak puma zaczęła atakować rowerzystów, gdzie¶ w górzystych regionach USA.
Jednego rowerzystę zabiła i innego (inn±) ciężko poraniła.

A rama? Co z ram±??? Pękła? ;)

--
bans

Data: 2009-03-28 13:54:46
Autor: Wojtek
Kociak i cykli¶ci :-)
bans pisze:
Krzysztof Rudnik pisze:

[...]

Nie wiadomo. Puma wsiadła na rower i odjechała.
Ja kiedy¶ w lesie kabackim też widziałem Pumę. Na dresie była - zwierzak i na dodatek podpisany, żeby było łatwiej rozpoznać.

Kociak i cykli¶ci :-)