[Android] Kod PIN - jak usunac?

Data: 2014-08-02 09:50:15
Autor: Dariusz
[Android] Kod PIN - jak usunac?
Witajcie,

jest sobie tablet Modecom model 2096 zabezpieczony kodem PIN (zaraz po starcie systemu pojawia sie okno z cyframi).

W przypadku braku znajomosci tego kodu PIN czy istnieje mozliwosc jego usuniecia BEZ utraty danych zapisanych w tablecie?

Czy jest po prostu jakis magiczny sposob aby go ominąć i dostać się do danych?.
Wysłałem przed chwila zapytanie do supportu producenta ale pewnie minie pare dni zanim otrzymam odpowiedz.
Wyszukiwarka nie zawraca jakis ciekawych wynikow.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-02 10:24:09
Autor: Robert Tomasik
[Android] Kod PIN - jak usunac?
Użytkownik "Dariusz" <dariusz@nie.ma.takiego.adresu> napisał w wiadomości news:53dc9840$0$2241$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sądzę, że producent, to będzie twardo stał na stanowisku, że te dane są tak bezpieczne, że bez PIN-u się nie da. Spróbuj urządzenie podłączyć do komputera kablem i podejrzeć. Można wyjąć kartę pamięci - jak tam jest - i przeglądać te dane na kompie. Sądzę, że ominięcie pinu będzie przypominało włamanie. Niby da sie wytrychem, ale niewielu to umie.

Data: 2014-08-02 11:59:50
Autor: G Nowak
[Android] Kod PIN - jak usunac?
On 02/08/2014 08:50, Dariusz wrote:
[...]

Zgaduje haslo: OKOŃ!

A tak powaznie to uzywajac recovery, jest istnieje takowe na ten model, molbys dostac sie do settings.db celem wyzerowania hasla. XDA temat 1409304.

--
Pozdr

Data: 2014-08-04 08:43:32
Autor: Chris
[Android] Kod PIN - jak usunac?
W dniu 2014-08-02 09:50, Dariusz pisze:

> Wysłałem przed chwila zapytanie do supportu producenta ale pewnie
minie pare dni zanim otrzymam odpowiedz.

Odpowiem ci szybciej :) 50 zł (tylko nie wiem czy netto czy brutto) i tablet wraca do ustawień fabrycznych, zdjęcia, muzyka, filmy, powinny powinny zostać nienaruszone.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

[Android] Kod PIN - jak usunac?